Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
24
Cevap
481
Tıklama
4
Öne Çıkarma
MİLLİ PİYANGOYU MAHKEMEYE VERİYORUM

P powerboyksk Konu Sahibi
7 yıl (127 mesaj)
MPİ yi mahkemeye veriyorum on numaradaki fethiye falsosu ypılan hileyi açıkça ele verdi

artı perşembe günü super lotoda peşpeşe 5-6-7-8 çıkmasıda hilenin diğer belirtisi artı bilimsel olarak matematik profesörüne sordum bir kişinin 13 kuponu tek çekilişde en büyük ikramiye kazanması mümkün değil ötesi imkansız resmen hile var

çekilişler gizli ve kapalı kapılar ardında anlaşmalı noterlerle yapılıyor trt1 den çekilişi vermek sadece 5 dakikalarını alır belliki bir tezgah var bu işde




M Maxter
7 yıl (0 mesaj)
paranın oldugu her yerde bi tezgah var kardeşim maalesef


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P powerboyksk Konu Sahibi
7 yıl (127 mesaj)
resmen tezgah işde var bi dolap meydana çıkarıcam kimsedende korkum yok dürüstlerse trtden yayınlasınlar hepsi hepsi 5 dakika yokmu trtnin 5 dakikası


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J jeodempp
7 yıl (345 mesaj)
Aynı kupondan 13 tane oynayamaz mı ? Süper loto'yu bilmiyorum gerçi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Y y u do dis
7 yıl (160 mesaj)
Her türlü sindirirler seni merak etme


Bu mesaja 2 cevap geldi.

P powerboyksk Konu Sahibi
7 yıl (127 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: jeodempp

Aynı kupondan 13 tane oynayamaz mı ? Süper loto'yu bilmiyorum gerçi

aynı kupondan 13 tane oynayıpda en büyük ikramiyeyi 13 kere tuturman için rakamların bizzat allahın kendisi vermesi lazım ki anca tutar ak sakallı dede bile kurtarmaz bu durumda resmen tezgah alenen sahtekarlık




P powerboyksk Konu Sahibi
7 yıl (127 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: y u do dis

Her türlü sindirirler seni merak etme

ne gibi sindirecekler tezgahlarını ortaya çıkardım diyei?

milleti kandır tezgahın meydana çıkıncada meydana çıkarana meydan oku yok aga cesurum korkmam gerçi onlar mahkemelerde hakimler vasıtasıyla hallederler de




M MrCaner
7 yıl (4241 mesaj)
akp özelleştirdi , verdi yandaşlarına milli piyangoyu , bu tür şeyler daha çok olacak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F frux
7 yıl (8363 mesaj)
CHP Konya Milletvekili Atilla Kart, yurtdışına kaçan bir Milli Piyango mensubunun kendisine gönderdiği itiraflarını açıkladı. Atilla Kart hurriyet.com.tr'ye yaptığı açıklamada 2012 yılında verdiği soru önergisindeki iddiaların bu itirafla doğrulandığını söyledi.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/28132643.asp
Ayrıca;
Şans oyunlarında 2012 yılında defalarca aynı yerlere çıkan büyük ikramiyeler şüphe çekmeye devam ediyor. Geçtiğimiz yılda büyük ikramiye 12 kez Ankara Çankaya, 9 kez Antalya Muratpaşa, 8 kez İstanbul Pendik ve 5 kez de Ankara Yenimahalle’den oynanan kuponlara çıktı. Dün gece çekilen Süper Loto da Yenimahalle’ye isabet edince 6. kez aynı ilçeye çıkmış oldu.
http://www.gazetevatan.com/yine-yenimahalle-ye-cikti--529578-gundem/

Bir de bu var

Avukat Cahit Velibeyoğlu, küçük bir araştırmayla Milli Piyango’nun düzenlediği şans oyunlarında son 42 haftada 29 büyük ikramiyenin Çankaya, Pendik ve Muratpaşa ilçelerine çıktığını tespit etti. Velibeyoğlu, “Bu imkânsız. Dolandırıldığımı düşünüyorum” diyerek şikâyetçi oldu
http://www.haberturk.com/gundem/haber/790076-buyuk-iddia





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frux -- 17 Mayıs 2015; 23:41:29 >

< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P powerboyksk Konu Sahibi
7 yıl (127 mesaj)
13 kere on numara tuturana ne diyeceksiniz tesadüf kelimesi dahi yetmez matematik profesörüne sordum açıklama şu "matematik ilmi yetersiz kalır"

en son süper lotoda yaptılar hileyi

54 rakamda 5-6-7-8 çıkma ihtimali ne ?

imkansız


Bu mesaja 4 cevap geldi.

