Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
13
Cevap
227
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Oyun için dizüstü bilgisayar düşünüyorum tavsiye

D dodotr1010 Konu Sahibi
8 yıl (46 mesaj)
oyun oynayabileceğim rahat kasmadan dizüstü ekranı çok küçük olmayacak şekilde güçlü bi pc alıcam önerileriniz varmı bütçem 3000 en fazla




A AÇILIN-BEN-MÜHENDİSİM
8 yıl (3126 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: dodotr1010

oyun oynayabileceğim rahat kasmadan dizüstü ekranı çok küçük olmayacak şekilde güçlü bi pc alıcam önerileriniz varmı bütçem 3000 en fazla

https://www.sanalmarketim.com/msi-gt70-superr2-2od290tr-dragon-e2-extreme-core-i74930mx-32gb-3x128gb-ssd-750gb-gtx780m-4gb-173-full-hd-bluray-win-8-gaming-pack-hediyeli/p_49428/



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Q Qonrul
8 yıl (2740 mesaj)
msi ve monsterlara bakabilirsin.




D dodotr1010 Konu Sahibi
8 yıl (46 mesaj)
patron sen ne yaptın yaw 9 bin o pc @terminator282




Bu mesajda bahsedilenler: @terminator282

B BOZOK
8 yıl (5113 mesaj)
Bayram indirimleriyle, Vatan'dan GE70 2OE-201TR.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dodotr1010

ß ßyİsMaİLCaN
8 yıl (1707 mesaj)
bu bayram indirimi nezaman baslıyor ne zaman bitiyor hocam?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BOZOK

B BOZOK
8 yıl (5113 mesaj)
Kesin bir bilgi yok ama, en fazla üç buçuk hafta içerisinde olur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOZOK -- 6 Ekim 2013; 17:48:09 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ßyİsMaİLCaN

ß ßyİsMaİLCaN
8 yıl (1707 mesaj)
peki ne kadar indirim yapıyoloar bilginiz varmı.. geçen bayramlarda falan bende laptop alacağım bu kampanyayı bekliyeyim diyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BOZOK

B BOZOK
8 yıl (5113 mesaj)
Dolarında biraz durgunlaştığını düşünürsek, bayramda %30 indirimle uygun bir fiyata alınabilir.(Önemli olan ne kadar indirim yaptıkları değil, bir ürünü hangi fiyattan indirime soktukları)




Bu mesajda bahsedilenler: @ßyİsMaİLCaN

K kenes35
8 yıl (67 mesaj)
6 AYLIK MSİ GT70 ONE 835TR MODEL OYUN LAPTOPUMU SATIYORUM İLGİNERSENİZ PM LÜTFEN.




C Cabrakan
8 yıl (234 mesaj)
Asus g75wv, msi ge60 ge70 modelleri ve lenovo ideapad y500 sli modelleri benim araştırdığım kadarıyla bu bütçede. Aynı fiat aralığında ben de gaming laptop ariorum. Takipteyim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K kedikesenpiskofare
8 yıl (745 mesaj)
msı modellerinden yana kullanın tercihinizi
http://www.notebookadresi.com/msi_notebook/31865msi_ge60_2oe-047xtr_notebook
bu model oldukça iyi geldi bana




T tusu35
8 yıl (56 mesaj)
Bende takipteyim MSİ GE 60 2OE, aslında ilk başta MSİ GE60 OND takipteydim ama İ5 ve ekran kartı GTX 660 olduğundan ( ki kötülemiyorum, alacaksam biraz daha iyi olanı alayım ) vazgeçip
haswell işlemci olana döndüm, kampanya falan bekliyorum bulduğum gibi alacağım.

taksitli bana en uygun hızlıal da
http://www.hizlial.com/msi-ge60-2oe-047xtr-i7-4700mq-24ghz-8gb-750gb-2gb-gtx765m-156-freedos/30.001.1473.0186

bu bilgisayar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BOZOK
8 yıl (5113 mesaj)
Vatan'da ki GE60 daha iyi ve Vatan'da ki, %30 indirimle iyi fiyata alınır.




Bu mesajda bahsedilenler: @tusu35
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.