Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
197
Cevap
4800
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Okulunun giriş kapısına Porsche Panamera koyan liseliye ne denir ? (5. sayfa)

D donnaiolo
9 yıl (1265 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Caipirinha

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: Caipirinha

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: VETTEL99

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: VETTEL99

garip bi konu hatta konu edilmicek kadar basit senın yapıcağın sey o çocugu trafiğe şikayet etmekdi uzakdan tatlı tatlı ceza yazılmasını babasının gelmesini izlicektın hatta foto çekicektın forumdakı bu tarz şeylerı yapmak ısteyen genç forumculara örnek olucakdı ama şahsen konunun gerçek olmadığını düşünüyorum .

Yemin edebilirim gercek..
Okullarda telefon yasak bilmem haberiniz var mı ? Ki kamera da yasak..
Babası zaten ceza yeme olasılığını göze almasa arabayı vermez zaten assagi yukarı zaten aylık o arabanın benzin parası 1000 tl'yi bulur...

2005 de mezun oldum liseden benım zamanımda da yasakdı ama kım takar artık daha sıkı ise durumlar bilemıyorum amaç zaten onu 1000 tl den etmek değil o babayı yerınden kaldırtıp oğluyla beraber rezıl olusunu ızlemek gözlere şenlk bir durum o babada kesın kıroyum emme para bendeci tiplerdendir .

Bi arkadaşımla beraber ehliyetsiz yakalandık (şoför oydu) 1100 tl ceza yedi babası falan gelmedi (araba otomatikti) polis arabayı çekemedi arkadasım arabayı park etti sonra polis otosuna binip karakola 1100 tl takmaya götürdüler :D
Evet cok sıkı malesef.. Telefon kaptırırsan Veli'n gelse bile alamıyorsun donem sonuna..

Ne biçim bir okul lan o

Sorma.. Gecen derste deodorant sıktım kendime ve arkadasa hoca aldı mudur yardımcısına verdi ve mudur yardımcısından bi ton azar yedim.

Oğlum korkakmısınız siz, basın küfürü.

Hangi liseden mezunsun ? İstek,kultur filan ??





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

J Janjan
9 yıl (11079 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN

Beyler bu mesajı okuyun !

Agaoglunun oğlunun Bilkent üniversitesinde yaptığını biliyor musunuz ?
Bu Ali agaoglunun oğlu bi gun zenginin biriyle iddaya girer okula önce sen gelirsin ben gelirim.. Sonra iddaya girerler Ali'nin oğlunun iddaya girdiği oğlan ferrarisi ile okula gelir ama ali agaoglunun oğlu ortada yoktur ki bi helikopter iner okula.. Ali agaoglunun oğlu..
Ya abi biz yasamayalım

Hahahahaha 5 senem geçti orda yahu, helikopterle nereye adam indiriyorsun sen? Yavaş atın be....

ayrıca Yeditepe-Atılım-Başkent-Koç'ü görmüş, gezmiş biri olarak söyleyebilirim ki arabalar bizim okulun çok ilerisinde (merkez kampus icin konusuyorum)

Dogu hala rakipsiz. Yanyana park edili 3 tane beyaz Panamera'yı baska yerde göremem herhalde kolay kolay (hazırlık otoparkı bide) - bak bu olay birebir gerçek. Ama SS yok.




B BlancpaiN Konu Sahibi
9 yıl (1692 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Caipirinha

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: Caipirinha

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: VETTEL99

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: VETTEL99

garip bi konu hatta konu edilmicek kadar basit senın yapıcağın sey o çocugu trafiğe şikayet etmekdi uzakdan tatlı tatlı ceza yazılmasını babasının gelmesini izlicektın hatta foto çekicektın forumdakı bu tarz şeylerı yapmak ısteyen genç forumculara örnek olucakdı ama şahsen konunun gerçek olmadığını düşünüyorum .

Yemin edebilirim gercek..
Okullarda telefon yasak bilmem haberiniz var mı ? Ki kamera da yasak..
Babası zaten ceza yeme olasılığını göze almasa arabayı vermez zaten assagi yukarı zaten aylık o arabanın benzin parası 1000 tl'yi bulur...

2005 de mezun oldum liseden benım zamanımda da yasakdı ama kım takar artık daha sıkı ise durumlar bilemıyorum amaç zaten onu 1000 tl den etmek değil o babayı yerınden kaldırtıp oğluyla beraber rezıl olusunu ızlemek gözlere şenlk bir durum o babada kesın kıroyum emme para bendeci tiplerdendir .

Bi arkadaşımla beraber ehliyetsiz yakalandık (şoför oydu) 1100 tl ceza yedi babası falan gelmedi (araba otomatikti) polis arabayı çekemedi arkadasım arabayı park etti sonra polis otosuna binip karakola 1100 tl takmaya götürdüler :D
Evet cok sıkı malesef.. Telefon kaptırırsan Veli'n gelse bile alamıyorsun donem sonuna..

