Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
34
Cevap
725
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: MSI, dünyanın ilk üç modlu QD-OLED oyun monitörünü tanıttı (2. sayfa)
T
2 hafta (40 mesaj)
Çavuş

Tabii ki 4K düşünüyorum. 2019 yılında topladığım sistem RTX 2080'li bir sistemdi. O sistemden kalma 27" 1440p TN panel monitör duruyor onu değiştirecem 32" 4K ile. Canlı görmek için Vatan'a gittim 50 çeşit model baktım ama orada ki 360p saçma demo videolar yüzünden birşey de anlayamadım. Bakmadığım site, monitör kalmadı en son kafa çorba oldu. Silerim böyle işi deyip kafamı nadasa bırakmıştım ama ne fiyatlar ucuzlamış (Hatta artmış canım Türkiyem) ne de tartışmalar bitmiş. En son kafayı kırıp gidip en pahalısı hangisi ise onu alacam böyle giderse. En azından en pahalı en iyi bende diye kendimi avuturum :D



Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @FısFısss
F
2 hafta (2004 mesaj)
Binbaşı

Genel olarak bilgisayar dünyasında en pahalısını almak doğru bir çözüm olsa da bazen en pahalı donanımda bulunan eksik yazılımlar kullanıcıyı çileden çıkarır ve pahalı olduğundan Reddit'te çözüm bile arayamazsınız çünkü Dünya üzerinde 100 kişide vardır...

Creative'in ses kartında yaşamıştım benzer bir sıkıntı... Windows'u her yeniden başlattığımda ses gidiyordu. 2.000 dolarlık ses kartı. Metallica dinleyeceğim diye çekilen çileye bak

Sonra şunu gördüm. "Popüler olanı al geç." Popüler olan donanımlar ortalama bir kullanıcı için yetip artıyor bile. Para çok olsa bile başka yerlerde değerlendirilebilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TodorovX
E
2 hafta (4579 mesaj)
Yarbay

Mat ekran parlak ekran hiçmi araştırmadınız alırken bu anlatıklarınız silme ve mat ekran olayı sizinle alakalı oledler hasastır bastırmamanız lazım bemde kulanıyorum bir sorun yok öyle çokta sık silmem.

Bakınız MSİ ne diyor temizlik için.
AQDM yanlışım yoksa sorunlu seriydi sonrada bir seri daha çılartı ASUS.

Ben almadan önce 6 ay gibi bir süre araştırdım.


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enja -- 2 Haziran 2026; 14:0:35 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @heyysanadiyom
T
2 hafta (40 mesaj)
Çavuş

Yapay zeka gibi cevap vermişsin : D Pahalı dediğimiz ne yazık ki bizim ülkeye özgü. 1000$ lık monitör türkiyede 80.000₺ ye satılıyor. Bakalım hayırlısı olsun diyelim. Bu ay kararımı verecem artık. Sistemi toplayalı 9 ay olacak neredeyse. Sağolasın. Hayırlı günler diliyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @FısFısss
H
2 hafta (8883 mesaj)
Yarbay

hocam dalalet ve hıyanet içindeydim heralde 2.el almıştım zaten , aldığım arkadaşıda en en son aradım sordum , ondada 4K 32 inç modeli vardı meğersem ondada buna benzer bişi olmuş , ekranı silerken oda bişiler değiştiğini fark etmiş , ek olarak oda ilk aldığında , ekrandaki pilastik şeyi kaldırmamıştı ( sıfır alırken kutudan çıkan şey varya o ) böyle tedbir alıyordu


2.el alırken hatırlıyorum ve silmeden öncede hatırlıyorum sorun yoktu , sonra nazik bi şekilde sildim ( ekrana sipreyde sıktıydım internette satılanlardan ) ve olan oldu , servise verdim ekranda SİMETRİK HATA var dedim, ekran değiştirdiler , değiştirdikleri ekrandada aynı sorun vardı, sonra servis müdürü depodaki diğer ekranlardada aynı şey var dedi , aslında zamanım olsa mahkemeye verecektim servisi , sonra bu forumda konu açtım , bir arkadaştada aynı sıkıntı vardı bir başka arkadaşta sıkıntı yoktu , uğraşmıcam dedim ve vazgeçtim ZATEN ekran MAT KAPLAMA olduğu için de değiştirmek istiyordum , MAT KAPLAMA yı biliyordum ama daha önce OLED hiç kullanmadığım için , OLED teki farkın bu kadar olacağını bilmiyordum

Mesut Çeviğin youtube incelemesini izledim , o da demediki MAT KAPLAMA var , mat kaplamada şöyle oluyor felan fistan ordanda takla yedik , aldık geçtik


son aşama;

2.el olarak bi tık daha uygun fiyata ve sorununu belirterek sattım , alan kişi forumdan değildi olsa referans isticektim

2.el satıpta , forumda olmayan 10'larca alışverişim oldu


uzun uzun yazdım ama baya bi tecrübe var bu yazıda , inş bilmeyen biri okurda , dili yanmadan fark eder bişileri


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @enja
F
2 hafta (2004 mesaj)
Binbaşı

Size elimden gelen en samimi cevapları verdim.

