Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
27
Cevap
1264
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Multiplayer oyunda, oyuncu bilgileri nereye ve nasıl kaydedilir ? (2. sayfa)
O
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Excalıburr

Photon ile oyun yazmak high level api'ye giriyor o zaman. Ya ben low level ile baya birşeyler yaptım. Photon öğrenip baştan mı başlamalıyım çünkü low level api'de böyle bir yerde takılınca kalıyorsun. Kaynak da yok doğru düzgün. Çok basit şeyler anlatıyorlar tutorial'da. Yayımlanan bir oyun tutorial'ı göremedim hiç low level api ile yazılan.

Bu şekilde server nerden alacağım nasıl yapacağım onu da bilmiyorum. Ne yapmalıyım sizce photon mu öğrensem :/
Oyunu neden low-level API ile yazmaya çalıştığını anlamadım. İleride bolca multiplayer oyun yapıcaksan Photon öğrenmeni tavsiye ederim. Fiyatlandırma ve kalite olarak UNET'den daha iyi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 22 Temmuz 2019; 17:40:50 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
5 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Okeanix

bu 100$ bir ID'ye kaydettiriyorsun. İstersen tüm oyunlarında aynı ID'yi kullan sana kalmış. Eski kalanı kullanabiliriniz adını değiştirip.

Limit olarak şöyle 2 kere aynı paketi aynı ID'ye alamıyorsun ama 500 anlık kullanıcı daha aldığında 600 oluyor 500 değil o kullanıcı paketide ayrıca devam ediyor.

Alıntıları Göster
Anladim, cevap icin tesekkur ederim .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
5 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Şöyle ki Unet zaten kaldırılıyor. Yazmaya karar verdiğimde Photon'dan haberim yoktu. O yüzden low level API ile yazmaya başladım. Şimdi de baştan başlamak istemediğim için low level ile devam etmek istiyorum. Fiyatlandırma açısından low level ne durumda bilginiz var mı ?

Birde sormak istediğim bir şey var. Benim oyun yazarken kullandığım server sadece denemek için mi ? Yani oyunu yazdım bitti diyelim; sunucu satın alıp satın aldığım sunucuyu oyuna bağlıyorum, doğru mu düşünüyorum ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Zafer Korkmaz
O
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Excalıburr

Şöyle ki Unet zaten kaldırılıyor. Yazmaya karar verdiğimde Photon'dan haberim yoktu. O yüzden low level API ile yazmaya başladım. Şimdi de baştan başlamak istemediğim için low level ile devam etmek istiyorum. Fiyatlandırma açısından low level ne durumda bilginiz var mı ?

Birde sormak istediğim bir şey var. Benim oyun yazarken kullandığım server sadece denemek için mi ? Yani oyunu yazdım bitti diyelim; sunucu satın alıp satın aldığım sunucuyu oyuna bağlıyorum, doğru mu düşünüyorum ?
Photon'da low-level api diye bir şey yok bambam ve fiyatları unet'den çok ucuz.

Anlık 100 oyuncu 5 yıl boyunca sadece 99$. Anlık 100 oyuncu için en az 50-100bin indirmeli bir oyunun olması lazım ki zaten anlık 100 oyuncu'ya reklam verdiğin zaman 1 günde 2-3 tane server daha alıyorsun.

Photon daha stabil ve iyi bir network UNET'den. Multiplayer kodları yakın yani ona geçmeniz daha mantıklı yoksa çok başın ağrır.

Photon ücretsiz anlık 20 oyuncu paketi veriyor sana. Bunu hemen oyuna bağlıyorsun ve hemen Connect atıyorsun bitti gitti. Lobiyi 2 kişiyle sınırlandırdın 2 kişi geldi diyelim kalan kişi 2. lobiyi kuruyor ona biri geliyor 3. lobi kuruluyor her şeyi değiştirebiliyorsun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
5 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Çok teşekkürler yardımlarınız için. Dediğiniz gibi Photon tutoriallarına başlayayım ben de. Bir diğer merak ettiğim konu da gelir konusu. İndirmeler çok gelir sağlamıyor sanırım fakat reklamlar bugün 1000 gösterme başına ne kadar gelir sağlıyor ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Zafer Korkmaz
O
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Excalıburr

Çok teşekkürler yardımlarınız için. Dediğiniz gibi Photon tutoriallarına başlayayım ben de. Bir diğer merak ettiğim konu da gelir konusu. İndirmeler çok gelir sağlamıyor sanırım fakat reklamlar bugün 1000 gösterme başına ne kadar gelir sağlıyor ?
En sağlam network optimizasyonu ile en fazla 2$ o da amerika kullanıcıları varsa.

Türk kullanıcı kitlesine sahipseniz en fazla 0.5$-1$





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Okeanix -- 23 Temmuz 2019; 16:5:18 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
5 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Çok az değil mi ? Mobil oyun yapan Türk oyun şirketleri nasıl geçimini sağlıyor




Bu mesajda bahsedilenler: @Zafer Korkmaz
P
5 yıl
Binbaşı

JSON formatında saklanır bu bilgiler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.