Ne biçim bir okul lan o

Sorma.. Gecen derste deodorant sıktım kendime ve arkadasa hoca aldı mudur yardımcısına verdi ve mudur yardımcısından bi ton azar yedim.

Oğlum korkakmısınız siz, basın küfürü.

Almanca hocasını dövdüğüm için özel okula geçtim desem mimlendim desem ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Klise Adam
9 yıl (7716 mesaj)
ona ne denir bilmem de sana çekememiş liseli denir




D drsnrky
9 yıl (2721 mesaj)
Asıl okulunun giriş kapısına Porsche Panamera koyan öğretmene ne denir?




C Caipirinha
9 yıl (3311 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: donnaiolo


quote:

Orijinalden alıntı: Caipirinha

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: Caipirinha

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: VETTEL99

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: VETTEL99

garip bi konu hatta konu edilmicek kadar basit senın yapıcağın sey o çocugu trafiğe şikayet etmekdi uzakdan tatlı tatlı ceza yazılmasını babasının gelmesini izlicektın hatta foto çekicektın forumdakı bu tarz şeylerı yapmak ısteyen genç forumculara örnek olucakdı ama şahsen konunun gerçek olmadığını düşünüyorum .

Yemin edebilirim gercek..
Okullarda telefon yasak bilmem haberiniz var mı ? Ki kamera da yasak..
Babası zaten ceza yeme olasılığını göze almasa arabayı vermez zaten assagi yukarı zaten aylık o arabanın benzin parası 1000 tl'yi bulur...

2005 de mezun oldum liseden benım zamanımda da yasakdı ama kım takar artık daha sıkı ise durumlar bilemıyorum amaç zaten onu 1000 tl den etmek değil o babayı yerınden kaldırtıp oğluyla beraber rezıl olusunu ızlemek gözlere şenlk bir durum o babada kesın kıroyum emme para bendeci tiplerdendir .

Bi arkadaşımla beraber ehliyetsiz yakalandık (şoför oydu) 1100 tl ceza yedi babası falan gelmedi (araba otomatikti) polis arabayı çekemedi arkadasım arabayı park etti sonra polis otosuna binip karakola 1100 tl takmaya götürdüler :D
Evet cok sıkı malesef.. Telefon kaptırırsan Veli'n gelse bile alamıyorsun donem sonuna..

Ne biçim bir okul lan o

Sorma.. Gecen derste deodorant sıktım kendime ve arkadasa hoca aldı mudur yardımcısına verdi ve mudur yardımcısından bi ton azar yedim.

Oğlum korkakmısınız siz, basın küfürü.

Hangi liseden mezunsun ? İstek,kultur filan ??

Koç




E ex_silver
9 yıl (4473 mesaj)
Porsche görmemişliğinin önüne geçer derim




B BlancpaiN Konu Sahibi
9 yıl (1692 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

Asıl okulunun giriş kapısına Porsche Panamera koyan öğretmene ne denir?




Kocası zengin olan öğretmenler tanıdım mercedes e ve b serisi ile gelen hocalarım oldu insignia turbo falan..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D drsnrky
9 yıl (2721 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

Asıl okulunun giriş kapısına Porsche Panamera koyan öğretmene ne denir?




Kocası zengin olan öğretmenler tanıdım mercedes e ve b serisi ile gelen hocalarım oldu insignia turbo falan..

Panamera kulananların ya babası zengin ya da kocası yani? Çalışıp kazanarak Panamera kullanan birini göremedik mi daha?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Bugrahan27
9 yıl (1929 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mr.Power

quote:

Orijinalden alıntı: Bugrahan27

quote:

Orijinalden alıntı: Caipirinha

quote:

Orijinalden alıntı: Bugrahan27

quote:

Orijinalden alıntı: Caipirinha

quote:

Orijinalden alıntı: Bugrahan27

quote:

Orijinalden alıntı: gorkemuse

quote:

Orijinalden alıntı: mhmt_mhmt


quote:

Orijinalden alıntı: gorkemuse

Doğarken 1-0 önde başlamış derim, geçerim..


Şu 1'i 5-10 yapsak?

Olur Hükmen yenik sayıldık bile denilebilir

Bu arabaları bu kadar önemseme çocukta bir halt yoksa Panamera ona hiç bir şey ekleyemez.

Önemseyenler sizlersiniz.
Bunun üzerine konu bile açılmaması lazım.
Ha panamera ha palio
ikiside araba

Ben zaten önemsenmemesi gerektiğini yazdım ben arabamdan dolayı kız düşürmedim belki göz önünde bulundurmuş olabilir ama kimse arabası var diye bir kişiyi göklerede çıkarmaz yoksada yerin dibinde görmez.

Valla kardeş, seni bilmem ama, böyle araçlar kız düşürmek isteyen insanın işini çok daha kolaylaştırıyo, yok bir halt olmaz diye kandırmayalım kimseyi. Ferrari California sı olan şişman bir arkadaşım var, bildiğin şişman, kampüste dolaşırken yattığı kızları eliyle gösteriyodu afedersin.

Yani araç katkı yapmaz demek komik olur, bal gibi yapıyor.

