Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
67
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Monster Abra A7 V6.1 alınır mı?

2 20playback Konu Sahibi
4 yıl (2005 mesaj)
monster abra a7 v6.1 laptop buldum ikinci el 2000 lira fiyati anlastik

17.3” Ekran
Intel Core i7 4720hq
Nvidia GeForce GTX 960m 2gb
8gb Ram
1 Tb Hard Disk
Orijinal Sırt Çantası Hediye

sizce alinir mi? solidworks icin kullanacagim genelde. bir de birkac oyun oynarim...

tesekkurler dh



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M Meraklıgamer
4 yıl (111 mesaj)
Kaç yıllık olduğuna bağlı monster pek uzun süreli dayanmıyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C cptANGRIST
4 yıl (249 mesaj)
soldworks için seni kesmez bu cihaz. ama 2000 tl verip daha iyisini de alamazsın gibime geliyor. cihazı görüp deneme şansın varsa belki alınır.

meraklıgamer arkadaşa katılmak için yeterince tecrübem yok monster konusunda. ama gerçekten bazı cihazların ömrü oluyor, eğer arkadaşın bahsettiği gibi uzun dayanmayan bir alet ise sende çok daha fazla sorun çıkartacaktır çünki sen hem işlemciyi hemde ekran kartını yüksek güç tüketerek kullancaksın.




2 20playback Konu Sahibi
4 yıl (2005 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Meraklıgamer

Kaç yıllık olduğuna bağlı monster pek uzun süreli dayanmıyor

2senelikmiş. Taşıması zor olduğundan satıyorum diyor. Hocam işlemcisini 6700hq ile kıyaslıyorum daha fazla performans vermiş teslerde. Ekran kartı zaten şuan güncel bilgisayarlarda kullanılan kart neredeyse.
bana 4 sene gider diye düşünüyorum ne dersiniz ?

Ayrıca solidworks de oyunlar kadar zorlayıcı birşey değil bence. Şuanki bilgisayarımda ekran kartı yok ama çizim yapabiliyorum yavaş da olsa...




M Meraklıgamer
4 yıl (111 mesaj)
Hocam donanım iyi olabilir de sağlam mı orası önemli bence de gidip görün adamla samimi konuşun nasıl kullanmış gizli bir sorunu var mı çok yormuş mu ısı olarak vs. Biraz bekleyip para biriktirip 0 alınabilir. 2 yıl laptoplarda az bir süre değil. Ayrıca iş için i7li ekran kartı düşük modellere bakabilirsiniz bence yine de karar sizin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

2 20playback Konu Sahibi
4 yıl (2005 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Meraklıgamer

Hocam donanım iyi olabilir de sağlam mı orası önemli bence de gidip görün adamla samimi konuşun nasıl kullanmış gizli bir sorunu var mı çok yormuş mu ısı olarak vs. Biraz bekleyip para biriktirip 0 alınabilir. 2 yıl laptoplarda az bir süre değil. Ayrıca iş için i7li ekran kartı düşük modellere bakabilirsiniz bence yine de karar sizin

hocam sifiri 4200tl



ayrica bunun islemcisi de eski ama performansi cokyuksek gorunuyor. kapisamaz mi yeni nesillerle?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M Meraklıgamer
4 yıl (111 mesaj)
Yeni işlemciler daha küçük olduğu için soğutma daha iyi oluyor. Yeni almak daha mantıklıdır her zaman ama teknolohi şans işi. Bir şey çıkarsa ilerde geri de veremezsiniz. Yani ben böyle düşünüyorum ben de 0 ile 2. El arası kalmıştım biraz düşününce 0 aldım :) sizin kararınız sonuçta



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B BJK
4 yıl (7157 mesaj)
Markasından bağımsız söylüyorum, donanım gayet iyi işinizi rahatlıkla görür, ileride 8 GB RAM de eklenebilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

2 20playback Konu Sahibi
4 yıl (2005 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BJK

Markasından bağımsız söylüyorum, donanım gayet iyi işinizi rahatlıkla görür, ileride 8 GB RAM de eklenebilir.

fiyat nasil hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BJK
4 yıl (7157 mesaj)
Valla 2. el fiyatları hakkında pek bilgim yok.




Bu mesajda bahsedilenler: @20playback
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.