Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
1046
Cevap
0
Tıklama
14
Öne Çıkarma
Cevap: Nike fiyat!!! 79,119 (9. sayfa)

S samsunum55
7 ay (1281 mesaj)
Şimdi biz bunları aldık da normal şartlar altında bu ürünlerin fiyatı ne kadar olurdu ki? Tahmini veya bilgisi olan var mıdır?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T the guardian14
7 ay (2290 mesaj)
gümrük vergisidemi ödeyecez





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Proprietor

A AslanAvda
7 ay (5699 mesaj)
hani ölücü dh tayfası kargo parası vermezdi, 100 lira kargo ücreti veren görüyorum aman Allahım :D




R radko
7 ay (7596 mesaj)
Güzel bi alışveriş oldu

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


S SeatSide
7 ay (421 mesaj)
Airmax olan ürünleri yurt dışı fiyatları 80-90 Euro civarında. Bariz fiyat hatası var umarım gönderirler.




Bu mesajda bahsedilenler: @samsunum55

T the guardian14
7 ay (2290 mesaj)
sonunda aldım yaa yaşasın < Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L lastjeday Konu Sahibi
7 ay (2 mesaj)
400 500 den başla hocam yeni sezon ürünleri çünkü





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B Ben sero
7 ay (971 mesaj)
Ödeme yaptım. İyzico aracılığıyla ödeme yapıldı deniyor. O ne ki


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ben sero -- 23 Eylül 2020; 1:25:44 >


R radko
7 ay (7596 mesaj)
Mail gelmesi lazım sipariş onayı için gelmedi gala size geldi mi?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @the guardian14

T the guardian14
7 ay (2290 mesaj)
sadece üyelik maili gelmiş.
Düzeltme: ama sitede sipariş görünüyor





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the guardian14 -- 23 Eylül 2020; 1:27:19 >


Bu mesajda bahsedilenler: @radko

K kızıl ay
7 ay (146 mesaj)
Hocam valla kendimi bimden kavanoz kapağı almaya çalışan teyzelerin arasında kalmış gibi hissettim mavi takımdan 1 adet aldım 30tl kargo ile 220tl verdim umarım gönderirler çoooooook teşekkür ederim.




R radko
7 ay (7596 mesaj)
Göndercek olsalar bi mail yollarlardı onay için gelmedi hala





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


R radko
7 ay (7596 mesaj)
Bakın ne yazıyor

"Sipariş onayı için e-postanızı kontrol edin"

Mail falan gelmedi

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

B Ben sero
7 ay (971 mesaj)
Hocam gelirse efsane olur. Gelmezse kestane





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


L lastjeday Konu Sahibi
7 ay (2 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın > geliyor hocam maile , 10 dk sonra falan





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @radko

W Wadjet
7 ay (4048 mesaj)
Mailin bir tanesi 30 dk sonra geldi, bir tanesi 15 dk sonra. Diğeri daha gelmedi bile. Bekleyin gelir mail.




Bu mesajda bahsedilenler: @radko

J JanPol
7 ay (414 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Bu ürünlerden birini alandan, eğer bedeni olmazsa almak isterim.
L veya XL bana olabilir. İade etmeden önce PM lütfen.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JanPol -- 23 Eylül 2020; 1:32:33 >


B b0Ni
7 ay (26317 mesaj)
mail 30-40 dk sonra falan geliyor da önemi yok otomatik mail o da




A AslanAvda
7 ay (5699 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >


zorlayın arkadaşlar stoklar hala var.




B Ben sero
7 ay (971 mesaj)
Bayanlara bir şey yok mu. Hanım kıskanacak şimdi





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >