Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
11
Cevap
0
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Odak sorunu için napmalı,ritalin

B burak0- Konu Sahibi
2 hafta (1 mesaj)
selamlar herkese, bir süredir odak sorunu yaşıyorum ve bunun önüne geçemiyorum. Potansiyelimin çok önüne geçiyor bu durum. Bu durumda olan varsa çözüm olarak ne yaptılar?

Ritalin diye bir ilaç varmış bunun için ama bildiğin uyuşturucu diyorlar. Ya da yan etkisi çok fazla gibi vs. Aslında ilaç almaya karşıyım ama canıma tak etti. Bu sınav belki de tek gayem. Bu ilaç hakkında kullanan arkadaşlardan yada bilgisi olan bilgilendirebilir mi?





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

Pornoyu ve sosyal medyayı birak.15 günlük dopamon detoksu yap hiçbir şey kalmaz.Sayet yine olursa bir uzmana görün
Yoruma Git
Dr. Housee - geçen hafta +8

U Ulysselioduncu
2 hafta (28 mesaj)
Kullan-hedefine ulaşama-hayatın boka dönüşsün ,gibi bir ihtimal de var yani sen bilirsin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Tkurtt
2 hafta (0 mesaj)
Hocam bende de var da ilaç biraz fazla riskli ... Aynı sorundan muzdaripiz ilaç kullanırken olimpiyatların içinden geçerdim şimdi normal matlarda anlam sorunca odaklanmıyorum. Siz bir karar kılarsaniz beni de bilgilendirin . Beraber başlayalım .





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B burak0- Konu Sahibi
2 hafta (1 mesaj)
Şuanda da boktan iyi değil zaten lakin o ilaç çözüm olcak gibi geliyor





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ulysselioduncu

B burak0- Konu Sahibi
geçen hafta (1 mesaj)
Upp. Başka fikri olan varsa da sevinirim





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


A ayupak
geçen hafta (18 mesaj)
Benim size naçizane önerim, cidden bir sorununuz olduğunu düşünüyorsanız iyi bir psikiyatriste görünmeniz. Zaten DEHB tanısı yalnız sizin beyanınızla konulmaması gereken bir şey. Bunun bazı testleri var, doktorunuz bunların sonucuna ve sizin, ailenizin ve hocalarınızın beyanlarına göre bir karar verecektir. Çünkü odaklanma sorununun temelinde DEHB dışında bir neden yatabilir, anksiyete bozukluğu gibi. Onların tedavileri haliyle farklı oluyor. Bu arada yan etki konusunda müsterih olunuz bence, bahsedilen çoğu ağır yan etki yanlış beyan ile ihtiyacı olmadığı halde Ritalin türevi ilaç kullananlarda oluyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayupak -- 6 Nisan 2021; 8:20:3 >


D Dr. Housee
geçen hafta (1 mesaj)
Pornoyu ve sosyal medyayı birak.15 günlük dopamon detoksu yap hiçbir şey kalmaz.Sayet yine olursa bir uzmana görün





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: yks2210k

Bu mesaja 1 cevap geldi.

A ayupak
geçen hafta (18 mesaj)
Bundan bahsetmeyi unutmuşum, doktora görünmeden etraftaki anormal uyaranları azaltmak da çok iyi bir fikir (zorno, sosyal medya, abur cubur vs vs.)





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dr. Housee

D Dr. Housee
geçen hafta (1 mesaj)
Hocam sevdiğin filmi izlerken bile onlarca defa telefonu elimize alıyoruz düşünün sıkıcı ders çalışırken nasıl dikkatimiz dağılmasın





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: yks2210k

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ayupak

A ayupak
geçen hafta (18 mesaj)
Geçen sene YKS'ye çalışırken bir dönem telsiz kapatmıştım, direkt telefonu dolaba koyup hiç açmadım 4-5 gün. O süre zarfında okuma listemde olan kitapları bitirdim, kitaplığıma çeki düzen verdim ve diğer zamanlardan çok daha verimli ders çalıştım. Şu anda da arada bir uygulama istatistiklerini kontrol edip en fazla kullandığım uygulamayı siliyorum, mesela geçen hafta Reddit'i eledim. Sanal dünya ile etkileşimi olabildiğince PC üzerinden yapmak "sürekli erişim" olanağını azaltacağı için bağımlılığı önlüyor deneyimlediğim kadarıyla.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayupak -- 6 Nisan 2021; 10:8:18 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Dr. Housee

B bayclever48
geçen hafta (38 mesaj)
ben erken doğum nedeniylr dehb hastasıyım.Bu ilacı 7 yaşından beri kullanıyorum. İKİ KELAM ETME HAKKIM VAR.
forumda sınava yakın her yıl böyle konular açılır.
Şuan odaklanamama nedeni sınavın yaklaşması.
Zaten ilkeli bir uzman dr. Dehb hastası değilsen,nörotipik bireylere bu ilacı yazmaz.
ritalin vs vs ilaçlar metilfenidat türevi ilaçlardır.
dehb’de dopamin üretilir,ama snaps aralığında yeterince kalamaz.
Dopamin vardır ama görev yerinde duramaz.
bu ilaçlar dopaminin gerialımını inhibe eder.

eğer dehb ten muzdarip değilseniz ki olsaydınız şimdiye yüz kere çıkardı.(dehb bir yaşam problemi,ders çalışmak onun minik bir bölümü)
Dopamin biyokimyanızda bir sorun olmadığı için bu ilacı alırsanız(ki zamnetmiyorum).Zaten normal olan dopamin seviyenizi daha da arttırıp dalgalandırır.Bu da fazla dopamin anksiyete,kuruntu,paranoya,ses duyma veya aşırı uyarılmışlık durumu yapar ki o zaman bırakın dersi yerinizfe oturamayıp kıpır kıpır olursunuz.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B bayclever48
geçen hafta (38 mesaj)
Ki dehb hastasıysanız ve sınava 80 gün kala açığa çıksa bile doktor tedaviye başkamakta tereddüt efecektir.
vücudun ilaca alışması uzun sürüyor.
ruh dalgalanmaları,bir sinirli bşr mutlu,manik-depresif haller;ve fiziksel birkaç yan etkiyle karşılaşırsınız ilaç kan plazma seviyesinde oturana kadar.
direk ruh durumuna etki edince ders de çalışamazsın bir dönem.

ne kadar zamna kalır ki sonra sınava.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.