Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
292
Cevap
9593
Tıklama
12
Öne Çıkarma
Cevap: ★★ Microsoft Xbox Black Friday İndirimleri 17-27 Kasım 2017 ★★ (15. sayfa)

X Xit
3 yıl (1142 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kabasaakall

23/27 kasım arası live gold üyelik de 10 dolar indirim yapılıcak diye okumuştum.fakay şuan baktım fiyatlar aynı duruyo Gold için bir indirim olucakmı arkadaşlar bilginiz varmı.?

indirim oldu mu hocam...




K Kabasaakall
3 yıl (1852 mesaj)
Yok hocam 1,3,12 aylık secenekler cıkıyor ve fiyatlarda indirim yok..





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F Freemen22
3 yıl (609 mesaj)
merhabalar, ben blackfriday indirimi ile xbox aldım ama hesabım vs. yok ve ps1 den beri aldığım ilk konsol dolayısıyla bu hesap açma/geçiş yapma işlemlerine pek hakim değilim. hesap açarken hangi ülkeden açmalıyım? TR de ea access baya uygun ama oyun fiyatlarından pek emin değilim. ayrıca pc den hesabı açıp gold ve game access alabilir miyim?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K korcakhasn
3 yıl (13 mesaj)
Tr den açıp istedigin zaman başka ülke hesabına çevirebilirsin. 27 sine kadar indirimli birçok oyun var kaçırmadan alsan iyi olur. Başka ülke olarak hesap açsan bile kredi kartı geçmiyor, anca gift kart ile alışveriş yapabilirsin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O orctzl
3 yıl (1175 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Freemen22

merhabalar, ben blackfriday indirimi ile xbox aldım ama hesabım vs. yok ve ps1 den beri aldığım ilk konsol dolayısıyla bu hesap açma/geçiş yapma işlemlerine pek hakim değilim. hesap açarken hangi ülkeden açmalıyım? TR de ea access baya uygun ama oyun fiyatlarından pek emin değilim. ayrıca pc den hesabı açıp gold ve game access alabilir miyim?

TR açabilirsin. Ekstra birşey yapmana gerek yok ekrandaki yönergeleri takip etmen yeterli. Zaten tam manasıyla bölge olayı yok, istediğin zaman değiştirebilirsin.

Bugün yetişebilirsen 1 aylık 1 tl gold üyelik ve yine 1 tl'ye 1 aylık gamepass alabilirsin. PC'den yapabilirsin bu işlemleri.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Freemen22
3 yıl (609 mesaj)
tamamdır teşekkürler




Bu mesajda bahsedilenler: @orctzl

L LENASSO Konu Sahibi
3 yıl (800 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kabasaakall

23/27 kasım arası live gold üyelik de 10 dolar indirim yapılıcak diye okumuştum.fakay şuan baktım fiyatlar aynı duruyo Gold için bir indirim olucakmı arkadaşlar bilginiz varmı.?

3 aylık,
https://www.amazon.com/Microsoft-Xbox-Live-Month-Physical-360/dp/B004VSTQ2A/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1511777942&sr=8-2&keywords=xbox%2Bgold%2Blive%2B3%2Bmonth&th=1

6 aylık,
https://www.amazon.com/Microsoft-Xbox-Live-Month-Physical-360/dp/B01KGFR3OO/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1511777942&sr=8-2&keywords=xbox%2Bgold%2Blive%2B3%2Bmonth&th=1

Her ikisinde de 10$ indirim var amazonda.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L LENASSO Konu Sahibi
3 yıl (800 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Emr²

quote:

* Kasım 23 – 27: Xbox Wireless Gamepad 20$, Xbox Stereo Headset 15$ inidirimli olacak.


Bu indirim gerçekleşmiş gözüküyor ama bir link bulamadım. Bu fiyatlar nerede geçerli?

Gamepad,
https://www.amazon.com/Xbox-Wireless-Controller-White-one/dp/B01GW3H3U8/ref=sr_1_3?s=videogames&ie=UTF8&qid=1511778100&sr=1-3&keywords=xbox%2Bone%2Bcontroller&th=1

Headset,
https://www.amazon.com/Xbox-Stereo-Headset-White-one/dp/B01LWIDBVR/ref=sr_1_4?s=videogames&ie=UTF8&qid=1511778140&sr=1-4&keywords=xbox+stereo+headset

Gamepad 20$, Headset 15$ indirimli.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M maşık
3 yıl (2108 mesaj)
Hocam Konsol mağazada Cyber monday indirimlerine az kaldı falan yazıyor.Bilginiz var mı?




Bu mesajda bahsedilenler: @LENASSO

X Xit
3 yıl (1142 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: LENASSO


quote:

Orijinalden alıntı: Kabasaakall

23/27 kasım arası live gold üyelik de 10 dolar indirim yapılıcak diye okumuştum.fakay şuan baktım fiyatlar aynı duruyo Gold için bir indirim olucakmı arkadaşlar bilginiz varmı.?

3 aylık,
https://www.amazon.com/Microsoft-Xbox-Live-Month-Physical-360/dp/B004VSTQ2A/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1511777942&sr=8-2&keywords=xbox%2Bgold%2Blive%2B3%2Bmonth&th=1

6 aylık,
https://www.amazon.com/Microsoft-Xbox-Live-Month-Physical-360/dp/B01KGFR3OO/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1511777942&sr=8-2&keywords=xbox%2Bgold%2Blive%2B3%2Bmonth&th=1

Her ikisinde de 10$ indirim var amazonda.

Bunu usa hesabına kaydettirdiğimiz taktirde tr deki hesabada xbox gold geçiyor mu?




L LENASSO Konu Sahibi
3 yıl (800 mesaj)
@maşık
Evet cyber monday diye 1 gün daha uzattılar sanırım 21 saat gösteriyor inidirimlerin bitmesine ancak ekstra bi indirim yok aynı oyun içerik aynı indirim oranlarında.

@Xit
Evet usa hesaba eklersiniz kodu, o hesabı giriş xbox yaparsınız konsolda ki tüm hesaplar da gold geçerli olur.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

X Xit
3 yıl (1142 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: LENASSO

@maşık
Evet cyber monday diye 1 gün daha uzattılar sanırım 21 saat gösteriyor inidirimlerin bitmesine ancak ekstra bi indirim yok aynı oyun içerik aynı indirim oranlarında.

@Xit
Evet usa hesaba eklersiniz kodu, o hesabı giriş xbox yaparsınız konsolda ki tüm hesaplar da gold geçerli olur.

eyvallh...




B barisdragon
3 yıl (4480 mesaj)
9.75e sleeping dogs definitive edition almıştım o da uçmuş





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.