U UCANZEBANİ
7 yıl (34 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: powerboyksk

13 kere on numara tuturana ne diyeceksiniz tesadüf kelimesi dahi yetmez matematik profesörüne sordum açıklama şu "matematik ilmi yetersiz kalır"

en son süper lotoda yaptılar hileyi

54 rakamda 5-6-7-8 çıkma ihtimali ne ?

imkansız

Katrilyonxkatrilyon ihtimal bile az kalır.Olayı deneyimli bir avukatla paylaş ve tazminat davası aç.Sonuçta bilete oyun oynadınız.En azından avukat masrafın ve bilet paran cıkmış olur.Fazla ilgi gormezse aihm ye taşı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P powerboyksk Konu Sahibi
7 yıl (127 mesaj)
yapacam zaten avukata gerek yok üniversitenin matematik bölmünden görüş sorarım şapa oturturum en bariz açık örneği 13 kere on numara tutturmasıdır

imkansız ötesi imkansız ya bu adam bir yerden numaraları aldı yada sistemde analiz yaıp sistemi ayarlayıp bu adama çıkarttılar bilerek


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T T-72
7 yıl (906 mesaj)
5-6-7-8 çıkabilir şans işi. Bütün ihtimaller aynı sonuçta rastgele herhangi 4 numaradan daha düşük değil 5-6-7-8 gelme ihtimali. Bunu matematik hocana bi daha sor bence. Diğer olayı anlamadım 13'lü. 13 kere arka arkaya büyük ikramiye tutturan biri mi varmış?




F farmcanna
7 yıl (15 mesaj)
Dostum kim kime havadan para verir ?


Ama piyango vereceğiz diyorsa ve hile yapıyorsa açıkca şerefsizliktir.anlayan ne demek istedigimi anladı.

Bu insanlar nasıl yüzleriyle oturacak nasıl bakacaklar ? bu insanlar tamamiyle soytarıdır ve ahirette yeri yoktur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farmcanna -- 18 Mayıs 2015; 0:20:32 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A AndaCakan
7 yıl (1156 mesaj)
Hocam bazen olabiliyor. Rüyasında falan gördüyse oynamış olabilir. Bizim bi arkadaş da iddia maç sonucunu rüyasında görmüştü. Eline para geçtikçe gidip kupona yatırmıştı ve baya iyi bi mebla kazanmıştı. Bi de yukardaki arkadaşlar sallamış özelleşti falan diye ama milli piyango devlet kuruluşudur ve ben böyle bir hile olacağını sanmıyorum. Çünkü her ne kadar adam kayırma falan çok olsa da bürokrasilerde bunu yapmak neredeyse imkansız



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

V vozer
7 yıl (3834 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: powerboyksk

13 kere on numara tuturana ne diyeceksiniz tesadüf kelimesi dahi yetmez matematik profesörüne sordum açıklama şu "matematik ilmi yetersiz kalır"

en son süper lotoda yaptılar hileyi

54 rakamda 5-6-7-8 çıkma ihtimali ne ?

imkansız

Diğer dediklerine katılıyorum ama 5-6-7-8 çıkma ihtimali ile 4-12-21-35 çıkma ihtimali aynı matematiksel olarak.

Ben uzun yıllardır kimsenin tutturamadığı haftalarda tutturan var denilerek devlete ya da özel ve güzel kişilere para aktarıldığını düşünüyorum. Sonuçta ne ismi ne cismi belli çoğunlukla kazananın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vozer -- 18 Mayıs 2015; 0:24:27 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S Sabri9135
7 yıl (177 mesaj)
Kara para aklama kokusu alıyorum.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


A AnI_
7 yıl (51 mesaj)
Pek bişey çıkacağını sanmıyorum mahkeme sonucundan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M MrCaner
7 yıl (4241 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Gustavo Fring

Hocam bazen olabiliyor. Rüyasında falan gördüyse oynamış olabilir. Bizim bi arkadaş da iddia maç sonucunu rüyasında görmüştü. Eline para geçtikçe gidip kupona yatırmıştı ve baya iyi bi mebla kazanmıştı. Bi de yukardaki arkadaşlar sallamış özelleşti falan diye ama milli piyango devlet kuruluşudur ve ben böyle bir hile olacağını sanmıyorum. Çünkü her ne kadar adam kayırma falan çok olsa da bürokrasilerde bunu yapmak neredeyse imkansız

hmm demek salladım. İlginç

http://www.sabah.com.tr/ekonomi/2014/07/15/milli-piyango-ihalesi-basladi




M MrCaner
7 yıl (4241 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Çaylanan Adam

Akp akp akp her konun mesajın akp

Çok mu bu akp sizi.

seviyeni belli ettin aferin çocuk sana bu yakışır


Bu mesaja 2 cevap geldi.