Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
28
Cevap
0
Tıklama
7
Öne Çıkarma
mezuna kalır geçerim diyordumda bende o güç yok.

H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
geçen ay (473 mesaj)
nere gelirse giderim herhalde taşşımıyor artık bedenim bu stresi.



En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
bende konuştum babam s*ktir et diyo fmsdlfsmdfksjf
Yoruma Git
Rivaul - geçen ay +17
hocam neden böyle biliyor musunuz? karantina.

son 2 ay yks diye yattık , yks diye kalktık. Yemekte yks , ertelencek mi muhabbeti full yks ile geçti ve gerçekten çok yordu.

1...
Yoruma Git
Yorumun Devamı mbayediagne10 - geçen ay +11

M
mbayediagne10
geçen ay (111 mesaj)
hocam neden böyle biliyor musunuz? karantina.

son 2 ay yks diye yattık , yks diye kalktık. Yemekte yks , ertelencek mi muhabbeti full yks ile geçti ve gerçekten çok yordu.

1 ay geçince aradan ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız bence yksnin y'sini dahi anmayın bu süreçte foruma da pek girmemeye çalışın




_____________________________

Eski kullanıcı adı: efecelikses

Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
klakket
geçen ay (881 mesaj)
Bu sene adam akıllı giden 12 az çıkar herhalde





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi klakket -- 28 Haziran 2020; 0:3:31 >


E
EndüstriyelHavacı
geçen ay (2 mesaj)
Lan hüso yapma olm az daha dayan ne adamlar tıp kazanıyor sen mi yapamıcan




_____________________________

Eski kullanıcı adı: HEDEFTIP!

Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
klakket
geçen ay (881 mesaj)
Zaten son senelerin sınavları artık 12'lerin değil, mezunların sınavı haline geldi, millet habire mezuna bırakıyor. Bana da mezunluk yolu gözüktü muhtemelen zaten. Şu okulla vakit öldüreceğim diye adam akıllı kendi çalışmamı yapamadım ahhhhhhh Karantinada da yok online ders, yok online deneme diye diye var ya...

Hocam yanlış anlama moral bozmak amaçlı değil, zira moral bozarak bir şey kazanamam, moral bozduysam özür dilerim şimdiden. Konusu denk geldi, sinirimi boşaltayım dedim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi klakket -- 28 Haziran 2020; 0:7:28 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

M
mbayediagne10
geçen ay (111 mesaj)
valla ailemle konuştum ben her türlü sonuca hazırlıklılar

sürpriz olmazsa ben de mezun gibiyim




_____________________________

Eski kullanıcı adı: efecelikses

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @klakket

R
Rivaul
geçen ay (22 mesaj)
vallahi ya sınav açıklanana kadar hayatımdan yksyi sileceğim




Bu mesajda bahsedilenler: @efecelikses

R
Rivaul
geçen ay (22 mesaj)
bende konuştum babam s*ktir et diyo fmsdlfsmdfksjf


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @efecelikses

B
boun-ekon
geçen ay (50 mesaj)
Vxodvsozvsodvd





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: karo33



Bu mesajda bahsedilenler: @Rivaul

H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
geçen ay (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Rivaul

bende konuştum babam s*ktir et diyo fmsdlfsmdfksjf
ahahajaahj

aynı şekilde banada öyle diyor.




H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
geçen ay (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: EndüstriyelHavacı

Lan hüso yapma olm az daha dayan ne adamlar tıp kazanıyor sen mi yapamıcan
hocam ciddi manada beynim çok yoruldu taşıyamıyorum artık. bakalım belki biraz dinlenmek iyi gelebilir


Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
whydontlovemejenny
geçen ay (0 mesaj)
Hocam yapacağız benim de berbat geçti ama hedef seneyeydi zaten hocam bu 1 sene sebat edersek ömür boyu esseklikten kurtulabiliriz. Bu sene çıkış senemiz olacak yemin ederim olacak sizi böyle görmek beni üzdü lütfen yapmayın böyle hocam.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


E
EndüstriyelHavacı
geçen ay (2 mesaj)
EE kimse sana kolay olacak demedi dayanan kazanacak




_____________________________

Eski kullanıcı adı: HEDEFTIP!



Bu mesajda bahsedilenler: @hüseyinhayko cepkinci

B
BeforeIforget
geçen ay (321 mesaj)
Bu forumda asla tıp kazanamayacak olan 2 kişi :

Urak-Hai

Hüseyin hayko


Bu mesaja 3 cevap geldi.

K
khomyuk
geçen ay (9 mesaj)
Beyler galiba gerçekten 2021 yılı all star olucak 19 20 21 ler





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
geçen ay (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BeforeIforget

Bu forumda asla tıp kazanamayacak olan 2 kişi :

Urak-Hai

Hüseyin hayko
senin burada iflahını s**** bilitdimde ayt bitsin sonra konuşacaz seninle erkeksen pmden numaranı at bi görüşelim.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

B
BeforeIforget
geçen ay (321 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hüseyinhayko cepkinci

senin burada iflahını s**** bilitdimde ayt bitsin sonra konuşacaz seninle erkeksen pmden numaranı at bi görüşelim.

Alıntıları Göster
Banın hayırlı olsuun




K
klakket
geçen ay (881 mesaj)
Hocam sen öğretmenlik istemiyor muydun?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hüseyinhayko cepkinci

H
hüseyinhayko cepkinci Konu Sahibi
geçen ay (473 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: klakket

Hocam sen öğretmenlik istemiyor muydun?
Durumlar karissik kardesim. Konuşmak istemiyorum bu aralar. Kusura bakma.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


İ
ilk mezun senem
geçen ay (82 mesaj)
Millete tatava yapiyorsun ama bu sene sinava girecegini unutma sene sonu foruma girmeye utanir hale gelme sonunda





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BeforeIforget