Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
30
Cevap
783
Tıklama
0
Öne Çıkarma
müjde!!!!g1s geliyor

T tarikaltuncu Konu Sahibi
14 yıl (1213 mesaj)
merhaba arkadaşlar.
boğaziçi bilgisayardaki yetkilelere g1s ve f3sv nin nezaman geleceğini sordum ve temmuzun sonu ile ağustosun ilk haftası olduğunu söylediler.çok az kaldı.biraz daha sabır




E Ekkkooo
14 yıl (746 mesaj)
nova bılgısayarda su anda onsiparıste gozukuorlar...
Ama bence fıyatları hıc ama hıc mantıklı deıl
g1s 2100 $
g2s 2400 $ die hatırlıorum...
o fiyata 17' bi monster alırım...7950gtxın sefasını surerım...
yada yenı santarosalı bı makına alırım...




T tuncayt
14 yıl (1526 mesaj)
g2s zaten 17inch




T trimaxsahinabi
14 yıl (2643 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Ekkkooo

nova bılgısayarda su anda onsiparıste gozukuorlar...
Ama bence fıyatları hıc ama hıc mantıklı deıl
g1s 2100 $
g2s 2400 $ die hatırlıorum...
o fiyata 17' bi monster alırım...7950gtxın sefasını surerım...
yada yenı santarosalı bı makına alırım...

onlar g1 ve g2..g1s veya g2s ile sadece kasaları aynı...




R rapBiTT
14 yıl (716 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Ekkkooo

nova bılgısayarda su anda onsiparıste gozukuorlar...



hocam nerde gördün ya...baktım ama ben bulamadım..bi link atabilir misin???




D DeathPoem
14 yıl (295 mesaj)
Çok güzel bir haber...




F FoxHound
14 yıl (5313 mesaj)
hadi gözünüz aydın...




E Ekkkooo
14 yıl (746 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: tuncayt

g2s zaten 17inch



eet de 17' monsterlarda 7950 war we 2500$ dan baslıor...7950gtx

1700 benchmarklarda 7950nın yarısını bıle alamıor...oyuncu makınası ekran kartı barındırır... bakınız monster:

http://www.fokusbilgisayar.com/asp/listgroup.asp?group=UPM4

quote:

onlar g1 ve g2..g1s veya g2s ile sadece kasaları aynı...


eet 's' lerı kacırmısım...ozur dılerım erken bı heyecan yarattım...kasaları aynı oldugu ıcın oldu galıba...

cahıllıgımı mazur gorunuz...g1s we g2s de ekran kartı olarak ne gelıcek bellı mı ?




E Ekkkooo
14 yıl (746 mesaj)
forumda okuduguma gore 's'ler 8600 le gelıcekmıs...
bır oyun makınası adı altında yapılmıs bır makına ıcın az bır kart bence...monsterların fl90 serısınde we acer 5920de bıle 8600GT war...

kı monsterlerın eylul ekım gıbı gelıcek santa rosalı 17'lerınde 8800 gıbı bı kart olması hedeflenıor hatta en kotu ıhtımalle 8700gt olcak weya quad 3500 olcak dedı ilhan bey...
ahh keske ucuz olsa da su 17'ler bende alsam...offf

ama kesınle tasarım ıcın alınabılcek makına g1,g2,g1s,g2s...
yigidi oldur hakkını wer demısler...haksız mıyım?




E Ekkkooo
14 yıl (746 mesaj)
bu arada buyrun...
g1s we g2s hakkında forumdakı yazı...

http://www.donanimhaber.com/Asus_Santa_Rosa_temelli_oyun/4583/haber.htm




E EmH_MD
14 yıl (815 mesaj)
g1s in tüm versiyonlarında ekran wsxga(1680*1050) mı




T trimaxsahinabi
14 yıl (2643 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Ekkkooo

forumda okuduguma gore 's'ler 8600 le gelıcekmıs...
bır oyun makınası adı altında yapılmıs bır makına ıcın az bır kart bence...monsterların fl90 serısınde we acer 5920de bıle 8600GT war...

kı monsterlerın eylul ekım gıbı gelıcek santa rosalı 17'lerınde 8800 gıbı bı kart olması hedeflenıor hatta en kotu ıhtımalle 8700gt olcak weya quad 3500 olcak dedı ilhan bey...
ahh keske ucuz olsa da su 17'ler bende alsam...offf

ama kesınle tasarım ıcın alınabılcek makına g1,g2,g1s,g2s...
yigidi oldur hakkını wer demısler...haksız mıyım?

8800 mü......ilhan beyin sanırım biraz beklemesi gerek.çünkü daha yeni 8700 çıktı.bakalım yarın bi benim g1s gelicek bi aksilik olmassa.foto makinam ne yazıkki kuzenda kaldı.o da gelince bi inceleme yaparım.




