Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
532
Cevap
4420
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Cevap: Nissan 'PULSAR' Fan Club (27. sayfa)

D defiant82
4 ay (7840 mesaj)
Ayn 2000 de bir kontrol et



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SFXYZ

S SFXYZ
3 ay (85 mesaj)
@defiant82 hocam peki bu bahsettiğim ses sizde de var mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @defiant82

D defiant82
3 ay (7840 mesaj)
Turbo sesi evet



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SFXYZ

S SFXYZ
3 ay (85 mesaj)
@defiant82 teşekkürler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S SFXYZ
2 ay (85 mesaj)
Merhaba, arkadaşlar düşük devirde yük altında turbodan gelen ses çok rahatsız etmeye başladı resmen pervanenin dönme sesini duyuyorum, bu sesi azaltmanın bir yolu varmı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P pulsar1.2
2 ay (7 mesaj)
Herkese Merhaba,

Aracın lastiğini değiştirmek istiyorum. Şu anda ilk alındıgında takılı olan 195/60/16 (contoEco) lastik var. Piyasada bu ebat lastikhem çok markanın yok hemde olan markaların fiyatları çok yüksek. Onun yerine 205/55/16 ebatda almak istiyorum.Hem daha çok markanın seçeneği var hemde daha hesaplı.

Kitapçıkda 205/55/16 yazıyor fakat kapı ön sol kapı içerisindeki yapışkan etikette sadece 195/60/16 yazıyor.

2 ayrı servisi aradım birisi muayeneden geçer diğeri eğer kapıya bakarlarsa geçemez dedi. Kafamız çorba oldu.

205/55/16 lastik taktırıp muayeneden geçen oldumu arkadaşlar. Allah aşkına görüpde cevap verirseniz çok sevinirim.

Selamlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D drk_m Konu Sahibi
2 ay (1043 mesaj)
205/55/16 sıkıntısız hocam. Zaten kitapçıkta da yazıyordu yanılmıyorsam kullanılabilir diye. Sadece lastiğin yük endeksi, aracın toplam ağırlığını taşıyacak seviyede olsun yeter.

Örneğin: araç 2000kg bu durumda lastik başı 500kg düşer, yani alacağın lastiğin yük endeksi 84 ve üzeriyse sorun olmaz. Yük endeksinin hemen yanında harf şeklinde hız endeksi de bulunur 84V, 80H vb.

Misal geçen sene mayıs ayında bu lastikle geçtim muayeneden:Nokian 205/55 R16 91V
İstasyonda istasyona değişmiyorsa uygulama sıkıntı olmaz sanırım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drk_m -- 10 Mayıs 2022; 22:32:31 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @pulsar1.2

D drk_m Konu Sahibi
2 ay (1043 mesaj)
Turbodan gelen sesten kastınız ıslık gibi bir sesse(tam böyle ıslık gibi de diğ ama yakın bir ses) , normal şartlarda turbo o sesi çıkarıyor, ama aşırı yüksek ise turbodan anlayan sağlam bir ustaya yada servise gösterseniz iyi olur. Turbo göbeğiyle ilgili sorun olabilir, tamiri mümkündür, göbek dağıtıp kanat felan kırarsa, yeni turbo almak durumunda kalabilirsin.




Bu mesajda bahsedilenler: @SFXYZ

P pulsar1.2
2 ay (7 mesaj)
Hocam teşekkürler. Bende 205/55/16 taktırıp geçeceğim artık bu bahsi kapatacağım. Bir tane laufenn marka buldum hankook yan ürünü ve güzel yorumlar var.

Yalnız bizim yetkili servislere işi düşenin vay haline. Bana bir tanesi hemde en yetkilisi olduğu söylenen kişi 205 ebat taktırırsan lastik davlumbaza çarpar dedi. Başka bir yetkili servisin görevlisi tam tersi aslında bu ebatı öneririm dedi. Yani bi standart yok. Bizim aracımız hakkında da çok bilgi sahibide değiller. Daha önce bir kaç kez yedek parça içinde servisde çok sorun yaşamıştım geçmiş konularda var.

Nacizane tavsiyem dışarıda bir tane güvenilir usta bulup (Nissandan anlayan olursa daha iyi) aracınızla alakalı sadece o kişiden öneri ve destek almak. Yetkili servislerin profesyonelliğinden büyük kuşkularım var.

Selamlar




Bu mesajda bahsedilenler: @drk_m

S sdem
geçen ay (4 mesaj)
Nissan Pulsar 1.2 benzin otomatik tekna paket kullanıcısıyım. 40-60 km/h hızlarda gazdan ayağı çekince gelen ıslık-üfleme gibi ses turbonun boşaltma sesiymiş. bugün Ankara Nissan Baykoçlar servisinde bakım sırasında sordum. kontrol ettiler. bir problem olmadığı söylendi.




C churchy
4 hafta (226 mesaj)
Merhaba arkadaşlar

Nissan Pulsar için İstanbul Anadolu yakasında parçacı ve ayrıca servis tavsiyesine ihtiyacım var. Yardımcı olursanız sevinirim.


Birde ön sağ sol amortisör, takoz ve bilya ve arka amortisörler için parça numaralarını bilen var mıdır? Bu parçalar gerekecek gibi görünüyor yurtdışından getirtebilir miyim diye bakmak istiyorum.




L LSG
geçen hafta (2437 mesaj)
Merhaba, yokuş kalkış desteği olmadığını gördüm bu araçlarda, doğru mu?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D drk_m Konu Sahibi
geçen hafta (1043 mesaj)
Evet yokuş kalkış desteği yok.




Bu mesajda bahsedilenler: @LSG
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.