Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 7 misafir, 4 mobil kullanıcı
43274
Cevap
0
Tıklama
92
Öne Çıkarma
Cevap: NVIDIA RTX 3000 Serisi [ANA KONU] (30. sayfa)

M m-99
10 ay (6696 mesaj)
Züğürt tesellisi olarak 3060 falan alırız bir dal galiba




Y Yoizhik
10 ay (3555 mesaj)
ÖTV, ilave gümrük vergisi vs filan çok gelirse alabilen yurtdışından ürünü alır, alamayanda 2. el piyasasından kesesine uygun bir kart seçer. Siz çok karamsar düşünüyorsunuz arkadaşlar. Bu ürünü satacak olan e-ticaret siteleri, teknoloji mağazaları dert etsin, siz canınızı sıkmayın. Gün gelir ötv, kdv bla bla indirimi diye kapınızı çalarlar merak etmeyin. Taşmı yiyecek bu adamlar. Az sabırlı olun, çıkar çıkmaz almayın zaten, kronik sorunu filan vardır belli olmaz. İndirim dönemi bekleyin. Kafadan 10nm'den bozma 8nm samsungla piyasayı yoklayıp ileride tmsc'nin eli boşalınca "super" diye 7nm sürecekler zaten piyasaya, onu beklesemmi diye düşünüyorum hatta.




S Skywalkerx
10 ay (414 mesaj)
Arkadaşlar 2060super mi alınmalı 3060 mı beklenmeli? Fiyat/performans olarak nasıl bir durum olusacak?




M Manyaqçocuk
10 ay (1586 mesaj)
Kar açıklamak ile ne alakası var?

Biz diyoruz ki intel iyi gelip tablo paylaşıyorsun ilk 10 işlemcinin 8-9 tanesi intel sence burada söylemlerin garip değil mi?

Kar edene bakacak olsak intel amd'nin bir kat katı kar açıklamış bir şirket. Veya söyle diyeyim intel bugün canı sıkılsa bütün amd'yi peşin para ile satın alıp kapatabilecek bir şirket.

Rekor kar dediğin amd'nin kendi içinde rekoru intel o parayı 2 ayda filan kazanıyor haberin yok sanırım. İşlemci satışı diyince aklınıza sadece son kullanıcı satışları gelmesin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @RaNCeR91

R RaNCeR91
10 ay (367 mesaj)
Biz zaten intel kötü demiyoruz ki birader aradaki farklar ciddi olmadigi için mantikli olmadigini soyluyoruz.Bugun 100 kullanicidan en az 70 tanesi gider amd alır.Biz buna mantikli secim yapmak diyoruz.Kendi paylastigim grafigi bende görüyorum iş olsun diye mi paylastim.Birseyler farkedilsin diye yazdim garip olan bu mu simdi.Intelin arkaplandaki kirli pazarliklari sayesinde batmaya yüz tutmuş bir sirketin azimle pes etmeden ne seviyelere geldigini herkes biliyor.Amd nin kendi icindeki rekoru veya degil onemlinolan bu degil ki zaten.Adamlar pazar payından saglam paylar almayi basarabilmiş mi tum zorluklar icinde basarili olabilmiş mi olmuş bitti gitti..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Manyaqçocuk

L lemartes
10 ay (1837 mesaj)
Bu forumda herhangi bir mod kontrolü yok mu? yeni nesil NVIDIA ekran kartı başlığı altında bu saçma intel/amd kavgasının manası ne?

Sizin çocuk gibi kavganızı dinlemek zorundamıyız alakasız bir konunun altında?




A Alprux
10 ay (732 mesaj)
Bu 3000 serisindeki tepe kartın,yada kartların 2080tidan %50 daha performanslı dedikleri rtx için olmasın?.yani tutupta saf performansta %5 daha iyi olup rtx yönünde %50 daha iyi olacaksa zaten birçok kullanıcının 3000 serisini pas geçeceğini tahmin ediyorum.Bende 2080 i satma konusunda kararsızım,seriyi görmeden satmakta istemiyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L lemartes
10 ay (1837 mesaj)
sanmıyorum, bence RTX peformansın ciddi bir zıplama olacak. o dediginiz performans farkını düz 3080 bile yakalayabilir bence RTX de.


2080ti performansını çok gözde büyütmemek lazım. NVIDIA sürücülerde aradaki farkı ciddi açmadan önce ilk yıl özellikle 1080ti ciddi ciddi yakınında dolaşıyordu bu kartın performans olarak.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Alprux

R regujohn
10 ay (1868 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: lemartes

sanmıyorum, bence RTX peformansın ciddi bir zıplama olacak. o dediginiz performans farkını düz 3080 bile yakalayabilir bence RTX de.


