Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
1
Cevap
173
Tıklama
0
Öne Çıkarma
oyun açılışında hata!!

V VatraS Konu Sahibi
15 yıl (84 mesaj)
oyunun clientını xfire programından indirdim. normal kurup patchi yaptıktan sonra silroad.exe nin olmadığına dair bi hata veriyo. silkroad klasçrünün

içinde silkroad.exe ye tıkladığımda windows bu nesneye ulaşamıyo, korumalı olabilir tarzı bi mesaj veriyo ve açılmıyo. Böyle bişey başına gelmiş veya

bilen biri varsa bana yardım ederse çok sevinirim. orjinal sitesinden indirsem bişey farkedermi acaba. Ayrıca oyunu iki kere sildim yükledim hep aynı şey




_ _Agwe_
15 yıl (1884 mesaj)
Bence orjinall/offical sitesinden inndir kardeş cd den çektiysen olmuş olabilri!Gerçi bende cd den stup ı kurdum ama bir şey olmadı eğer dosyalrı rar ile açtıysan belki rar lar da zarar görmüş olabilir ilemiyorum hacım ama sen yine de offical siteden bir çek oyunu



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.