Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
61
Cevap
28140
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Mitsubishi COLT alınırmı ??? (3. sayfa)

Y
ytkn Konu Sahibi
11 yıl (180 mesaj)
Arkadaşlar bu hafta içi colt'u banka kredisinde bir sorun olmazsa alıyorum inşallah.Sahibi teknik konularda biraz bilgisiz ,ama benim gözüme hiç çarpmamıştı,ben aracı cz3 diye biliyodum ,ama aracın arka kapağında biliyosunuzdur marka ve model ismi olur. orada CZT yazıyo,yani araç czt.Peki CZT'lerde benim bildiğim 1.5 motor var,ya da 1.3 olanlarıda var mı?ve cz3'e göre donanım ve teknik özellikler olarak aralarında fark var mı?
teşekkürler....




_
_opeth
11 yıl (7620 mesaj)
eğer ucuza alıyosan adama ayıp olacak çünkü czt'ler 35000li fiyatlardan başlıyor. benim gönlüm razı olmaz eğer ucuza kapatıyorsan. manuel 6 vitesi var 1.5 turbo 150bg motoru var. 1.3 olanı yok ama aynı vergi dilimindeler. esp ve 16" jant standartdır. faza bilmiyor demişsin. cz3ler 15000km'de bir czt'ler 5000km'de bir bakıma giriyorlar. adamın bundan haberi yok ise az bakıma girmiş olabilir mi diye bi soru işareti oluştu aklımda. kontağı açtığında kayan araba işaretini görürsen ve kadran beyazsa o kesinlikle czt.




T
tasshelhoff
11 yıl (10951 mesaj)
kadran beyazsa; ve motor kapağı mevcutsa o bir czt dir.

czt rubo motorludur, bakımlarının düzgün olması şarttır.

bence yazısını czt yazmış; zaten cz3 15 czt 16 janttır.

başka farklılıkları czt lerin farlarının içi siyahtır

hayırlı günler.




Y
ytkn Konu Sahibi
11 yıl (180 mesaj)
tasshelhoff ve opeth.
Teşekkür ederim sizlere,aracı bugün kaporasını verip almış bulunmaktayız.Yarın alım satım işleri yapılacak.Sizlerin yardımıyla bu aracı seçtik arkadaşlar.Bu arada araç cz3 modeliymiş.
En kısa zamanda fotoğraflarını sizlerle paylaşırım.
Herkese tekrar teşekkür ederim,iyi akşamlar:)




T
tasshelhoff
11 yıl (10951 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: ytkn

tasshelhoff ve opeth.
Teşekkür ederim sizlere,aracı bugün kaporasını verip almış bulunmaktayız.Yarın alım satım işleri yapılacak.Sizlerin yardımıyla bu aracı seçtik arkadaşlar.Bu arada araç cz3 modeliymiş.
En kısa zamanda fotoğraflarını sizlerle paylaşırım.
Herkese tekrar teşekkür ederim,iyi akşamlar:)




hayırlı olsun, problemsiz kazasız belasız sürüşler dilerim.

servise göstermiştiniz umarım ekspertiz için.

hayırlı günler.




_
_opeth
11 yıl (7620 mesaj)
yeni dükkana da bekleriz. pm atarsan yeri söylerim. yada markalar bölümünde mitsubishi bölümünde konuyu göreceksin.




Y
ytkn Konu Sahibi
11 yıl (180 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: _opeth

yeni dükkana da bekleriz. pm atarsan yeri söylerim. yada markalar bölümünde mitsubishi bölümünde konuyu göreceksin.

Yeni dükkan tabi olur ,siteden bahsediyosunuz demi m2el?

tasshelhoff ,teşekkür ederim.evet servise gösterdik araç temiz çıktı,boya ,kaza değişen yok .2008 model 28binde.




_
_opeth
11 yıl (7620 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: ytkn


quote:

Orjinalden alıntı: _opeth

yeni dükkana da bekleriz. pm atarsan yeri söylerim. yada markalar bölümünde mitsubishi bölümünde konuyu göreceksin.

Yeni dükkan tabi olur ,siteden bahsediyosunuz demi m2el?

tasshelhoff ,teşekkür ederim.evet servise gösterdik araç temiz çıktı,boya ,kaza değişen yok .2008 model 28binde.

dükkan derken forumdan bahsediyorum. bu arada imzanı bu şekilde yapamazsın haberin olsun.




Y
ytkn Konu Sahibi
11 yıl (180 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: _opeth


quote:

Orjinalden alıntı: ytkn


quote:

Orjinalden alıntı: _opeth

yeni dükkana da bekleriz. pm atarsan yeri söylerim. yada markalar bölümünde mitsubishi bölümünde konuyu göreceksin.

Yeni dükkan tabi olur ,siteden bahsediyosunuz demi m2el?

tasshelhoff ,teşekkür ederim.evet servise gösterdik araç temiz çıktı,boya ,kaza değişen yok .2008 model 28binde.

dükkan derken forumdan bahsediyorum. bu arada imzanı bu şekilde yapamazsın haberin olsun.

Forum tamam anladım teşekkürler.İmzamı neden böyle yapamam anlamadım,hatalı mı yapmışım ?




_
_opeth
11 yıl (7620 mesaj)
iki küçük foto olması yasak




A
akazcioglu
11 yıl (58 mesaj)
arkadaşlar 1 ay içinde bu araçtan almayı düşünüyorum ama kafama takılan bir soru var.
otomatik vites almak istiyorum ama amt denen bi durum var yarı otomatik diyorlar.bu modellerde vites atmak gerekiyor mu yoksa otomatik gibi hiçbirşeye dokunmadan sürülebiliyor mu?




C
cannama
10 yıl (247 mesaj)
2011 alinir mi bende dusunmeye basladim ? Corsa polo fiesta yaris yoksa colt mu zor karar ....




G
GAYRI
10 yıl (1762 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cannama


2011 alinir mi bende dusunmeye basladim ? Corsa polo fiesta yaris yoksa colt mu zor karar ....


Bir yıl aradan sonra konu hortlamış ama tercih yeni...

Şu başlıkta arkadaşımızın tercihi Colt oldu.

http://forum.donanimhaber.com/m_41179810/mpage_2/f_/key_//tm.htm#41472879




B
BarısHoca
7 yıl (5 mesaj)
Hocam, hiç düşünmeyin alın Colt'u


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R
r0x
7 yıl (6174 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: lenovocu

Hocam, hiç düşünmeyin alın Colt'u

Konu 3 yıl önce açılmış yanlız ...




L
last_legant
7 yıl (3316 mesaj)
konuyu hortlatani tebrik ederim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
moondaye
6 yıl (156 mesaj)
konuyu bende hortlatmış olıyım.colt almayı planlıyorum.tavsiye edeceklerden yorum bekliyorum...


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H
haislip_13
6 yıl (604 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: moondaye

konuyu bende hortlatmış olıyım.colt almayı planlıyorum.tavsiye edeceklerden yorum bekliyorum...

kıymeti bilinmeyen ve bu yüzden de piyasası olmayan b sınıfı hatchback'tir kendisi. amt şanzımanlı,1.3 95 bg modelini kullandım ben,mest oldum arabaya.
donanım açısından gayet zengin,iç mekan kalitesi bakımından öne çıkan (mesela muadili getz'le karşılaştırın yüzüne bile bakmazsınız getz'in) ve benim en çok hoşuma giden yanı,yani motoru ile tam bir f/p aracı colt.

temizini bulun düşünmeyin bile,en az sorun çıkartan araçlardan bir tanesidir colt..yani namı var bu konuda ki resmi sonucunu bilmesem de böyle bir sıralamada derecesi var diye biliyorum yani sorunsuzluk sıralamasında..
95 bg motor 1.3 olanı gayet performanslı taşıyor,bastım mı da hissettiriyor gücünü çünkü kasa ufak haliyle. ve yakıt tüketimi acayip makul lpg ile hele daha da makul.

bir de ufak noktalar çok hoşuma gidebilir,benim için bu nokta direksiyondur hep. ve colt'taki direksiyon acayip şık tam ele oturası tombul bir direksiyon.benim kullandığım modelde sunroof artı kırmızı-siyah kumaş koltuklar vardı gerçekten şıklığı tamamlıyorlardı.

ha kusuru yok mudur var,altı yere çok yakın bana göre.. yedek parça konusunda bir getz kadar rahat davranamazsınız bu da bi gerçek.. amt şanzıman on numara bir şanzıman olmasına rağmen yarı otomatiğe alışkın değilseniz tuhaf gelebilir ilk başlarda ve bu aracın tam otomatiği yok.. (en azından makyajlı köpekbalığı kasada varsa da ben bilmiyorum)

neyse aşağı yukarı aklıma gelenler bunlar,harika bir arabadır..temizini kovalayın,buldum mu da kaçırmayın




T
tasshelhoff
6 yıl (10951 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: moondaye

konuyu bende hortlatmış olıyım.colt almayı planlıyorum.tavsiye edeceklerden yorum bekliyorum...

Valla konuyu bastan okuyun, ayni seyleri yazacagiz gene neticesinde. Temizini bulursaniz alin.gayet basarili bir aractir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
moondaye
6 yıl (156 mesaj)
Tesekkurler elimdeki alim gucune gore sanirim colt alacagim bayramdan sonra





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >