Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
33
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Netspeed mi Millenicom mu?

İ
isofix46
Konu Sahibi

3 ay (409 mesaj)
Merhaba, Türk telekom taahütü şükürler olsun ki bitti. Millenicom ve Netspeed firmalarının aknsiz fiber tarifeleri fiyat üzerinden verdiği hızlar gözüme çarptı. Aranızda kullananlar var mı Kahramanmaraşta yaşıyorum. 50 mbps kadar altyapı var dediler sizce nasıldır?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


İ
isofix46
Konu Sahibi

3 ay (409 mesaj)
Peki hız durumu nasıl hocam 50 mbps ile 100 mbps nin paketleri aynı fiyat pek güvenenedim o hızları verebiliyorlar mı





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @BurakLEE

B
Bysnbad
3 ay (429 mesaj)
Hadi ordan musterisi iyiymis milenicoom vatandasi kandiriyor inanma netspeed de evraklari gonder diyir yazicidan cikar diye bence kardes baska firma kalite olanini bulamassin ama yani boyle kandiran firmalara bulasmayin bana carsamba gunu aradilar ucgun sonra gelcez deyip kayit olusturlmadi diye kandirdilar tekrar aramiyosjn kayit yapilmamis diye dolandiricimi ne tc bile verdik bir hafta oldu aradigimizda kayit yapilmadi diye senle dalga geciryorlar ben gecen sene tt kullandim alt yapiyi simdi gkremiyorlar bindada kullanan kisiler mevcut yarin tt gidip durumumu anlaticam ama sunj soyluyum tt geri baglaticam yani rezil firmalarla isim olmaz benden tavsiye





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BurakLEE

M
Marrusia
3 ay (7101 mesaj)
Netspeedde dsmart go falan acilmiyor hocam ayrica pingler yuksek 10 ay kullandim en son iptal ettim.

Dsmart Digiturk falan izleyeceksen isini gormez





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ
isofix46
Konu Sahibi

3 ay (409 mesaj)
Türk telekom da şu an çok ping ve kopma sorunları yaşıyorum doğru düzgün çalışmıyor.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Bysnbad

İ
isofix46
Konu Sahibi

3 ay (409 mesaj)
Onları izlemiyorum hocam genelde youtube torrent ve online oyun oynuyorum bunlarda sıkıntı yaratır mı?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Marrusia

B
Bysnbad
3 ay (429 mesaj)
Valla arkadasim ben evde tt kullanmaj icin 8 mpbs hiz baglatmistim sadece mobilden baglniyorsuk youtube felan google playden oyun indirme webden mac seyretme gibi bir sorunum yoktu binada kullanan cok insan var bir yani eve baglatmiyoruz yarin gidip gorusecem bir arakadas vasitasiyla sunu belirtiyim ben tt mennundum baska firmaya basvurmamin sebebi tt cozemiyor diye baska firmalr cozer diye tavsiye aldim forumdan ama bakiyorumki dolandirici kandirma yontemiyle firmlar türemiş o yuzden sana tavsiye yorum attim senin kendi fikrindir kullanip kullanmamn





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @isofix46

R
Raz3rs
3 ay (129 mesaj)
İlla ikisinden birini tercih edeceksen millenicom derim, kullanmadım ama yaklaşık 2 haftadır internetsizim araştırıyorum ama bir türlü karar veremedim. Sol fiber kullanicisiydim millenicom sol altyapısından verdiği için daha önde benim için ama başvuru yapayım dedim mh'nin paketlerden vs haberi yok. Bir soru soruyorum bekleyin diyorlar bir yerlerden bakıp cevap veriyorlar sanırım. İki aramamda iki farklı cevap almıştım bir soruma o yüzden başvurumu iptal ettim bekliyorum. Bir arkadaş daha başvurdu forumda millenicoma o nasıl bir süreç yaşayacak ona gore hareket edeceğim açıkçası.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Raz3rs -- 13 Ocak 2019; 20:18:52 >


P
Pusula@
3 ay (339 mesaj)
Netspeed Ping’ler yüksek





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A
AFRY
3 ay (1322 mesaj)
Haha güzel taktik. Ah şu beleşçiler yok mu ...




Bu mesajda bahsedilenler: @BurakLEE

Y
yunskrgl
3 ay (458 mesaj)
Hocam biraz önce başka benzer bir konuya yazdıklarımı buraya yazacağım.
Netspeed kullanmadım ancak millenicomdan uzak durun bence. Adamlar bir sorun yaşadığınızda ilgilenmiyor aramıyor bile. Müşteri temsilcileri bırakın yardımcı olmayı çok ukala ve adeta bir robot sadece arıza kaydı açıyor ve aciliyet belirtiyor. Belirttiği aciliyetin hiç bir önemi yok çünkü benim en son 30 küsür aciliyetim rahat vardır oradan hesapla.
Ayrıca bu konuyu incele fotolara bak bence.
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/136664211





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


B
BurakLEE
3 ay (1443 mesaj)
arkadaşlar zorla degil ya taahhüt bile yokken neden 1 ay denemiyorsunuz? deneyin görün .destek yoksa kapatın.




P
Pusula@
3 ay (339 mesaj)
Millenicom akşamları hız düşürme oluyor muş





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


K
kurac
3 ay (28 mesaj)
Millenicom ile 1 hafta görüştüm. 3 kez paket teyidi aldım. Şu fiyata, şu özellikte modem dahil, şu kadar taahhüt, şu hız doğru demi diye. Evet dediler. Sonra aynılarını kendileri sordular, evet dedim. Nasıl başvuruyoruz dedim, kimlik fotoğrafı istediler.

Sonrasında, 11 dk bir sessizlik oldu. 11 dk sonunda döndüler, paket fiyatı xx tl olmuştur diye. 11 dakikada bir paket fiyatı 15 TL/ay olarak artabiliyor o firmada :) Ben bu gidişle ttnet'e başvuracağım. Şimdi mobil veri ile idare ediyorum ama en azından ttnet'in bir çizgisi var :)




Y
YirmiDortUzeriiki
3 ay (324 mesaj)
Netspeed dene hocam 1 yıldır sorunsuz kullanıyoruz.




İ
isofix46
Konu Sahibi

3 ay (409 mesaj)
Herkes farklı şeyler yazmış. Karar veremedim ikisinin yerine direk superonline a mi geçsem diye düşünmeye başladım artık

Zaten taahüt yok diyorlar ama. Netspeed e bir başvurayım diyorum memnun olmazsam geri iptal ederim olmadı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.