Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
178
Cevap
7302
Tıklama
76
Öne Çıkarma
Cevap: MİNİ SÜRÜMÜN İPİNİN ÇEKİLMESİ HUSUSU (9. sayfa)
R
5 ay (1610 mesaj)
Yüzbaşı

Kapanacak mı kapanmyacacak mı açıklayın biz de bilelim bari.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gun
E
5 ay (1737 mesaj)
Binbaşı

Mini sürümün kaldırılacağını duyunca aklıma gelen tek kelime


https://www.youtube.com/watch?v=FpBiff7DDZw&feature=youtu.be





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enver49 -- 8 Ocak 2026; 14:29:25 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

M
5 ay (637 mesaj)
Teğmen

Instagram'ı ben iş için kullanmaya başladım. Yoksa özellikle ilgimi çektiğinden değil. Fakat iş için başlamışken normalde de takılmaya başlayınca oldukça özgür ortam olduğunu fark ettim. Artık siyasi yorumlarımı da Instagram'da yapıyorum.

Bisikletforum tesadüfen üye olduğum bir site. Esasında burada olduğu gibi orada da Demokles'in kılıcı gibi bekleyen Admin'ler ve yeni konu açma konusunda tuhaf uygulamalar var (yeni bir konu açtığınızda hemen başka bir mega konu altına yorum olarak taşındığını görebilirsiniz) fakat yine de iyi bir tartışma ortamı var.

Reddit forum kültürünü en iyi korumayı başarmış sitelerden. Adminler Modlar cıkıp belli bir siyasi parti güzelleme yapamıyor Reddit'te. Burada hergün yapıyorlar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ucanturk45
M
5 ay (637 mesaj)
Teğmen

hukuki.net e yıllar önce üye olmuştum, hukuki bir durumdan dolayı. sonrasında giremedim fakat hatırladığım iyi oldu.

memurlar.net'i görünce istemsizce "sadece memurlar üye olabilir" aklıma geldiği için üye olmayı düşünemedim bile.

öteki forumları sonra uygun bir zamanda bakarım, cogunu bilmiyorum. kahve seven biri olarak kahveler.net ilgimi çekti.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mahmut716
İ
5 ay (2455 mesaj)
Yüzbaşı

Bence burası da siyasi açıdan olabildiğince özgür. Özellikle rakipleri malum ctrl alt delete shift bilmem ne olunca.

Bu ülke şartlarında daha iyisi biraz zor gibi geliyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @MahirX
H
5 ay (3326 mesaj)
Binbaşı

Üstteki bildiri kalkmış, ufak ufak takılmaya devam mı?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Rocha
C
5 ay (4735 mesaj)
Binbaşı

Esk tadı tuzu yok bu forumun artık bana göre. Dolandırıcılığın önüne geçme çabası yok. Mini sürüm kaldırılacak haberleri ve ne kadar sorunlu firma varsa reklamını alıyor. Para için bu güzelim donanımhaber artık sorunlu bir site olmaya başladı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
5 ay (26443 mesaj)
Yarbay

Alttaki video - reklam barı da aylardır sorun yapıyor.

Edge browser kullanınca, her yeni sayfaya girdiğimde, arkada oynatılan video ve müziğin durmasına yol açıyor. Reklam engelleyiciyi kapatmak işe yaramıyor.

Bu konu hakkında hala bir açıklama yapılmadı.

Bir de şu konsolların VS konusunda, konsol kullananlara karşı zorbalama - serserilik tarzında mesaj atanlara işlem yapılmaması aklımda yer etmişti. Eski yönetim olsa, o tür şeylere izin vermezdi. (O VS konusunun niteliği farklı olabilir, ama o kadar da değil.)

Aynı şekilde, PS5 Pro ilk çıktığında, konsolun ana konusunda, çok sayıda kötü niyetli mesaj atıldı. Bu duruma çok geç müdahele edildi. Müdahele gecikince ve yeterince işlem yapılmadığını görünce, birçok kişiyi bloklamak zorunda kalmıştım. Bu da forum açısından iyi bir şey değil. Ben de eski PC'ciyim. Bir gün belki PC'lere ve donanım bölümüne geri dönerim. Ama o kişiler bende bloklu kalacak.

Genel olarak, yönetim sanki eski ilgi alakasını kaybetmiş gibi duruyor. Umarım site yakın gelecekte kapanmaz. Elimizde bir burası kaldı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 12 Ocak 2026; 13:55:45 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @cengiz_vga
#
5 ay (12686 mesaj)
Yarbay

Gün bey mini sürüm kapanacak mı?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gun
M
5 ay (53323 mesaj)
Yarbay

bey mi? ağam diyeceksiniz.

kapanacak dese, banner'ı niye kaldırdın diyeceksin.
kapanmayacak dese, o zaman niye bu meseleyi ortaya çıkarttınız diyeceksin.

en iyisi cevap vermemesi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @#Ramazan
R
5 ay (1610 mesaj)
Yüzbaşı

Hala kapanmadı mı burası? Dh'de ilk kez üyelerin istediği mi oldu
oldskool 30-50 yaş arası tayfa is here djdjfjf.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
5 ay (58853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

En azından lütfedip bizlere resmi bir açıklama yapılsaydı çok etik ve güzel bir jest olurdu, bu da ayrı bir üzücü detay.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Rocha
M
5 ay (637 mesaj)
Teğmen

Bence bu durumda resmi açıklamaya gerek yok. Ortalığı bulandırma



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @programmer_onur
~
5 ay (32108 mesaj)
Yarbay

Onlar da babayiğitliğe mok sürdürmemeye çalışıyor, kıllandırma adamları



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @programmer_onur
T
2 ay (10927 mesaj)
Yarbay

kapandı mı? ben sanırım bir kere girmişimidir, bundan da emin değilim. forzza desktop..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
2 ay (58853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

İyi ki kapanmadı zira az önce Mini sürümün tırnağı olamayacak kadar kötü MOBİL SÜRÜMDE büyük emek vererek yazdığım yazı saçma sapan bir donma yüzünden heba olup gitti!

Mini sürüm candır, kurtarıcıdır, net!



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @The souls migration
T
2 ay (10927 mesaj)
Yarbay

o dediğin msa üstü sürümde de olabiliyor evet. bu sebeple, detay içeren yazılarını korumaya al derim. diğer türlü, insanın tekrar uğraşası gelmiyor. ben tercih etmiyorum çünkü daha geniş ekranda daha geniş alana bakmaya alışmışım. cepten sıkıcı geliyor bana. koca tablet var ama desktop konforunu vermiyor o da.




Bu mesajda bahsedilenler: @programmer_onur
P
2 ay (58853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Yoksa???

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
geçen ay (58853 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Mini sürümün DH tarafında meşhur Gemius (veri işleme) suretiyle yenilecek ekmeği var galiba ki sağolsunlar yayından kaldırmadılar anladığım kadarıyla.

Mini sürümde konular, linkler arası yapılan tıklama sonucu:
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 29 Nisan 2026; 1:17:21 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.