X X-STEEL
14 yıl (137 mesaj)
Arkadaşlar öncelikle gözümüz aydın...size yeni bir adres gönderiyorum...notebook özellik ve tasarım olarak bence rakipsiz...


http://www.alienware.com/Product_Pages/notebook_all_default.aspx




E Ekkkooo
14 yıl (746 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: trimaxsahinabi


quote:

Orjinalden alıntı: Ekkkooo

forumda okuduguma gore 's'ler 8600 le gelıcekmıs...
bır oyun makınası adı altında yapılmıs bır makına ıcın az bır kart bence...monsterların fl90 serısınde we acer 5920de bıle 8600GT war...

kı monsterlerın eylul ekım gıbı gelıcek santa rosalı 17'lerınde 8800 gıbı bı kart olması hedeflenıor hatta en kotu ıhtımalle 8700gt olcak weya quad 3500 olcak dedı ilhan bey...
ahh keske ucuz olsa da su 17'ler bende alsam...offf

ama kesınle tasarım ıcın alınabılcek makına g1,g2,g1s,g2s...
yigidi oldur hakkını wer demısler...haksız mıyım?

8800 mü......ilhan beyin sanırım biraz beklemesi gerek.çünkü daha yeni 8700 çıktı.bakalım yarın bi benim g1s gelicek bi aksilik olmassa.foto makinam ne yazıkki kuzenda kaldı.o da gelince bi inceleme yaparım.


zaten farkettısen bende eylul ekım gıbı dedım...
ama soz konusu olan sey 8800 beklenır...




K KarraKarrtal
14 yıl (1185 mesaj)
Benim G1S Almanyadan alındı pazar günü gelecek inşallah yorumlarımı inceledikten sonra bir topic halinde sunacam inşallah




O OgzS
14 yıl (686 mesaj)
GELIOO




G gokhan1903bjk
14 yıl (1866 mesaj)
ama g1s ve g2s de 8600M GT DDR3 256MB VRAM VAR...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhan1903bjk -- 19 Temmuz 2007; 18:26:01 >


T trimaxsahinabi
14 yıl (2643 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Ekkkooo


quote:

Orjinalden alıntı: trimaxsahinabi


quote:

Orjinalden alıntı: Ekkkooo

forumda okuduguma gore 's'ler 8600 le gelıcekmıs...
bır oyun makınası adı altında yapılmıs bır makına ıcın az bır kart bence...monsterların fl90 serısınde we acer 5920de bıle 8600GT war...

kı monsterlerın eylul ekım gıbı gelıcek santa rosalı 17'lerınde 8800 gıbı bı kart olması hedeflenıor hatta en kotu ıhtımalle 8700gt olcak weya quad 3500 olcak dedı ilhan bey...
ahh keske ucuz olsa da su 17'ler bende alsam...offf

ama kesınle tasarım ıcın alınabılcek makına g1,g2,g1s,g2s...
yigidi oldur hakkını wer demısler...haksız mıyım?

8800 mü......ilhan beyin sanırım biraz beklemesi gerek.çünkü daha yeni 8700 çıktı.bakalım yarın bi benim g1s gelicek bi aksilik olmassa.foto makinam ne yazıkki kuzenda kaldı.o da gelince bi inceleme yaparım.


zaten farkettısen bende eylul ekım gıbı dedım...
ama soz konusu olan sey 8800 beklenır...


yanlış anlama dalga geçmek için söylemedim...8700 daha yeni piyasaya çıktı.8800 ü de laptop da çıkaracakları haberini de henüzduymadım(mutlaka çıkaracaklar)..ama bu çıkışın 2-3 ayda olucağını sanmam...




C cuulman1
14 yıl (1338 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: UniLéE

GELIOO

eli boş gelirse almam




E Ekkkooo
14 yıl (746 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: trimaxsahinabi


quote:

Orjinalden alıntı: Ekkkooo


quote:

Orjinalden alıntı: trimaxsahinabi


quote:

Orjinalden alıntı: Ekkkooo

forumda okuduguma gore 's'ler 8600 le gelıcekmıs...
bır oyun makınası adı altında yapılmıs bır makına ıcın az bır kart bence...monsterların fl90 serısınde we acer 5920de bıle 8600GT war...

kı monsterlerın eylul ekım gıbı gelıcek santa rosalı 17'lerınde 8800 gıbı bı kart olması hedeflenıor hatta en kotu ıhtımalle 8700gt olcak weya quad 3500 olcak dedı ilhan bey...
ahh keske ucuz olsa da su 17'ler bende alsam...offf

ama kesınle tasarım ıcın alınabılcek makına g1,g2,g1s,g2s...
yigidi oldur hakkını wer demısler...haksız mıyım?

8800 mü......ilhan beyin sanırım biraz beklemesi gerek.çünkü daha yeni 8700 çıktı.bakalım yarın bi benim g1s gelicek bi aksilik olmassa.foto makinam ne yazıkki kuzenda kaldı.o da gelince bi inceleme yaparım.


zaten farkettısen bende eylul ekım gıbı dedım...
ama soz konusu olan sey 8800 beklenır...


yanlış anlama dalga geçmek için söylemedim...8700 daha yeni piyasaya çıktı.8800 ü de laptop da çıkaracakları haberini de henüzduymadım(mutlaka çıkaracaklar)..ama bu çıkışın 2-3 ayda olucağını sanmam...



8800un cıkıcagı garantı hatta 2 wersıonu cıkcakmıs...ayrıntısını hatırlamıorum ama 8700un cıkmıs olması sıranın 8800de oldugunu gosterıor...ama dedıgın gıbı 2 aydan once olması ımkansız...zaten o yuzden ılhan bey monsterlarda kesın olarak 8800 olcak dıyemıor...o yuzden quad 3500 we 2500 weya en kotu ıhtımalle 8700gt gıbı bı olasılık war...