| bırınvcı ve ıkıncı oyun vardı psn de sımdı bu 4. oyun. neden 3 u es gectıler acaba. bu 4 . oyun dıgerlerındenb bıraz farklı . rpg gıbı bıraz. gıdıp takım kuruyorsun takımdan adam secıp savaslarda yardım etmesını falan saglıyorsunç bu sıstemın temelı ıkıncı oyunla atılmıstı ama orda cok yuzeyseldı. sısko sılahlı bırde nınja vardıç. hedıye verıyordun gonullerını hos tutarsan onemsız ama kalabalık dovuslerde sana yardım edıyorlardı. serıde en sevdıgım onımusha 2 dır. jubeı jubeı came to me jubeeeııı .. hayırladınız mı annesı cagırıyordu |
| bu arada kısın tgs de mıydı neydı orda yayınlanan bır demo vardı 10 dakıkalık sonunda bı boska kendı gıbı onı ue sahıp samurayla kapısıyordukç ben o demo sanmıstım. O demoymus ama daha genısletılmıs halı. Bayada suruyor bı yarım saat falan genıs genıs oynarsanız. yalnız arkadasların dedıgı gıbı ıkı zorluk var begınır ve advanc dıyeç advance secsenız bıle cok jkolay onuda bu fuarlarda gosterılen demo olmasına verıyorum cunkı bu fuarlarda kı on gosterım demoların kendıne ozgu daha bır kolay modu var. buda normal olmayacak kadar kolay yanı. Benım bıldıgım onımushalar oyle kolay oyunlar degıldı adamın gazına sıcıyordu normal modda bıle |
| Onimusha 2 samurai s destiny güzel oyundur. Serinin 2. oyunu. 3. oyun jean reno olan oyun. |
Aslında size şöyle bir bilgi vereyim; Onimusha oyunlarında daha kolay gizli bir mod olurdu. Oyunda normal zorlukta üst üste defalarca ölürseniz Easy modu açılırdı. Onimusha 1 ve 2 de vardı sanırım bu özellik. |
| Oyunun demosunu ps5te deniyim dedim,oyun bayağı akıcı çalışıyor,sanki Sony studio yapmış gibi en ufak kasılma yok,takılma yok,animasyonlarda tekleme yok.Ara sahne oynanış geçişleri yok gibi birşey, herşey çok pürüzsüz.Ben genelde multi platform oyunları pc den oynamayı tercih ederim,eğer oyunun tam sürümü,demodaki akıcılığa sahip olursa konsolda oynanabilir. |
| Hocam grafikleri çok kötü oyunun, sistemi konsolu zorlayacak görselleri yok. Ondan akıcı çalışıyordur. |
| Capcom oyunları çok stabil cıkartıyor, pragmata day one oynadım hiç bir sıkıntı görmedim oyunda. |
CapGod kraldır.. < Resime gitmek için tıklayın > |
Yeni nick hayırlı olsun. ND unutturdu kendini, valla haketti iyi yapmışsın |
Teşekkürler kardeşim. CAPCOM bunu tırnaklarıyla kazıyarak haketti. |
|
Zorluk hakkında açıklama geldi: "Öncelikle, demo sadece hikayenin ilk bölümünün bir kesitini içeriyor. Ayrıca, Musashi’nin çeşitli hareketlerinin tadını çıkarmanızı çok istediğimiz için ona kasıtlı olarak oyunun ilerleyen bölümlerinde kullanılacak bazı yetenekler ekledik. Bu nedenle bazı oyuncular zorluk seviyesinin yetersiz olduğunu hissetmiş olabilir. Merak etmeyin, oyunun son halinde hem bosslar hem de sıradan düşmanlar size daha zorlu bir mücadele yaşatacak." |
|
Onimusha: Way of the Sword Demosu 1 milyon indirmeye ulaştı! Sizlerden bu kadar çok kişinin oyunu deneme fırsatı bulmuş olmasından çok memnunuz. Bize gönderdiğiniz pek çok yorumu ve geri bildirimi de okuduk; bunlar geliştirme ekibi için büyük bir teşvik kaynağı oldu. Henüz demoyu oynamadıysanız, lütfen bir deneyin. https://x.com/CapcomEurope/status/2064279601438744967 |
| demoyu bitirdim o animasyonlar, hafif agirlik, cikan sesler inanilmaz olmus cok begendim day1 diyorum simdiden. |
| Demo'ya göre yapıyorum; oyun kesinlikle Capcom'un kalitesinden uzak. Şunu KoeiTecmo yapsa eleştiri yağmuruna tutarlar. Nioh'tan hallice bir oyun olmuş, Yotei/Nioh karışımı gibi. Nihai görüş için elbette tam sürümü beklemek lazım ama şu an görünen bundan ibaret. |
|
Onimusha: Way of the Sword Demo - PS5/Xbox + PS5 Pro RT/PSSR Upgrades Tested https://www.youtube.com/watch?v=0vl5NQNS2ZM |
| Oyunun demosu biraz kısa olmuş. Çevre detayları ve grafikler pek aman aman değil. Çıkış fiyatıyla değil indirime girdiği zaman değerlendirilmesi daha doğru olur bence. |
| < Resime gitmek için tıklayın > |
_____________________________
Bu mesajda bahsedilenler: @byvolcan