Kardeşim eğer kaliteli bir kız istiyorsan ( bak kaliteli sıradan kız her türlü düşer ) sadece araba olmaz.

Güzel ve ağırbaşlı kız sadece arabaya kanmaz ama iyi ise aracın yardımcı olur.

Benim Caiforniam yok fakat Mercedes C kasa var bana göre mükemmel araba ha babasının X5 ile gelende var F10 da var A3 ,3.20 zaten var benim üniversitemde sadece araba ile iş gitmiyor yani.

Kişinin kişiliğide önemli.

+1000
Aynen dediğine katılıyorum hocam



Saolsın hocam benim yapıma göre olanı yazdım




C Caipirinha
9 yıl (3311 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

Asıl okulunun giriş kapısına Porsche Panamera koyan öğretmene ne denir?




Kocası zengin olan öğretmenler tanıdım mercedes e ve b serisi ile gelen hocalarım oldu insignia turbo falan..

Panamera kulananların ya babası zengin ya da kocası yani? Çalışıp kazanarak Panamera kullanan birini göremedik mi daha?

Bir öğretmen çalışarak panamera nasıl alsın
Dersanesi filan vardır o ayrı konu





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caipirinha -- 28 Kasım 2011; 0:25:34 >


B BlancpaiN Konu Sahibi
9 yıl (1692 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

Asıl okulunun giriş kapısına Porsche Panamera koyan öğretmene ne denir?




Kocası zengin olan öğretmenler tanıdım mercedes e ve b serisi ile gelen hocalarım oldu insignia turbo falan..

Panamera kulananların ya babası zengin ya da kocası yani? Çalışıp kazanarak Panamera kullanan birini göremedik mi daha?

O adam simdi bilgisayar basında DH'de gezmiyordur bence :D





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B Bugrahan27
9 yıl (1929 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

Asıl okulunun giriş kapısına Porsche Panamera koyan öğretmene ne denir?




Kocası zengin olan öğretmenler tanıdım mercedes e ve b serisi ile gelen hocalarım oldu insignia turbo falan..

Panamera kulananların ya babası zengin ya da kocası yani? Çalışıp kazanarak Panamera kullanan birini göremedik mi daha?

O adam simdi bilgisayar basında DH'de gezmiyordur bence :D

Adamları vardır kendi sadece stratejik yani karar verme aşamasında iş yapar öyle arabanın parasını o arabaya bağlauyan kişi.




S SarperGenç
9 yıl (691 mesaj)
Gel abi istersen ufak bir kalkış yapalım derse yok sağol denir anca.




B BlancpaiN Konu Sahibi
9 yıl (1692 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Bugrahan27

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

quote:

Orijinalden alıntı: BlancpaiN


quote:

Orijinalden alıntı: drsnrky

Asıl okulunun giriş kapısına Porsche Panamera koyan öğretmene ne denir?




Kocası zengin olan öğretmenler tanıdım mercedes e ve b serisi ile gelen hocalarım oldu insignia turbo falan..

Panamera kulananların ya babası zengin ya da kocası yani? Çalışıp kazanarak Panamera kullanan birini göremedik mi daha?

O adam simdi bilgisayar basında DH'de gezmiyordur bence :D

Adamları vardır kendi sadece stratejik yani karar verme aşamasında iş yapar öyle arabanın parasını o arabaya bağlauyan kişi.

Hayır yani Panameram olsa DH'de gezmem arabayla alemlere akarım.. Espri yani.. Bu kadar ciddiye almamalısın.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B BlancpaiN Konu Sahibi
9 yıl (1692 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: SarperGenç

Gel abi istersen ufak bir kalkış yapalım derse yok sağol denir anca.

Kalkış yapalım derken ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H Hyundai Motor Company
9 yıl (2983 mesaj)
Liseli demem.




İ infernaltr
9 yıl (658 mesaj)
O zengin çocuğu bir çok kızı götürmüştür, ama fakir çocukları avcunu yalamaya devam edecektir. Bu dünya adaletsizdir. Onun için teneke parçaları gibi mallara fazla tapmayın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BlancpaiN Konu Sahibi
9 yıl (1692 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: infernaltr

O zengin çocuğu bir çok kızı götürmüştür, ama fakir çocukları avcunu yalamaya devam edecektir. Bu dünya adaletsizdir. Onun için teneke parçaları gibi mallara fazla tapmayın.

Zaten tapan bizler değiliz kizlar.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J Jason Becker
9 yıl (3933 mesaj)
Çocuğum olsa ve çok zengin olsam çocuğumu öyle yetiştirmem. Hazıra dağ dayanmaz. Çocuğun ben ölünce parayı çar çur etmeyeceğini nerden bileyim? Önce adam olsun sonra alırım arabasını.

Arabada Golf GTI olur herhalde Şimdi diyeceksiniz ki ben senin çocuğun olsam baba demem basarım küfürü İşte onun için önce adam olacak yani malının kıymetini bilecek, alçak gönüllü olacak, karıya kıza düşkün olmayacak, kendini geliştirecek, ahlaklı olacak.