Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
22
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Nike Brasilia M Duff 155 TL

U UçamayanSüperKahraman Konu Sahibi
6 ay (475 mesaj)
Selamlar. Spor çantası araştırıyordum normalde Nike'ın sitesinde 260 TL, diğer sitelerde en düşük 200 gördüm. Mavi 155, diğer renkler 168 TL. Bu Medium boy ona dikkat edin 60L ve biraz büyük bunlar
https://www.ayakkabidunyasi.com.tr/nike-brsla-m-duff-mavi-unisex-spor-cantasi-ba5955-480nk-7200ba5955480/?integration_stokkodu=7200BA5955480





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P PowerNowa
6 ay (32 mesaj)
bu site güvenilir mi ayakkabıları da uygun gibi geldi bana


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Cptwindmark
6 ay (78 mesaj)
Güvenilir harley bot almıştım geçen sene





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @PowerNowa

E EMRE_RUSLAN
6 ay (202 mesaj)
Orjinalliğinden şüphem yok ama aşırı çakma tipi var





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S SpyBunny
6 ay (32 mesaj)
Aklımı okudun bi kaç ay önce burdan nike abernon low almıştım oda çakma gibi duruyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @EMRE_RUSLAN

K Karqasa
6 ay (1381 mesaj)
Büyüklüğü nasıl acaba





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U UçamayanSüperKahraman Konu Sahibi
6 ay (475 mesaj)
Hocam bunlar ciddi anlamda büyük oluyorlar. Bende 9. Nesil değil de 6. Nesil S kalip vardi. Havlumu, ayakkabimi, giyeceklerimi, suyumu, eldivenimi ve strapimi kolaylıkla yerlestirebiliyordum ama işin içine ağırlık kemeri girince cortluyodu :) Bu yüzden M kalip almak için indirim kovalıyordum. 150 lira ciddi anlamda ucuz bu çanta için. Çünkü malzemesi gayet kaliteli. S Kalip 40 Litre, M Kalıp 61L hacminde. Yani S'le M arasında devasa fark var. Tavsiyem bakmadan almamaniz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Karqasa

U UçamayanSüperKahraman Konu Sahibi
6 ay (475 mesaj)
Aynen. Sebebi de çantanın içini tam doldurmamışlar 😂 Çok zor değil bence nike'in sitesinden alip siteye koymak ama kendileri yapalim demişler ellerine yüzlerine bulastirmislar





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @EMRE_RUSLAN

K Karqasa
6 ay (1381 mesaj)
Hocam şöyle diyeyim tatile giderken tekerlekli çantalar bazen yetmiyor onun için uygun olur mu bavul tarzı mı acaba siyahı güzel duruyor


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @UçamayanSüperKahraman

U UçamayanSüperKahraman Konu Sahibi
6 ay (475 mesaj)
Olur hocam. Evet bavul tarzi olarak da kullanilabilir. Hacmi geniş çünkü





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Karqasa

S Sing_a_song
6 ay (869 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Karqasa

Hocam şöyle diyeyim tatile giderken tekerlekli çantalar bazen yetmiyor onun için uygun olur mu bavul tarzı mı acaba siyahı güzel duruyor
Tatile giderken ek valizi sırt çantası olarak almak daha kullanışlı oluyor, tabi siz sırt çantasına da ek olarak alıyorsanız başka tabi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Karqasa
6 ay (1381 mesaj)
Araba ile gidiyoruz hocam zaten çoğunlukla farketmiyor ama sırt çantamız var




Bu mesajda bahsedilenler: @Sing_a_song

D davetsiz07
6 ay (532 mesaj)
Mağazasında urun var midir hocam
Ayni ebatta urun mu bilmiyorum ama amazon kasimda 80 90tl ye satmıştı o yuzden firsat mi tartışılır





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @UçamayanSüperKahraman

D davetsiz07
6 ay (532 mesaj)
Amazona baktim M ebat ise 260tl yaziyor mağ yakin olsa gidip bakacaktim ama eger pazardaki cakmalar gibi ise alinmaz icinde yastiklama ve tabanlik gibi biseyler var mi?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @UçamayanSüperKahraman

U UçamayanSüperKahraman Konu Sahibi
6 ay (475 mesaj)
80 90a satılan XSti. Takipteydim bu modeli sürekli. XS olan versiyonu da minnacik. Hayatta para vermem ona





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @davetsiz07

U UçamayanSüperKahraman Konu Sahibi
6 ay (475 mesaj)
Internetten incelemelerine bakabilirsin. Orjinal Nike ürünü pazar malı gibi olmaz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @davetsiz07

F Focusstayling
6 ay (1024 mesaj)
Iyide fiyatlar zaten boyle





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U UçamayanSüperKahraman Konu Sahibi
6 ay (475 mesaj)
Değil. M ölçülü brasilia 200 260 arası normalde.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Focusstayling

O oozgurel
6 ay (337 mesaj)
Arkadaşlar ürünü biliyorum mavisi çakma pazar malı gibi duruyor ama gri ve siyah oldukça başarılı
Zaten mavinin bi tık ucuz olma sebebi bu yüzden fazla satılmaması

Bu arada gözümüz aydın 260 TL yaptılar fiyatları Deniz bitti 😁





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oozgurel -- 5 Haziran 2020; 13:2:42 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

U UçamayanSüperKahraman Konu Sahibi
6 ay (475 mesaj)
Ben kamuflaj desenli olani aldım güzeldir heralde. Evet bitmiş indirim inşallah ihtiyacı olanlar alabilmiştir





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @oozgurel