Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
74
Cevap
0
Tıklama
129
Öne Çıkarma
Cevap: Özel Modifiyeli AK-47 [Oyun Assetleri] (2. sayfa)

M Metal-Gear Konu Sahibi
2 ay (2460 mesaj)
@Volkan1x Evet bahsetmem lazımdı başta, resimlerin boyutu büyüktü hakkaten.

@wardstone Bu bakış açısıyla hiç bakmamıştım, işin reklam yüzü de var doğru. Ben daha çok hatırı sayılır oranda insan öğrenmeye hevesli olacak mı ona odaklandım hep.




Bu mesajda bahsedilenler: @wardstone , @Volkan1x

M Marshall-Bruce
2 ay (64 mesaj)
Hocam elinize sağlık mükkemmel olmuş. Texturing için hangi programı kullandınız? Bir de blender kullanıyor musunuz? Kullandığınız programın modelleme kolaylığını blenderla karşılaştırabilir misiniz kısaca?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mesutc28
2 ay (97 mesaj)
Çok güzel gözüküyor, emeğinize sağlık hocam




S skyfrce
2 ay (237 mesaj)

F FeaRLe$$
2 ay (21 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: skyfrce

< Resime gitmek için tıklayın >
CS 1.6'da iyi oynamanın en iyi taktiği
Taramıycaksın keleş ile ve kafaya nişan alıcaksın.
Sensitivy 1 ile oynuyacaksın ve en başta Public değil, Deathmach oynuyacaksın, bu şekilde zaman ile gelişirsin.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FeaRLe$ -- 13 Ocak 2021; 16:48:53 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S skyfrce
2 ay (237 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: FeaRLe$$

CS 1.6'da iyi oynamanın en iyi taktiği
Taramıycaksın keleş ile ve kafaya nişan alıcaksın.
Sensitivy 1 ile oynuyacaksın ve en başta Public değil, Deathmach oynuyacaksın, bu şekilde zaman ile gelişirsin.

Alıntıları Göster
aynen kral ,muziplik olsun diye attım :D




M mehmehcik_71
2 ay (538 mesaj)
Süper olmuş




M Metal-Gear Konu Sahibi
2 ay (2460 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Marshall-Bruce

Hocam elinize sağlık mükkemmel olmuş. Texturing için hangi programı kullandınız? Bir de blender kullanıyor musunuz? Kullandığınız programın modelleme kolaylığını blenderla karşılaştırabilir misiniz kısaca?
Texture işleri için Substance Painter ve Substance Designer'ı ağırlı olarak kullanıyorum, yanı sıra Photoshop'a gerek duyuyorum. Silah gibi katı yüzey modellemelerde 3DS Max'i yoğun olarak kullanırım peşinden ZBrush gelir.

Blender'ı hiç kullanmadım ama geniş kapsamlı bir program olduğunu biliyorum. Max'e göre daha kolaydır kanaatimce çünkü 3DS Max her sektöre hitap eden geniş araçlara sahip, muadillerine göre daha karışık olabiliyor haliyle.




E EllerYukarı
2 ay (15 mesaj)
Sesi kulağımda hala şlak şlak şlak 😁




S sinanakgl
2 ay (131 mesaj)
Çok güzel emeğinize sağlık




0 0rka
2 ay (3120 mesaj)
Müthiş olmuş tebrikler.




J JOHNWICK8
2 ay (185 mesaj)
hocam hazır smart materyaller oluyor. layer layer yapılıyor. önemli olan modellemek.




Bu mesajda bahsedilenler: @kabus2224

M mönckeberg
2 ay (40 mesaj)
Oooh head shoott ınn köpürmesiii,, anlayamazsınız.
Eline sağlık kardeş




R Rindaman
2 ay (7135 mesaj)
Tebrik ederim. Ben de Maya'da modelleyip Substance'da boyuyorum.

Kendimi geliştirmem için neler tavsiye edersiniz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mesci_663
2 ay (258 mesaj)
Elinize sağlık, askerlik anılarım canlandı birden. Hey gidi günler hey...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E Efsanelerölmezunutmayın
2 ay (1347 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kabus2224

Detaylar muazzam, parmak izleri, yağ izleri ve soyulmalar vs. çok iyi. Bu tip şeyleri dijital ortamda yapabilmek için sadece teknik bilgi yetmez, gerçek dünyadaki objeleri, yüzeylerin zamanla nasıl deforme olduğunu vs. çok iyi incelemiş olmak lazım. Her anlamda kafa patlatılması lazım yani, buradan bir çıkarım yapmak gerekirse bizim 10 saat oynadığımız oyunlar için geliştiriciler her gün böyle şeylere kafa yoruyor ofiste. Acayip bir iş bu.
Güzel ve mantıklı bir yorum ama konuyu açanın ve bu yorumu yapanın aynı kişi olduğunu düşünüyorum. Nickin çok belli ediyor oyun endüstrisine kafa yorduğunu. Mesaj sayında yan hesap olduğunu.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

X XanthiN
2 ay (12286 mesaj)
muazzam detaylar




K kabus2224
2 ay (35 mesaj)
Hocam aynı anda hem gururum okşandı hem şaşırdım. Çalışmayı beğenişimle alakalı bir çıkarım galiba bu? Şayet öyleyse konu sahibinin önceden açtığı başlıklara da denk gelmişsindir pek çok kez ana sayfada en tepeye taşıdı çünkü insanlar. Bir tanesinde beyninizi bana bağışlar mısınız yazan bile vardı. Yani forum sakinlerinin bu konularla ilgilenişinin yanında benimki hiçbişey.

Diğer yandan oyun sektörü en büyük ilgi alanımdır evet bu doğru, işin içine girememiş olsam da kendi çapımda edindiğim küçük tecrübelerim de var bu tip yazılımlarla alakalı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kabus2224 -- 14 Ocak 2021; 6:45:6 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Efsanelerölmezunutmayın

M Metal-Gear Konu Sahibi
2 ay (2460 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Rindaman

Tebrik ederim. Ben de Maya'da modelleyip Substance'da boyuyorum.

Kendimi geliştirmem için neler tavsiye edersiniz?
Maya + Substance çok iyi bir tercih.

Kendini geliştirmek bir insanın ne kadar tecrübe kazandığı ve teknik detayları öğreten kaynaklara ne kadar çok çalıştığı ile alakalı. Belli bir oranda kullanmaya başladıysan bu demektir ki zaten çeşitli dersler bulmuşsun kendine. Tavsiyem bu yolu izlemeye devam etmen şeklinde olur haliyle.

Substance'ın kendi youtube kanalında Designer ve Painter üzerine bazı oynatma listeleri var. Painter için olan oynatma listelerini uygulamalı olarak izleyebilirsin örneğin. Daha da ileri seviye dersler için, çeşitli 3A oyun firmalarına iş yapmış olan insanların dersleri var, Eugene Petrov'un şu dersi bu konuda kapsamlıdır örneğin, ama ücretli tabi:

https://www.artstation.com/artwork/DxoeNR

Tabi hiç kimseye temel - orta seviyelerdeyken bu tip daha üst seviye derslere geçmesini tavsiye etmem çünkü çok yıldırıcı olur. Üstelik bazı şeyleri anlayamadan gidersiniz. Kendinizi yeterli düzeye gelmiş hissedip işi çözdüm dediğiniz noktadan sonra bunun gibi endüstriye direkman iş yapan adamların derslerini takip edebilirsiniz.

Çok fazla insan var böyle dersler hazırlayan, daha fazlasını ve daha iyilerini bulmak biraz da sizin araştırmaya vakit ayırmanıza bakıyor.

Şu ana kadarki çalışmalarını paylaşabilirsin bu arada.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 14 Ocak 2021; 3:50:25 >