Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
7589
Cevap
186534
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Cevap: Nokia Lumia 1020 Kullananlar Kulübü | Ana Konu (183. sayfa)

A alperd82
6 yıl (1808 mesaj)
Kutusu hasarlıymış ama iyi fiyat, 2.el fiyatına sıfır ürün...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @tayfn1907

A alperd82
6 yıl (1808 mesaj)
Kameracılar 2 sorum var:
1- Hareketli sahneleri çekerken Akıllı Sıralama dışında pek başarılı olamadım deklanşör çok yavaş, bastıktan saniyeler sonra çekiyor. Bir ayar uygulama vb öneriniz var mı?
2- Sarı Işıklı Kapalı Ortamda beyaz dengesini tutturamadım flaşlı flaşsız manuel beyaz dengesi ayarı dahil düzgün foto çekemedim nasıl bir yöntem izlemek lazım?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

_ _Shinku_
6 yıl (2671 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: alperd82

Kameracılar 2 sorum var:
1- Hareketli sahneleri çekerken Akıllı Sıralama dışında pek başarılı olamadım deklanşör çok yavaş, bastıktan saniyeler sonra çekiyor. Bir ayar uygulama vb öneriniz var mı?
2- Sarı Işıklı Kapalı Ortamda beyaz dengesini tutturamadım flaşlı flaşsız manuel beyaz dengesi ayarı dahil düzgün foto çekemedim nasıl bir yöntem izlemek lazım?

Deklanşör hızını azalt.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F flexii_87
6 yıl (1867 mesaj)
arkadaşlar telefona batarya grip alıcam, elden almak istiyorum fakat hiç bi yerde bulamıyorum

2.el temiz satmak isteyen varsa alabilrim, bilginize..

fiyatlara baya düştü, ben sıfır kutu 1000 liraya almıştım, satan kişi kredi kartla alıp parayı nakite cevirmek amaçlı satıyodu

burayaı biraz canladıralım, kamera çekimlerim devam ediyo, müsait bi zamanda paylaşıcam




S Samil1020
6 yıl (54 mesaj)
Amatör çekimler

< Resime gitmek için tıklayın >

Edit: Mobilde 1'den fazla resim ekleyince hata veriyor koyamadım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Samil1020 -- 18 Aralık 2014; 18:24:19 >


H hasgesci
6 yıl (476 mesaj)
Telefonda gönderilen-giden mesajları nasıl görebiliyorduk?




Z zeynel94
6 yıl (4 mesaj)
yakşamlar Arkadaşlar bende iki gün önce sarı lumia 1020 aldım beni de ekleyin size bir kaç sorum olacak cevaplarsaniz sevinirim öncelikle bu kamera ayarlarında çözünürlük olarak hangisini seçersem daha güzel olur ayrıca 34mgp dng formatindaki fotolar 42 mb iken 34mgp jpeg formatındaki fotolar neden 12mb kalitesi bakınca jpeg daha iyi gibi ayrıca 5mgp ile 34mgp arasındaki farki bulamadım tablete ikisini koydum aynı gibi geldi bana dng zaten fotoşopta ne ettimse adam olmadı bende yetenek yok herhalde





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A alperd82
6 yıl (1808 mesaj)
Hangisinin çözünürlüğü daha iyi olur bilmiyorum ama 16:9 olunca kenardaki cisimlerin olduğundan daha geniş çıktığını fark edince 4:3 kullanmaya başladım. Özellikle o kenara bir TV denk getirirsen orantısızlığı çok rahat anlarsın...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @zeynel94

Z zeynel94
6 yıl (4 mesaj)
ben pro cameradan bahsetmiştim normal camera uygulamasında dediğiniz gibi 16:9 ve 4:3 ayarı var sadece ama pro kamerada dediğim ayarlar mevcut





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S ScORphY
6 yıl (2644 mesaj)
bu telefonun pc suite diye bişeyi, yok mu?
bir türlü bilgisayarla senkronizasyon yapamadım
sadece disk olarak görünüyor flash gibi




A akhee
6 yıl (330 mesaj)
Dng olunca daha ayrıntılı ve güzel çıkıyor fotoğraflar ben test ettim. Dng ile photoshop tan png olarak kaydediriyorsun ve daha net oluyor. Ben böyle farkettim çunku png dosyaları her zaman jpg dosyasından daha net olur. :)

Ben böyle biliyorum yanlışım var ise bilem Bi kardeş düzeltsin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Z zeynel94
6 yıl (4 mesaj)
arkadaş png falan bulamadım hangi fotoshopu kullanıyorsunuz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S SilverNitrate
6 yıl (236 mesaj)
Merhabalar. Kulaklık ses çıkış seviyesi düşük diyorlar doğru mu?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S Samil1020
6 yıl (54 mesaj)
Bence doğru değil gayet fazla. Millet son sesi açtığımda otobüste duyuyor dışarıdan





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hackjini

A alperd82
6 yıl (1808 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hackjini

Merhabalar. Kulaklık ses çıkış seviyesi düşük diyorlar doğru mu?

Hoparlör ses şiddeti 100 puan.
Ahize ses şiddeti 90 puan.
Kulaklık ses şiddeti 95 puan.

Tamam bir HTC Beats Audio değil hiçbir telefon ama Kulaklık ses şiddeti çok iyi bu cihazın da. Hoparlör (zil sesi) şiddeti HTC One'dan yüksek, denedik yani.
Zaten HTC kulaklık çıkışı insan işi değil, sağırlık kesin son, dikkatli kullanmak şart...
Ayrıca Mix Radyo standart yayını kablo ile 5+1 ses sistemine bağladım ses kalitesi de çok çok iyi, Dolby Digital ve Ekolayzır çok başarılı...





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mert25
6 yıl (2222 mesaj)
İki farklı 1020 kullandım, ikisi de ikinci eldi. Birincisinde ahize sesi çok zayıftı fakat ikinci telefonun ahize sesi fena değildi. Her iki telefonun da kulaklık sesi iyi idi, bu konuda şikayetim olmadı. Uygun bir tane 1020 bulursam yeniden alacağım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert25 -- 19 Aralık 2014; 11:19:19 >


Z zzenginn
6 yıl (103 mesaj)
slm arkadaşlar telefonu sessize alma imkanı var mı bulamadım


Bu mesaja 2 cevap geldi.

B Burak**
6 yıl (1587 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: zzenginn

slm arkadaşlar telefonu sessize alma imkanı var mı bulamadım

Ses kısma tusuna bastığında çıkan ayar yerinde zil simgesine basarak veya kaydırmalı olarak kapatabilirsin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A alperd82
6 yıl (1808 mesaj)
En kolayı ses kısma tuşuna basık tutun Sıfır olana kadar. Çan resmi üstünde çizik çıkıyor sessiz olunca.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperd82 -- 19 Aralık 2014; 14:12:42 >


Bu mesajda bahsedilenler: @zzenginn

H hasgesci
6 yıl (476 mesaj)
Gelen, giden çağrı ve mesajları klasör halinde ayırabiliyor muyuz?
Ben de çağrı ve mesajlarda gelen ve giden hepsi bir arada gösteriyor. (Mesajlarda gelen ve giden hepsi bir arada.)