Aldığım yanıt... "Yapay zeka gibi cevap vermişsin"

Ne halin varsa gör bu saatten sonra.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TodorovX
E
2 hafta (4579 mesaj)
Yarbay

Ben sizin bu olayı şimdi hatırladım hatta yanlışım yoksa sizin konuya da yazmıştım bırakma peşini bu işin gibi birşeyler yazdım epey zaman geçti tabi şuanda ne kulanıyorsunuz peki.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @heyysanadiyom
V
2 hafta (20474 mesaj)
Yarbay

HDR gerçekten görüntüden alınan keyfi oldukça artırıyor, ama ideal keyif için HDR modunda ufak alanda bile olsa ekran 1500 nit ve üstü verebilmeli.
Piyasadaki HDR 400 HDR600 falan monitörlerde çok belli olmaz malesef. Bu monitörde 1500nit alınabiliyormuş, o iyi birşey.
TV'lerde parlaklık seviyeleri çok daha yüksek olduğu için daha fazla keyif veriyor.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @heyysanadiyom
H
2 hafta (8883 mesaj)
Yarbay

samsung s9 ultra tabletimde izledim , yıllardırda HDR özelliğinin görürdüm ama bilmezdim , ilk defa tabletim sayesinde HDR 'nin ne kadarda güzel bi şey olduğunu öğrendim


HDR candır can , ama göz sağlığı açısından uzun süre yakından bakılmasa iyi olur gibi HDR olmayınca diğer videolar üvey evlat gibi kalıyor




Bu mesajda bahsedilenler: @Vain
H
2 hafta (8883 mesaj)
Yarbay

o zamandan beri oyun oynayacak vaktim olmadığı için , ara verdim


sene sonuna doğru vakit olacak gibi o zaman 4K çözünürlüğünde monitör alacağım


ama ondan öncede laptop bakınıyorum , laptoptan sonra monitör almak mantıklı olucak , laptoptan monitöre aktaracağım için


minimum rtx 5080 'li laptop almam lazım onlarında iyileri 2800 dolar felandı




Bu mesajda bahsedilenler: @enja
E
2 hafta (4579 mesaj)
Yarbay

Dediğim gibi bu işin sonu yok önce samsung sonra msi şimdi gigabyte.

Gigabyte, yeni seride çeşitli yapay zeka destekli özelliklere de yer veriyor. HyperNits teknolojisi HDR sahnelerinde parlaklığı yüzde 30'a kadar artırabilirken, AI Picture Mode ve AI Super Resolution gibi özellikler görüntü kalitesini iyileştirmeyi amaçlıyor. Ancak AI Super Resolution özelliğinin yalnızca FM275K16P modeline özel olduğunu söyleyelim.

https://www.donanimhaber.com/gigabyte-240-hz-oled-ve-180-hz-5k-monitorlerini-tanitti--206307

Bakalım kaç tl den giriş yapacak pazara.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Vain
C
2 hafta (5742 mesaj)
Yarbay

Sistemim 4kya uygun ancak 2k oled hem fps hem de strateji oynarken daha rahat sizce 4k oled monitör alınır mı yoksa bu beklenir mi ne dersiniz? oled dışında açıkçası başka bir seçenek düşünmüyorum gerçekten tadı bambaşka


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
2 hafta (1810 mesaj)
Yüzbaşı

Bu sene sonu piyasaya sürülecek deniyor ama belli olmaz. Yine de ülkemize gelmesi uzun sürer. Bütçen ve vaktin varsa beklemeni öneririm. 4kdan 1080pye birebir piksel bulanıklığı yaşamadan düşebilirsin. Geçen bir internet kafede 27 inç 1080p kullandım, hiç de kötü durmuyordu. Bende 27 inç 2k var, ondaki 1080p ise çamur gibi. 4k monitörde de 2k çamur gibi durur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Coimbra
T
2 hafta (40 mesaj)
Çavuş

Yapay zekaya soru sorduğunda sana resmi denebilecek bir yazım diliyle algoritmasının mümkün kıldığı en iyi şekilde yardımcı olmaya çalışır ya hani? Ama her cevapta uslüp aynıdır. Ona benzettim sadece. Alınacak hiçbirşey söylemedim. Mesajımı teşekkür edip iyi günler dileyerek kapattım. Tam olarak nasıl alınmayı başardın onu anlamadım. Ben yinede senin ne halin varsa gör sözüne alınmayarak teşekkür edeyim tekrardan. Şimdi bütün hallerimi görmeye gidiyorum. Hayırlı günler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @FısFısss
C
2 hafta (5742 mesaj)
Yarbay

28 İNÇte 4k kullandım gayet iyiydi beklerim pc tvye bağlı




Bu mesajda bahsedilenler: @milyarderdahi
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.