Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
11158
Cevap
81435
Tıklama
64
Öne Çıkarma
Cevap: Netflix Kardeşliği Ana Konu - (Netflix grup kurmak isteyenlere özel) (527. sayfa)

R RHM
3 ay (63 mesaj)
Hocam selam hala yer varsa katılmak isterim



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @makaramasuko

M Mehmetgec
3 ay (157 mesaj)
1 Kişilik 4k ful hd yer arıyorum 3 aylık peşin veya her ay olmak üzere ödeme yapabilirim.




F Finland
3 ay (171 mesaj)
EDİT doldu





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Finland -- 15 Temmuz 2021; 0:17:32 >


R runeterra
3 ay (1672 mesaj)
4K hesap arıyorum.

2 hesap alabilirim. Yıllık - aylık ödeme olabilir refli ve eski üyelere tercihimdir



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Q qwerk
3 ay (237 mesaj)
sıkıntısız bir netflix aile hesabı arıyorum. hali hazırda bir grupta üyeliğim var fakat bıktım artık, sürekli hesabı siliyor, yerine başka profiller olusturuyorlar. 6 aylık diye girdim. 10'dan fazla bu sorunla karşılaştım. 2 ayım kalmasına rağmen yeni bir hesaba giriş yapmak istiyorum.
kimsenin profillere mudahale etmediği, herkesin kendi profilinde takıldığı takıldığı bir hesap için lütfen mesaj atın. sadece 6 ay yada 1 sene sonra göruseceğimiz bir grup olsun.




E evde bulamayan kargocu
3 ay (20 mesaj)
Hd yayınlı grup arıyorum arkadaşlar abonelik süresi farketmez.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A arda_001
3 ay (2 mesaj)
4 kişilik fullhd veya uhd,kimsenin profillerine karışmadığı,aylık ödemeli ve abonelik süresi farketmez ortak hesap arıyorum
Ödeme: Papara
Dc: Ardaaa#1387





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arda_001 -- 17 Temmuz 2021; 1:40:24 >


C cismani
3 ay (14 mesaj)
Eski grubumuz devam kararı aldı o yüzden mesajımı sildim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cismani -- 16 Temmuz 2021; 15:40:2 >


F formgonder2055
3 ay (632 mesaj)
iptal





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi formgonder2055 -- 24 Temmuz 2021; 13:11:18 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


R Remmeix
3 ay (9 mesaj)
4K hesaba katılmak isteyen arkadaş pm ile numarasını atabilir mi ? 1 Kişilik yer mevcut hızlıca ekleyelim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R Remmeix
3 ay (9 mesaj)
numara bırakın arkadaşlar detayı wp dan konuşuruz 2 aylık ödeme olabilir ,aydan aya da olabilir bakarız



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Remmeix

7 7YILMAZ7
3 ay (201 mesaj)
4k 6 aylık grubumuza 2 kişi arıyoruz.. 6 aylık 80 TL, ödeme Enpara, vakıfbank. İlgilenen arkadaşlar PM atabilir.
şifre bilgileri whatsapptan paylaşılacak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G genelkurmay89
3 ay (1612 mesaj)
Uzun süreli sıkıntısız bir grup arıyorum . Aylık ödeme tercihimdir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K KavunluDondurmaa
3 ay (471 mesaj)
4k grup arıyoru, aylık ödeme yapabilirim. PM FAST




R raso17
3 ay (74 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ozkangarip

@Siyahsever06 üyesinden bahsediyorum. Görüyorum ki foruma darbe yapmış. Dediğimin arkasındayım "60 - 70 lira bana koymaz da ben sana diğer tarafta çok koyarım". Sanırım birkaç kişiler bende sade bunun var. Şimdi buraya tel.i yazamıyorum kimlik davasından ama sonu ... 63 24. En iyisi alın en düşük fiyatlı üyelik takılın kafanıza göre. Bu tarz üyeler bitmez amip gibi bir defa türedimi.

Alıntıları Göster
Benden de 6 aylık ücret aldı 2 ay olmadan hesabı kapattı. Telegram da Y.s.f niki var buradan hala üye arıyor .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R raso17
3 ay (74 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >
Arkadaşlar bu kişinin açtığı gruba üye olmayın parayı aldıktan sonra 1 2 ay içinde hesabın şifresini değiştirip saf dışı bırakıyor . Herkes dikkatli olsun telegram da y.s.f diye Niki var . 80 tl para İçin insan kandırıyorlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

7 7YILMAZ7
3 ay (201 mesaj)
Full HD grubumuza son 1 kişi arıyoruz. 6 aylık ücret 80 TL ödeme Enpara, vakıfbank.

Biraz daha ucuz diye yeni üyelerle, telegram grubundan girmeyin. Dolandırılma durumları olabilir. Üst mesajlarda örnekleri mevcut.

Edit : grup tamamlanmıştir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 7YILMAZ7 -- 19 Temmuz 2021; 15:12:12 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S Syncal
3 ay (20 mesaj)
ekip tmm tşkler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Syncal -- 18 Temmuz 2021; 12:16:37 >


V vjersin07
3 ay (115 mesaj)
Bir kişilik yerimiz bulunmaktadır katılmak isteyen pm atabilir ödemeler 3 aylık yapılmaktadır. Fiyat 3 ay İçin 33 tldir
Edit: yer kalmadı





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vjersin07 -- 19 Temmuz 2021; 14:8:14 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


K KuvvetMira27
3 ay (955 mesaj)
2 Senelik Grubumumdan dan bir kişi çıkıyor, 3 Aydan 3 Aya ödeme oluyor
3 Aylık 4K üyelik 42 TL dm den mesaj atabilirsiniz.

DOLDU !!!





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KuvvetMira27 -- 18 Temmuz 2021; 21:42:59 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >