Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
11
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Millenicom Pişmanlığı - Vaadedilen Hızın Yarısı - Kayıtlara Kopyala Yapıştır Cevaplar!

C Cordarone Konu Sahibi
geçen yıl (285 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Sizi ciddiye alıp şikayet oluşturuyoruz ama görünen o ki okuyan biri bile yok. Yapay zeka yapıştırıyor cevabı. İnsan bari bir kaç kelimenin yerini değiştirir..

Sorun devam ederse yine kayıt açın diye kısır döngüye sokuyor müşteriyi. Karakter kısıtlaması nedeni ile zaten doğru dürüst dert anlattırmıyor. Anlatınca da anlamı yok resimde görüldüğü gibi. 3. cevapta da eminim ki aynı metni yapıştırıp geçecekler.

100mbit 100TL diye satıyorlar, sizin hat 85mbit verir haberiniz olsun diyorlar bir bağlatıyorsun 41 mbiti geçmiyor, vaadedilenin yarısı bile değil. Telefonla arayınca söylenecek yalan belli "geçici bir sorundur" diyip geçiştiriyorlar, online işlemlerden yazınca da "abi sen bi daha kontrol et olmazsa yaz" muhabbeti. Bir ekip gönderip baktırmak bu kadar mı zor?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cordarone -- 9 Mart 2020; 16:46:55 >


A Acht
geçen yıl (4175 mesaj)
Modem arayüzündeki tanımlanan hızların da resmini ekler misin?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C Cordarone Konu Sahibi
geçen yıl (285 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Acht

Modem arayüzündeki tanımlanan hızların da resmini ekler misin?
Buyrun hocam. < Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A Acht
geçen yıl (4175 mesaj)
hocam zaten 40 tanımlanmış, tam alıyorsunuz



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cordarone

C Cordarone Konu Sahibi
geçen yıl (285 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Acht

hocam zaten 40 tanımlanmış, tam alıyorsunuz
Peki neden 40 tanımlanmıştır hocam. Çünkü satarken 100mbit paketi alın 85mbit civarı kaldırır hattınız dediler. Şimdi istesem de daha yüksek tanımlayamazlar mı, hat mı kaldırmaz?




H HHsungur
geçen yıl (1916 mesaj)
Millenicom'un sitesinden sorgulama yaptığınızda alabileceğiniz hız kaç görünüyor?
https://www.milleni.com.tr/fiber-nerede


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cordarone

C Cordarone Konu Sahibi
geçen yıl (285 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: HHsungur

Millenicom'un sitesinden sorgulama yaptığınızda alabileceğiniz hız kaç görünüyor?
https://www.milleni.com.tr/fiber-nerede
Sonuç şu şekilde:
quote:

Alabileceğiniz Hız: 85 Mbps
Bu değer evinizle santral arasındaki hattın maksimum fiziksel kapasitesini ifade ediyor. Gerçek kullanım sırasında bu maksimum kapasiteyi kullanmanız her zaman mümkün olmayabilir.



Başvuruyu yaparken telefonda sözlü olarak da aynı şekilde 85 civarı olur dedi müşteri tesilcisi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cordarone -- 11 Mart 2020; 18:39:18 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @HHsungur

H HHsungur
geçen yıl (1916 mesaj)
Sistemlerinde öyle görünüyor. Muhtemelen altyapınız da destekliyor ancak bina içi tesisattan dolayı bu hızı alıyorsunuzdur.

https://onlineabone.oristelekom.com/HizSorgula/Index

Buradan sorguladığınızda da aynı hız görünüyorsa, tavsiyem bina içi tesisatı bir elektrikçi yardımı ile yeniletmeniz yönünde.

Ancak bina tesisatından kaynaklandığından emin olmak istiyorsanız, forumdaki millenicom hesabına durumu anlatın ve eve ölçüm ekibi isteyin, bina altındaki ankastreye ne kadar hız geldiğini ölçsünler. Eve göndermezse de Türk Telekom il/ilçe müdürlüğüne gidip altyapı birimine sorabilirsiniz tahmini ne kadar hız alabileceğinizi.

Bu tarz hız gösterme sistemleri koyulan kabinin size uzaklığına göre hız söyler. Bina içindeki tesisatın durumunu bildiremezler. Yani burada 85 yazıyorsa muhtemelen 100 Mbps hızı tam alırsınız ancak tüm kabloların sağlam olması gerekli.


Örnek olması açısından, işyerinde altyapı sorguladığımda böyle görünmekte:

quote:

Alabileceğiniz Hız: 82 Mbps
Bu değer evinizle santral arasındaki hattın maksimum fiziksel kapasitesini ifade ediyor. Gerçek kullanım sırasında bu maksimum kapasiteyi kullanmanız her zaman mümkün olmayabilir.


Ancak modem arayüzü şu şekilde:

< Resime gitmek için tıklayın >

Ulaşılabilir hız 140Mbps.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HHsungur -- 11 Mart 2020; 18:49:12 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cordarone

C Cordarone Konu Sahibi
geçen yıl (285 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: HHsungur

Sistemlerinde öyle görünüyor. Muhtemelen altyapınız da destekliyor ancak bina içi tesisattan dolayı bu hızı alıyorsunuzdur.

https://onlineabone.oristelekom.com/HizSorgula/Index

Buradan sorguladığınızda da aynı hız görünüyorsa, tavsiyem bina içi tesisatı bir elektrikçi yardımı ile yeniletmeniz yönünde.

Ancak bina tesisatından kaynaklandığından emin olmak istiyorsanız, forumdaki millenicom hesabına durumu anlatın ve eve ölçüm ekibi isteyin, bina altındaki ankastreye ne kadar hız geldiğini ölçsünler. Eve göndermezse de Türk Telekom il/ilçe müdürlüğüne gidip altyapı birimine sorabilirsiniz tahmini ne kadar hız alabileceğinizi.

Bu tarz hız gösterme sistemleri koyulan kabinin size uzaklığına göre hız söyler. Bina içindeki tesisatın durumunu bildiremezler. Yani burada 85 yazıyorsa muhtemelen 100 Mbps hızı tam alırsınız ancak tüm kabloların sağlam olması gerekli.


Örnek olması açısından, işyerinde altyapı sorguladığımda böyle görünmekte:

quote:

Alabileceğiniz Hız: 82 Mbps
Bu değer evinizle santral arasındaki hattın maksimum fiziksel kapasitesini ifade ediyor. Gerçek kullanım sırasında bu maksimum kapasiteyi kullanmanız her zaman mümkün olmayabilir.


Ancak modem arayüzü şu şekilde:

< Resime gitmek için tıklayın >

Ulaşılabilir hız 140Mbps.
< Resime gitmek için tıklayın >

Hocam bu ekranda max 52 olarak görünüyor sanırım. Yani modemi direkt apartman girişindeki ankstreye bağlarsam bu değerin üzerine çıkabilir miyim? Sonra da tesisatı yeniletmeme müteakip millenicomun tek yapması gereken 85 civarı hız tanımlamak, doğru mu anladım?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cordarone -- 11 Mart 2020; 18:53:15 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

A Acht
geçen yıl (4175 mesaj)
Bende millenicom 100 hocam bakın benim arayüzümde doğru tanımlı. Ulaşabildiğim hızda yüksek.

< Resime gitmek için tıklayın >




Bu mesajda bahsedilenler: @Cordarone

H HHsungur
geçen yıl (1916 mesaj)
Millenicom'dan tekrar tanımlama yapmaya gerek bile kalmaz hocam. Hız otomatik olarak yükselir muhtemelen. Tek sorun maksimum 72 veya 88Mbps olarak kalabiliyor. Onu arayıp yükseltmeniz gerek. Örneğin @Acth paylaşmış. Onun gibi tam 100Mbps tanımlaması yapılabilir. Onu arayıp yaptırmanız gerekiyordu en son, şu an nasıl bilmiyorum. TT'nin atadığı profillerden dolayı otomatik 72 veya 88'e kadar yükseliyordu en fazla.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cordarone

A Acht
geçen yıl (4175 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: HHsungur

Millenicom'dan tekrar tanımlama yapmaya gerek bile kalmaz hocam. Hız otomatik olarak yükselir muhtemelen. Tek sorun maksimum 72 veya 88Mbps olarak kalabiliyor. Onu arayıp yükseltmeniz gerek. Örneğin @Acth paylaşmış. Onun gibi tam 100Mbps tanımlaması yapılabilir. Onu arayıp yaptırmanız gerekiyordu en son, şu an nasıl bilmiyorum. TT'nin atadığı profillerden dolayı otomatik 72 veya 88'e kadar yükseliyordu en fazla.
Zaten TT den Milleni ye geçtiğimde ilk banada 88/2 verdiler sonra 1 hafta burdan millenicom ve alper bey sayesinde 100/4 oldu



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.