Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
2135
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Microlab M-820 2+1 60 Lira
Şehir : #İzmir

M Mutlu Dal Konu Sahibi
9 yıl (1400 mesaj)
1
1 Microlab M-820 2+1 60 Lira
SATILDI
Fiyat : 60 TL Miktar : 1 Sıfır Ürün : Hayır Garantisi Var : Hayır Satıldığı Şehir : İzmir Kargo Ücreti : Alıcı Öder Kargo Şirketi : PTT İlan Durum : Satışa Açık


C CavaLieR-G
9 yıl (4437 mesaj)
aynısından kullanıyorum gerçekten 100 tl altında bulunabilecek en iyi ses sistemi . elden alacak arkadaşlar için fiyat çok çok iyi . akıl vermek gibi olmasın hocam , şehirdışından alacak arkadaşlar da sanalpazar üzerinden ufak bir komisyon farkı ile kargoyu çok uyguna getirebilirler . bu fiyata çok durmaz ama . hayırlı satışlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mutlu Dal Konu Sahibi
9 yıl (1400 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: CavaLieR-G

aynısından kullanıyorum gerçekten 100 tl altında bulunabilecek en iyi ses sistemi . elden alacak arkadaşlar için fiyat çok çok iyi . akıl vermek gibi olmasın hocam , şehirdışından alacak arkadaşlar da sanalpazar üzerinden ufak bir komisyon farkı ile kargoyu çok uyguna getirebilirler . bu fiyata çok durmaz ama . hayırlı satışlar

Sağolun hocam çok güzel yorum :) Maalesef arkadaşlar bu setin fiyatına göre kral olduğunu bilmiyorlar öğrendikleri zaman pm ler gelir 55 lira yazdım ilana ama 50 den bırakacam elimde daha üst model bi set var daha doğrusu 2-3 set en ucuz bu gideceği için önce bunu vereceğim sanalpazardan alacak arkadaşlara 50 lira yapacağım komisyon onlara ait olacak kargosu çok uygun fiyata gelecek hemde en kaliteli yurtiçi kargo sanırım 5 lira oluyor kargosu ;)




C CavaLieR-G
9 yıl (4437 mesaj)
5 lira kargo bedava demek hocam . arkadaşlar alınca ürünün ne denli kaliteli ve ağır olduğunu görünce şaşıracaklar zaten




M Mutlu Dal Konu Sahibi
9 yıl (1400 mesaj)
Evet hocam 50 lira yaptım düz kafamdaki fiyat buydu bundan aşağısını vermem 2010 sonunda aldım 10.cu ay veya 11.ci ay olması lazım 2012 sonuna kadar garantilidir ki gerçekten kaliteli set yapmışlar.
Resim ekledim ama benim hoparlörüm daha temiz oradaki hoparlörden aynısı diye koydum :D




F fizanx
9 yıl (4 mesaj)
pm attım kardeşim




Q qfb_kfy
9 yıl (58 mesaj)
pm attm acil cevap




P Phantom Assassin
8 yıl (674 mesaj)
zamanında 90tl ye aldım 1 yıldır sorunsuz kullanıyorum ve gerçekten muhteşem bi ses sistemi. Fiyatının hakkını sonuna kadar veriyor hayırlı satışlar hocam



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.