Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
462
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Olympus E400 hakkında görüşleriniz nedir

1 123e Konu Sahibi
12 yıl (203 mesaj)
Olympus E400 hakkında görüşleriniz nedir. bu makine hakkında yardımcı olabilirmisiniz satın almaya niyetim var şuanda sanyo vpcee6 kullanıyorum başlangıç olarak bu makineyi tercih ettim sizin öneri ve fikirleriniz nelerdir gündelik foto çekimi yapıcam manzara gibi yada biraz macro gibi birkaç yerde örneklerini inceledim benim hoşuma gitti ama bilmediğim önemli bir eksisi varmıdır yardım lütfen.




R reddes
12 yıl (1971 mesaj)
fiyatına göre oldukça güzel bir makine.. ama iş lens çeşitliliğine gelince canon, nikon gibi yaygın değil.. bence bunu da göz önünde bulundurman yerinde olur..cihazın fotoğlarından gördüğüm kadarıyla tutuş zorluğu yaratacak gibi gözüküyor bu da rahatsız edici olabilir.. ele daha iyi oturan bi cihazı tercih etmen fotoğraf çekme zevkini daha da arttıracaktır.. benim tavsiyem bu fiyat aralığında olan nikon d40 veya pentax k100ds olabilir..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reddes -- 6 Aralık 2008; 12:31:13 >


1 123e Konu Sahibi
12 yıl (203 mesaj)
teşekkür ederim reddes değerlendirmeye alıcam.




H hakankaran
12 yıl (2124 mesaj)
selamınıaleyküm kardeş ben yaklaşık 4 aylık bir e420 kullanıcısıyım makinemi 2.el olarak aldım türkiyede olympus dslr pek tutulmuyor 2. eli hızlı değil lens çeşitliği azsadece 4thirds sistem lens kullanabiyorsun bu durumda pek çok lensten mahrum kalıyorsun ancak body kalitesi 10 üzerinden 10 çekim kalitesinden memnunum dünyanın en küçük gövde dslrsi taşıma açısından pek sevimli şahsen ben tüm eksilerine rağmen makinemi çok seviyorumsempati duyuyorum kısaca oılympus ii marka iyi kalite iyi başlangıç üstelik çok çok nadir arza yapan bir makine ama eksilerini gözönünde tut.




H hakankaran
12 yıl (2124 mesaj)
ayrıca yukarıda bir kardeşim tutuş zor olabilir demiş ben kullanıcı olarak buna kesinlikle katılmıyorum zira küçük olmasına rağmen ele gayet iyi oturuyor.




H Hirotaro
12 yıl (15831 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: hakankaran

ayrıca yukarıda bir kardeşim tutuş zor olabilir demiş ben kullanıcı olarak buna kesinlikle katılmıyorum zira küçük olmasına rağmen ele gayet iyi oturuyor.

insanın el yapısına göre değişir bu...katılmama durumu değil...




1 123e Konu Sahibi
12 yıl (203 mesaj)
Teşekkür ederim arkadaşlar. @hakankaran makinenin gece performansı hakkında nasıl bir yorum yapabiliriz.




S Spyda
12 yıl (3259 mesaj)
Bence en az E520 almaya calısın.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.