Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
40
Cevap
791
Tıklama
0
Öne Çıkarma
OYUN GERI SARDI EWET DIKKAT!!!
A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

EGER CHARINIZIN USTUNDEKI BIRŞEYLER GITTIYSE ONLARI YENI ALMİŞ OLMANIZ GEREK SANIRIM ÇUNKU OYUN BAYA BIR GERI SARDI :((



R
17 yıl
Binbaşı

nasılll yaa açık anlatırmsınnn????


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

BILDIGIN GIBI YANI OYUN HER KARAKTERDE GERI SARDI BELLI BIR TARIHE GERI GITTINIZ YANI YENI ALDIGIN BIR ITEM VARSA GITTI YENI SATTIGIN BIR ITEM VARSA GERI GELDI


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
17 yıl
Binbaşı

ama ne kadar geri sardıkı ben baya alış veriş yaptım baya sattım ve baya param oldu şimdi ben ne halt yiyecem ya


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

UZGUNUM BUYUK IHTIMALLE BIR SURE ONCESINE KADAR VERDIGIN EMEKLER BOŞA GITCEK :((


Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
17 yıl
Yüzbaşı

bizim arkadaşın sattığı sağlam şitemler gelmemiş geri sarım falan yok sadece bunu yappan gm millete elimizdeki itemleri verip para veren adamlara bizim itemleri vermiş bu akdar



R
17 yıl
Binbaşı

peki lwl lara yüzdelere bişi olmuşmu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
17 yıl
Yüzbaşı

haoyır
quote:

Orjinalden alıntı: RentzusuKen

peki lwl lara yüzdelere bişi olmuşmu?


Bu mesaja 2 cevap geldi.
R
17 yıl
Binbaşı

ohh be o iyi bari tam lwl atlayacaktık %90 olduk bide o gitseydi tam olcaktı haa



N
17 yıl
Yarbay

Bende baktım birşey olmamış kısmen bazı kişilerde oldu sanırım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Negative -- 23 Kasım 2005, 16:22:28 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
17 yıl
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: Negative

ende baktım birşey olmamış kısmen bazı kişilerde oldu sanırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
17 yıl
Binbaşı

bakalım oyuna girip görecez herşeyi ne olmuş ne bitmiş ne kalmış anlarız


Bu mesaja 3 cevap geldi.
B
17 yıl
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: RentzusuKen

bakalım oyuna girip görecez herşeyi ne olmuş ne bitmiş ne kalmış anlarız


aGA YAŞ KAÇ İŞYERİNDE MİSİN ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
17 yıl
Binbaşı

Bende de bir eksiklik yok



R
17 yıl
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: berkantsatin


quote:

Orjinalden alıntı: RentzusuKen

bakalım oyuna girip görecez herşeyi ne olmuş ne bitmiş ne kalmış anlarız


aGA YAŞ KAÇ İŞYERİNDE MİSİN ?


stajyerim ya 18 yaşındayım ne oldu ki bide evet iş yerindeyim ve knight yooook



D
17 yıl
Teğmen

Beyler sakıncalı görülen itemler silinmişti onları geri verdiler bukadar .!!
dupe olanlar kesinlikle geri gelmedi. Sakıncalı bişi sattıysanız size geri gelmesi kimden alındığını bulup olu gazi yapcaklar demektir.!! ,): sonuçta bu iş geri gelen item sahipleri charlarının ilerdeki durumunu bi düşümeli derim !


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
17 yıl
Binbaşı

geri sarma felan yok lan uydurmayın.2 milyara aldığım ib+7 gitmiş ama 2 milyar nerde??????????
ayrıca baya da bi ticaret yaptım yüzlerce abyss yüzlerce bus nerde?????????


Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
17 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

benım arkadaşin yenı aldıgı chıtın bow gıtmış eskıden elınde olan ıb gelmış yanı gerı sarmış
benımde glave +8 gıtmış eskıden elımde olan glave +6 gelmış bışeler daha falan falan
quote:

Orjinalden alıntı: by_ram

geri sarma felan yok lan uydurmayın.2 milyara aldığım ib+7 gitmiş ama 2 milyar nerde??????????
ayrıca baya da bi ticaret yaptım yüzlerce abyss yüzlerce bus nerde?????????





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi askerımsın -- 23 Kasım 2005, 17:58:37 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
17 yıl
Binbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: askerımsın

benım arkadaşin yenı aldıgı chıtın bow gıtmış eskıden elınde olan ıb gelmış yanı gerı sarmış
benımde glave +8 gıtmış eskıden elımde olan glave +6 gelmış bışeler daha falan falan
quote:

Orjinalden alıntı: by_ram

geri sarma felan yok lan uydurmayın.2 milyara aldığım ib+7 gitmiş ama 2 milyar nerde??????????
ayrıca baya da bi ticaret yaptım yüzlerce abyss yüzlerce bus nerde?????????





o zaman senin ki geri sarmış kardeş.Ben de öyle bi durum yok saçma sapan konuşmayın...


Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
17 yıl
Er

Kimsenin saçma sapan konuştuğu yok . bayılıyosunuz birelerine azarlayıcı tavırlarda konuşmayı.
shel v.b malları geden benim .üstümdeki itemler 2 hafta öncesinin hali. üstümde o zaman 1 milyarı geçik para vardı onuda geri vercek değiller ya kıllık olsun işte .para aynen dünkü gibi duruyo(500m).
anlıcanız kimse ne yaptılar bilmiyo.yaptıkları dupe silme oyunu temizleme mi değil, tamamen bezdirme.
diyene





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selo87 -- 23 Kasım 2005, 18:38:46 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.