2080ti performansını çok gözde büyütmemek lazım. NVIDIA sürücülerde aradaki farkı ciddi açmadan önce ilk yıl özellikle 1080ti ciddi ciddi yakınında dolaşıyordu bu kartın performans olarak.
Nvidia driver ile 2080 ti serisinin performansını oyunlarda pek arttırmadı , çoğu oyunda çıktığı zamanki fps oranları ile şimdikiler aynı diyebilirim.

Nvdia driver ile yaptığı ; Ray Tracing desteği olan bir kaç oyunda performansı arttırdı (DLSS de yapılan yazılım geliştirmeleri sayesinde).


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L lemartes
10 ay (1837 mesaj)
Aslında 2080ti performansını arttır demedim. aylar geçtikte oyunlar ve sürücüler yeni kartların özellikleri daha iyi kullanır oldular ve 1080ti ile aradaki fark açıldı. yeni
yazılımlar son nesil göz önünde bulundurularak optmize edildi.




Bu mesajda bahsedilenler: @regujohn

L lemartes
10 ay (1837 mesaj)
Sizi şikayet edip elime ne geçecek benim? yapmaya çalıştığım konuyu gereksiz bir tartışmayla apayrı bikere çektiginizi söylemekti. Ha bunu olabilecek en yanlış tarafından anlamanıza hiç şaşırmadım.

Bizim ülkede kim hatasını kabul etmiş ki siz edeceksiniz. aynen devam. kim en büyük intel mi büyük amd mi?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @RaNCeR91

R RaNCeR91
10 ay (367 mesaj)
Yaşar usta daha büyükmüş..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @lemartes

W WARTIME
10 ay (2196 mesaj)
3070 8k tl, 3080 11k, ti icin 15k
Dolar kuru goz onune alinmistir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WARTIME -- 12 Ağustos 2020; 18:55:15 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L lemartes
10 ay (1837 mesaj)
20gb 3080ti haberleri uzucu acikcasi. bu fiyata ciddi yansir. ve gereksiz olur.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @REDSTONE

_ _Dominic_Toretto_
10 ay (37046 mesaj)
Ti'ın 20GB geleceğini düşünmüyorum. 12GB hadi bilemedin 16GB gelecektir.




Bu mesajda bahsedilenler: @lemartes

K kullaniciadi12
10 ay (578 mesaj)
Hocam amd kitlesi belli, laf anlamazlar sürekli hırçın ve saldırgan bir tavır halindeler, yorumlarına dikkat ederseniz kalitesizlik akar. Kaale almayın hiç, onlar kendi küçük dünyalarında mutlu huzurlu yaşaşınlar.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @lemartes

S scutaro
10 ay (14254 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: lemartes

sanmıyorum, bence RTX peformansın ciddi bir zıplama olacak. o dediginiz performans farkını düz 3080 bile yakalayabilir bence RTX de.


2080ti performansını çok gözde büyütmemek lazım. NVIDIA sürücülerde aradaki farkı ciddi açmadan önce ilk yıl özellikle 1080ti ciddi ciddi yakınında dolaşıyordu bu kartın performans olarak.
Aslında 2080Ti 1080Ti'dan ölçekleme olarak iyi seviyede, inceleme sitesi güvenilir. Sonraki seride birden çok yüksek ipc farkları olması gpu'da dahi imkansız birşey, anca üzerinden 2 nesil geçmesi lazım. Ben ayrıca NVIDIA'nın eski nesil kartlarda bilerek, sürücü ile performansı kıstığına inananlardan değilim. Pascal ve Volta mimarileri arasında iyileştirmeler mevcut, L2 cache boyutu SM dizilimi gibi, yani performans artışı sadece cuda çekirdeği arttırımı ile sağlanabilecek birşey değil. 2080Ti gayet güzel kart üstelik aynı 250W tdp ile bunu başarıyor, Volta serisi yüksek mm²'lik gpu'lara sahip olmasına rağmen fazla ısınmayan bir seri. Bakalım aynı w/p başarımını Ampere'de görebilecekmiyiz, NVIDIA %50 artış dedi haber sitelerinde 3080Ti 350W tdp deniyor, arada çelişki mevcut.


Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scutaro -- 13 Ağustos 2020; 9:56:38 >