Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 13 misafir
35229
Cevap
548556
Tıklama
21
Öne Çıkarma
Cevap: ★★★ NINTENDO® SWITCH ANA KONU ★★★ (1762. sayfa)

N
nevruz84
13 sa. önce (618 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Metin7788

Merhaba arkadaşlar bu ara aklımda nintendo switch var ama çok kararsız kaldım alıp almamakta evde bilgisayarım yada konsolum yok ilk defa konsol alacam işim gereğide evde olamıyorum lojman da kalıyorum o yüzden de canım çok sıkılıyor arcade oyunlarını çok severim ayriyetten mario tarzı oyunları seviyorum alırsam da kırık versiyonunu almayı düşünüyorum eksileri artıları ne yönde olur online oyun oynayan biri degilim bilu arada malum oyunlar çok pahalı yetişemem onlara birde aklıma takılan ingilizcem yok bu oyunlardan keyif alma acısından çok sorun olurmu acaba bunu sormak istiyorum sizce almalımıyım pişman da olmak istemiyorum aldıktan sonra o kadar para verip çünkü sizlerin tavsiyelerine ihtiyacım var
Almışken kırık versiyon al.Dil konusunda da nintendo oyunlarında çok sıkıntı yaşamazsın(belki zelda)




K
KenanK89
10 sa. önce (2326 mesaj)
200gb lık bu Sandisk SD kart çalışır mı acaba cihaz da. Ona göre almayı düşünüyorum.

https://www.hepsiburada.com/sandisk-ultra-200gb-microsdxc-uhs-i-hafiza-karti-sdsquar-200g-gn6mn-p-HBV00000KAE5M?magaza=Hepsiburada





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
the duderino
10 sa. önce (269 mesaj)
Ne acidan calisir mi? Calismamasi icin bi sebep bilmiyorum. Ama aklinizda bulunsun 128 bana yetmedi hic bir şekilde. Gözüm 256 da su an ama sizin ilanin fiyati çok cazip. Yeter bana diyorsaniz kacirmayin.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @KenanK89

K
KenanK89
10 sa. önce (2326 mesaj)
Nebilim belli olmaz seçebilir belki cihaz kart. Ama araştırdığım kadarı ile Nintendo lisanslı imiş kart zaten. 64gb şuan var bende de. Pek sorun değil de yinede 200gb kartta Max 185gb boş alan olur diye düşünürsek yeterli olur gibi. Kendi hafızası da zaten 32gb. 256gb ve üstü çok pahalı ya. Bayağıdır takip ediyorum.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @the duderino

M
MeanMachine
9 sa. önce (351 mesaj)
Ağzından bal damlıyor @Kenn.




Y
yldrm224
8 sa. önce (183 mesaj)




Bu mesajda bahsedilenler: @Kennnn

T
the duderino
8 sa. önce (269 mesaj)
Arkadaslarbu super smash bros dakki costume olayi nedir. Bu yani tanitilanlardan ornegin cuphead yeni karakter mi yoksa ne? Bi halt anlmadim ne yalan soyliyim. Zaten daha 15 karakter falan actim. Bir bilen aciklarsa sevinirim.

EDIT: Biraz kurcaladim bu kostumler sanirim mii fighter lar icin. Tabi ben de daha mii fighter olmadigi icin kostümleri pek anlam ifade etmedi. Peki giydiği kostume göre yeni bi karakter gibi mi oluyor bu mii ler?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the duderino -- 27 Ocak 2020; 15:56:12 >


P
PyroSemi
6 sa. önce (198 mesaj)
Bethesda yaptı mı %50 görüyor çapcom bayağı yapıyor





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Sportsx90

_
__ysn__
5 sa. önce (21 mesaj)
Arkadaşlar, konsolda ana hesaptaki online üyeliği sec hesaplarla giriş yaptığımızda kullanamıyor muyuz?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
humble mumble
4 sa. önce (803 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: __ysn__

Arkadaşlar, konsolda ana hesaptaki online üyeliği sec hesaplarla giriş yaptığımızda kullanamıyor muyuz?
Hayır kullanamıyorsun.
Ancak sec hesaplara online üyelik tanımlıysa, p1 ve p2 online olarak kullanabilir.
Diğer durumlarda online hakkı p1'in.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.