Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
501
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Nvidia HDMI Görmüyor

R
Raptor42 Konu Sahibi
4 yıl (4 mesaj)
Arkadaşlar Asus GTX 750ti ekran kartına sahibim. HDMI kablosunu bağlıyorum LG TV ve Ekran kartıma. LG TV Görüyor pc yi ancak bilgisayar görmüyor. Yani Nvidia Denetim Masasından ikinci bi ekran yok. Ekran kartının eski driverını yükleyince görüyor arada. Ancak en son sürüme güncelleyince bilgisayarım görmüyor TV yi.




K
K120
4 yıl (1238 mesaj)
sağ tık ekran çözünürlüğünden yapamıyor musun?




R
Raptor42 Konu Sahibi
4 yıl (4 mesaj)
Ne yazıkki olmuyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


U
UltrAslan_06
4 yıl (3541 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Raptor42

Arkadaşlar Asus GTX 750ti ekran kartına sahibim. HDMI kablosunu bağlıyorum LG TV ve Ekran kartıma. LG TV Görüyor pc yi ancak bilgisayar görmüyor. Yani Nvidia Denetim Masasından ikinci bi ekran yok. Ekran kartının eski driverını yükleyince görüyor arada. Ancak en son sürüme güncelleyince bilgisayarım görmüyor TV yi.
quote:

Orijinalden alıntı: Raptor42

Arkadaşlar Asus GTX 750ti ekran kartına sahibim. HDMI kablosunu bağlıyorum LG TV ve Ekran kartıma. LG TV Görüyor pc yi ancak bilgisayar görmüyor. Yani Nvidia Denetim Masasından ikinci bi ekran yok. Ekran kartının eski driverını yükleyince görüyor arada. Ancak en son sürüme güncelleyince bilgisayarım görmüyor TV yi.

Pc de ilk once Çözünürlüğü düşürerek denerseniz sorun düzelir.hocam önce pc açın sonra tv yi açın görecektir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R
Raptor42 Konu Sahibi
4 yıl (4 mesaj)
Malesef ise yaramadı. Sanki bilgisyara kablo takılı değilmiş gibi. Ama TV de bağlantı aktif.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.