Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
14
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Microsoft Xbox One kablosuz kontrolcü 499 TL

G guitarman Konu Sahibi
7 ay (1823 mesaj)

C Cloose35
7 ay (299 mesaj)
İlk nesil fiyatı pahalı




L lethele
7 ay (213 mesaj)
bu gamepad için pahalı fiyat. bu neslin yanlış bilmiyorsam üretimi falan yok artık. satıcı firma tahtakale firması ve hakkında iyi konuşulmamış. imitasyon/yan sanayi ürüne 500 lira vermeyin, paranız varsa 200 daha koyun 8.nesil alın, zamanınız varsa aliexpress üzerinden çok daha ucuza gamesir t4 pro alın hocam.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M mcabar
7 ay (89 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: lethele

bu gamepad için pahalı fiyat. bu neslin yanlış bilmiyorsam üretimi falan yok artık. satıcı firma tahtakale firması ve hakkında iyi konuşulmamış. imitasyon/yan sanayi ürüne 500 lira vermeyin, paranız varsa 200 daha koyun 8.nesil alın, zamanınız varsa aliexpress üzerinden çok daha ucuza gamesir t4 pro alın hocam.
Hocam merhaba bu gamesir gamepad xbox one ile uyumlu çalışır mı? Artık bu gamepad işi çığrından çıktı. 500-600 liralar çok yüksek. En azından o paraya 2 tane alabilirim belki.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

V vjdrsjejv
7 ay (2229 mesaj)
Forumda ara ara ikinci el one s'leri 250 liraya satan bir arkadaş var. Onu düşünebilirsiniz.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mcabar

S Shrikeen
7 ay (705 mesaj)
Gamesir filan almayın abi ya. Herkes 2 gün kullanıyor bu ürünü öneriyor. Ben de gamesir t2a (xbox kontrolcü ile %100 benzer) bile var. Bu gamesir’lerin genel sıkıntısı d-pad sürekli titreme yapıyor. Hep o kısım bozuluyor. 2-3 farklı gamepad aldım hepsimi aynı olur ya.

Üründeki 2 yıldızlara bakın d-pad sorunlarını göreceksiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T Toyoda
7 ay (747 mesaj)
Eğer ilandaki ilk nesil X1 Gamepad'i ise, pc'ye kablosuz bağlamak için ayrı bir adaptöre ihtiyaç olduğunu bilin. Öte yandan fiyatı çok bu gamepad için.




L lethele
7 ay (213 mesaj)
hocam yanlış anlamayın ama bu ne peşin hükümlülüktür yahu, 2 gün kullanan bunu öneriyor falan demişsiniz. şimdiye kadar 4 farklı gamesir ürünü kullandım. 6 aydır gamesir t4 pro kullanıyorum, geçtiğimiz aliexpress yıldönümü etkinliğinde çok uygundu fiyat diye bir tane yedek/2nd player için bile aldım t4 pro. bunun öncesinde de yine bu markanın t1s modelini 8 ay kullanmıştım, kardeşime hediye ettim onu, hala çalışıyor. Geçtiğimiz yıl doğum günüm için mobil oyunlar için kullanılan aparattan falan göndermişler yani ben o kadar sıkı müşterisiyim firmanın. 5 dolarlık hediye için 5 dolar da ben gümrüğe haraç ödemiştim, malum şahlanıyoruz.

Sizin yaşadığınız sorunu ben kullandığım modellerde hiç yaşamadım. Ancak unutmamak lazım ki, gamepad de her teknolojik unsur gibi şans ve özveri işi, sizin ürün ya da komple o seri kusurlu olabilir veya siz ürüne iyi bakmamış olabilirsiniz. siz eğer düşürüp kırmadıysanız kendisi bozulduysa aliexpressten iade talebi oluşturursanız sorunsuz değişim/iade de yapıyorlar keşke o yolları deneseydiniz. ha siz aliexpress yetkili satıcısından değil de Tahtakale, doğubank, yazıcıoğlu gibi yerlerden aldıysanız bilemem tabi.

pc gaming için gamepad piyasası gerçekten rezalet. ya logitech'e hak etmemesine rağmen 400tl vereceksin 6 aya bozulacak. ya kullan at kalitesizliğindeki çakmanın çakması markalara gideceksin 5 tane alacaksın 6 aya hepsi bozulacak. ya da xbox gamepade ayrı, dongle ına ayrı, rechargeable unitine ayrı olmak üzere 3 ürüne toplam 700tl falan bayılacaksın ve gözün gibi bakacaksın onlara. dün de dediğim gibi piyasada dolaşan xbox gamepadlerin çoğu yan sanayi. yan sanayi olmayanını bulsan, dongle ı yan sanayi, rechargable uniti yan sanayi. orijinal alacağım desen iş üstüne iş, para üstüne para.

Bu sebeplerden, bilgisayarda kullanılacak kablosuz gamepadler arasında gerçekten en iyi seçenek bana kalırsa bu t4 pro. dongle ile çalışıyor(bluetooth gecikmesi/2.4ghz sinyal çakışması sorunu yok), kablolu seçeneği mevcut. tak çalıştır xinput desteği var, 2 gün şarjı gidiyor, öyle sıradan çinko karbon pil falan da almıyorsun, type c kabloyu takıp şarj ediyorsun. ha eksi yanı yok mu, var. kaliteli bir his vermiyor malzemesi, düşse bozulur direkt, e ben de düşürmüyorum. dongle ı çok fazla büyük ve jostick ışığı kapatılsa da dongledaki connection ışığı kapatılmıyor, benim için sorun değil ama sorun eden olabilir. dış görünüşü bana kalırsa güzel değil, o da benim için çok önemli olmayan bir eksi yan. böyle kozmetik sorunlar da 180 gündür kullandığım, tanesini 180 liraya aldığım ve hala sağlam olan ürün için bence göz ardı edilebilir. sizin gibi kronik bir sorun açıkçası ne yaşadım ne duydum.

velhasıl, eğer bu işe +500TL falan para ayıramıyorsanız, bekleyecek 20 gününüz varsa ve gümrük memurlarına 40 tl haraç vermekle ilgili probleminiz yoksa gamesir t4 pro piyasadaki en iyi seçenek.

ytd



quote:

Hocam merhaba bu gamesir gamepad xbox one ile uyumlu çalışır mı? Artık bu gamepad işi çığrından çıktı. 500-600 liralar çok yüksek. En azından o paraya 2 tane alabilirim belki.
@mcabar hocam maalesef ürünü xbox'ta denemediğim için kesin bir yorum yapamayacağım. siz sorunca manueline baktım, "şimdilik cihazın kullanılabildiği tek konsol nintendo switch" ifadesi var. anlaşılan sizin sorununuza çözüm bu üründe değil hocam.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lethele -- 21 Nisan 2021; 19:56:3 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mcabar , @Shrikeen

S Shrikeen
7 ay (705 mesaj)
İlk olarak böyle güzel yorum yaparak açıklama yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumdaki lafım size değildi ancak üstünüze alınmışsınız (hatta "herkes" yazmıştım). Forumda konusu var orada da görmüştüm o yüzden yazmıştım.

Ben elektronik ürünlerime gözüm gibi bakan bir insanım, hele de gamepad konusunda oldukça titizim. Ancak bu gamesir yüzünden artık çin malı gamepad'lerden soğudum. En iyiyi de üretmiş olsalar, uzaktan izliyorum. Bana göre 250 TL ürün ve 50 TL gümrük vergisi yani toplamda 300 TL bir ürüne verene kadar +300 TL daha ekleyip Orijinal xbox gamepad almak çok mantıklı.

Muhtemelen 2 katı fiyat farkı var diyeceksinizdir ancak inanın 1-1,5 sene sonra aldığınız gamepadin bozulmasından iyidir. Bozulsa bile Microsoft TR'ye gönderirsiniz yenisini gönderirler. Bu arada bluetooth ile sorunsuz çalışıyor xbox gamepad. En azından ben sorun yaşamadım.

Bu arada @mcabar maalesef XBOX one ile çalışmıyor. Bilginiz olsun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mcabar , @lethele

D dekareme
7 ay (1083 mesaj)
Konuyu açan üye başlığa " kontrolcü" yazmış. Mesajında ise " kol" yazmış. Hemen ardından bir başka üye de "gamepad" yazmış.

Tek ürün, 3 isim... Bir karar verin...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P plt13
7 ay (544 mesaj)
Katılıyor ve arttırıyorum. Xbox için bir joystick tavsiyesi de ben alayım



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dekareme

F fixriterzi
7 ay (324 mesaj)
Eski nesil




L lethele
7 ay (213 mesaj)
ben de teşekkür ederim hocam hocam açıklamanız için, benimkinin peşine gelince üstüme alınmışım, anlaşmamıza sevindim.

gamesir malzeme kalitesi hakkında haklısınız, ürün kesinlikle ben sağlam değilim diyor ele ilk alınca bile. ama malum ülkemizde bir şeyin önüne gaming gelince fiyatı 2x oluyor. ben de ps4ten pc gaminge geçmiş birisi olarak akşam işten gelip 1-2 saat eğleneceğim diye klavyesine, faresine, koltuğuna monitörüne bin lira bin lira saçınca gamepadde ne yalan söyliyim kıyamadım o paraya. şu an 2 tane yeni nesil xbox gamepad alacağım deseniz 1500 tl yapıyor. bu kadar tekil fonksiyonlu kullanımı olan bir emtia için gerçekten 1500 tl çok. o yüzden yine forumda görerek almıştım. sıfır beklentiyle aldığım için ekstra hayran oldum, beklemiyordum bu kadar iyi bir alışveriş olacağını.

kupondu jetondu indirimdi derken ilkini 200 liraya ikincisini 160 liraya aldım, tanesi 180e geldi. gümrüğü saymazsak bence güzel alışveriş. garanti süresini uzattım içinden çıkan qr kod ile. internette yazanlara göre garantisi sorunsuz çözülüyormuş, umarım söylediğiniz sürelerde bozulmaz da uğraşmam garantisiyle.




Bu mesajda bahsedilenler: @Shrikeen

A AnteriorMaxmill
7 ay (1201 mesaj)
konudaki ilk nesil kumandaysa bluetooth yoktur dikkat etmek gerek


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @plt13

L Last Troll Bender
7 ay (1233 mesaj)
İlk nesilse 3,5luk kulaklık girişi bile yoktur.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AnteriorMaxmill
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.