Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
210
Cevap
0
Tıklama
78
Öne Çıkarma
Cevap: Netflix İlk Ay Ücretsiz Kullananlara Kotu Haber (11. sayfa)

O
ornitolog
2 hafta (4058 mesaj)
sobanın üzerinde 'dokunma elin yanar' yazmadığı için dokunan sen misin?
bazı şeyleri yazmak söylemek gerekmez medeni toplumlarda.




R
Roman_Gladius
2 hafta (148 mesaj)
İyi olmuş zamlara ses etmez ama beleş oldumu türlü şekillere girer herkes





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


V
Violet Evergarden
2 hafta (206 mesaj)
çişin geldiğinde kimse sana helaya git demez.
Çünkü bildiğini farz ederiz (-ki bilmiyorsan büyük sıkıntı).Cin gözlük yapayım derken içinde patlamış yaapcak bişi yok. Bir bardak soğuk su içmekten başka.

Spotify ile en para kampanyası vardı bir aralar.
2-3 TL gibi komik rakamdı. Kullanmadıgım halde üyeliğmi yapayım belki müzik dinlerim deim(telefonda Müzik dinlemeyi Siemens SXG75 ile bıraktım, zira şuana kadar kulıktan müzik dinlediğim hiçbir telefon ,kalite olarak bunun yanına yaklaşamadı, evet on yüz birmilyonluk chazlarda dahil)

Velhasıl kampanya bitmiş ben unutmuşum spotify'i boyuna her ay karttan çekilmiş. fark ettiğimde kampanyasız fiyattan bilmem kaç ay çekilmiş karttan
Yani Netflix'e boş yere sallamayın, ilk ay ücretsiz ise sende aboneliği iptal ettirmezsen çeker. Bunda sıradışı durum yok

Sıradışı olan cin olmadan adam çarpmaya çalışmak
Bir siz akıllısınız anasını satayım şu memlekette





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Violet Evergarden -- 1 Ekim 2019; 11:19:2 >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: HINATORY



T
TheAssgardian
2 hafta (448 mesaj)
Yav amma boş yapmışsınız burdakilerin hepsi hayatında bir kez de olsa korsan müzik dinlemiş, korsan program, oyun kullanmış adamlar anca şak şakcılık yapıyor. Onu da aşmanın bir yöntemini bulunur.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
egoist84
2 hafta (40 mesaj)
Bu zamana kadar kullandıklarına say onu da.
Başlıkta yanlış olmuş ayrıca.
"Netflix İlk Ay Ücretsiz Kullananlara Kotu Haber" deyince ilk ay ücretsiz kullanım kaldırıldı zannettim bende. Başlığın doğrusu şöyle olmalıydı: "Netflix'i sanal kart ile Ücretsiz kullanan çakallara kötu haber".




F
FİT GYM
2 hafta (3187 mesaj)
Kanki susda kendini belli etme ,Onunda yordamını bulurlarmış .Kafanız bir bunlara çalışıyor ha ders çalış desen yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TheAssgardian

L
LorneMalvo
2 hafta (2337 mesaj)
Ben de bu şekilde 2 ay kullandım Netflix'i, içerik hoşuma gitmeyince bıraktım. Film konusunda daha geniş bir arşivi olsa gerçekten parasını verip alacaktım.

Yalnız ben bu ücretsiz denemeyi aldığım gün iptal ediyordum, ayın sonunu falan beklemiyordum yani. Haliyle hesaptan para çekme şansları da kalmıyordu.




T
TheAssgardian
2 hafta (448 mesaj)
Okudukta noldu sanki aliminyum yine işsiziz. Bizi bunları yapmaya iten şerefsiz düzen utansın.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @FİT GYM

1
1881-1938
2 hafta (1114 mesaj)
Adguard kullanıyorum, bence emek hırsızlığı değildir. Sitenin her tarafına reklam koyup, yanlışlıkla siteye yönlendirme yapıp benim üzerinden para kazanıyorsun ayrıca virüslü reklamlardan da korunmak için şarttır.




Bu mesajda bahsedilenler: @When The Crowds Are Gone

W
Witcher3
2 hafta (14240 mesaj)
Ohh ne güzel olmuş keşke 6 aylık çekselermiş





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M
murat61Freeİnternet
2 hafta (5 mesaj)




P
pergel1
2 hafta (2 mesaj)
Terbiyesizliğin lüzumu yok! Senin burda amacının ne olduğunu herkes biliyor! Ki ona göre cevaplar almışsın. Sen kendini ne zannediyorsun da benim aklımla ilgili cümleler kurabiliyorsun. İşsiz güçsüz vatana millete bir faydası olmayamayan sen! Bu ülkeye değer katan, sayısız sınavlardan derece yapan ben. Senin hayallerinin bile ulaşamayacağı yerlerdeki insanlara hakaret etmeyi kendinde hak buluyorsun. Tam bir klavye erkeği!





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @hydraman

C
canaydin0
2 hafta (7 mesaj)
Sağlık olsun&#128513;&#128513; izlediklerine say hocam birde bu ay izleyeceklerine :) 4-5 kullanıcı alıp kullanırsan dokunmaz.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


P
pergel1
2 hafta (2 mesaj)
Senin seviyene inip seni adam yerine koymayacağım. Kalitesiz bir yaratıksın belli, aile kültürü de almamışsın! Ama bu senin suçun değil bebişim





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hydraman

H
hydraman
2 hafta (21 mesaj)
Bu cumleden de zaten kendi seviyeni belli ediyorsun. Ayrica sen benim seviyeme inemez ancak cikabilirsin zaten. Cevap yazmak zorunda da degilsin. Uzatma okudugunu anlama ozurlu kardesim.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @pergel1

P
pergel1
2 hafta (2 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hydraman

Bu cumleden de zaten kendi seviyeni belli ediyorsun. Ayrica sen benim seviyeme inemez ancak cikabilirsin zaten. Cevap yazmak zorunda da degilsin. Uzatma okudugunu anlama ozurlu kardesim.
evet yaa senin seviyene çıkamam ben:))) komik şey seni. özürlü diye biz genelde senin gibilere tanı koyuyoruz canımın içi. sen ne tatlı birşeysin yaa bebişim




B
Buzmavili
2 hafta (3441 mesaj)
Biz enayiyiz bilmiyoruz bu işleri sanki..İyi olmuş &#128077;&#127995;





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
murat61Freeİnternet
geçen hafta (5 mesaj)
evet bedava kullanan kaç kişiyiz sayımızı belli edelim .