Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
41
Cevap
3019
Tıklama
4
Öne Çıkarma
METiN2 CLASSiC ☯ ANA KONU ☯ [SERVER P2W OLDU]
H
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

METiN2 CLASSiC



VERDİĞİM BİLGİLERİN ÇOĞU ÇÖPE GİTTİ ARKADAŞLAR OYUNCU SAYISI AZALINCA SERVERİ P2W YAPTILAR HEPİMİZE GEÇMİŞ OLSUN.






< Resime gitmek için tıklayın >


https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DPcktNS_Z8FM%26feature%3Dyoutu.be&q=EgQuLZpEGJbX35cGIhAenbt8wi3fnKftA_tUz1qzMgFy


< Resime gitmek için tıklayın >




< Resime gitmek için tıklayın >




< Resime gitmek için tıklayın >




< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >




< Resime gitmek için tıklayın >




< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >
SADECE GÜNLÜK OY VEREREK VEYA SLOT KESEREK/EFSUNLU DÜŞEN İŞE YARAMAZ İTEMLERİ SİLAHÇIYA VEREREK ELDE EDEBİLDİĞİMİZ MARKET PUANI İLE ALIŞVERİŞ YAPABİLDİĞİMİZ MARKET


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >
GERÇEK PARA İLE ALINAN MARKET PARASI İLE İSE SADECE KOZMETİK ETKİSİ OLAN EŞYALARIN BULUNDUĞU NPCLERDEN ALIŞVERİŞ YAPILIYOR


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >
PREMIUM ELMAS ÜYELERİN ALIŞVERİŞ YAPABİLDİĞİ ÖZEL DÜKKAN


< Resime gitmek için tıklayın >




OYUNİÇİ GÜNCEL GÖRÜNTÜLER


< Resime gitmek için tıklayın >


https://yeogsa.com/







< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hudut34 -- 22 Ocak 2023; 23:54:50 >

güzel servere benziyor denemek lazım
Yoruma Git
anonline - 2 yıl +3
N
2 yıl
Çavuş

Yıllardır aradığımız server tipi şimdi gelmiş önceden gelecektiki akalım. Indiriyim yinede merak ettim zaman ayirabilirsem bakarım. Sağol hudut hocam oyundaki nickini yazsana bana özelden.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Aynen server baya iyi gibi. Gel buyur çok oynamasan da ne kadar zaman ayırabilirsen gelirsin ,yazdım




Bu mesajda bahsedilenler: @NoMuTa
N
2 yıl
Çavuş

Aynen reis sağol konu güzel olmuş buarada.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Y
2 yıl
Yüzbaşı

user sayısı ne durumda serverde ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

User sayısı ortalama . Ticaret güzel akıyor,düşürdüğün en ufak bir ++ basma itemi bile iyi paralar ediyor bot hiç yok fakat çok aşırı bir kalabalık görmedim.



A
2 yıl
Yüzbaşı

güzel servere benziyor denemek lazım



H
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

35 LEVEL OLUP ATI ZIRHLADIM, AT GÖREVİNİ YAPARKEN 100 OKÇUYU ÖLDÜRME GÖREVİNDE ZAMAN SINIRININ OLMADIĞINI FARKETTİM FAKAT ÖNCESİNDE ÇOKTAN LONCADAKİ ALMAN ARKADAŞLARLA GRUBU KURMUŞTUK 10 DK SÜRMEDİ
HEDEFİM BİRAZ 2. KÖYDE TAKILIP SKİLLERİ GELİŞTİRİNCE GÖLGE METNİNE GEÇMEK.ŞAMAN YAPIP KRİTİĞİNİ MASTER YAPTIM 35 E KASIP KUTSAMASINI MASTER AÇMAM LAZIM ŞİMDİDE.
2. KÖYDE 10 METİN SONUNDA +4 SAVUNMA TAŞI , KIRIK ZIRH PARÇASI VE KUTSAMA EJDER YARDIMI BKLAR DÜŞTÜ
< Resime gitmek için tıklayın >



D
2 yıl
Er

P2w olmayan bi sw mi varmiş Metin2 de helal ! bakmak lazım buna



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Ben de biraz geç farkettim ama gerçekten güzel ayarlamışlar ,umarım kalıcı ve örnek olur piyasaya. Bu yüzden tanıtmak istedim




Bu mesajda bahsedilenler: @DaryusToreyra
M
2 yıl
Teğmen

diamond shop içeriğinin görüntüsü olan var mı acaba euro ile sattıkları için premium almak hayal


Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
2 yıl
Er

H
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

O konuda bir şeyler ayarlayacaz hocam içeriğini paylaşırım bana gelirse.




Bu mesajda bahsedilenler: @MüteahhitMimar
H
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

ooo hoş geldin hocam swnin eskilerinden biri lazımdı konumuza




Bu mesajda bahsedilenler: @alpiepie
H
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

redd katkılarıyla Diamond Premium Shop :)
< Resime gitmek için tıklayın >




Bu mesajda bahsedilenler: @MüteahhitMimar
C
2 yıl
Yüzbaşı

Günün sonunda 1-2 kişiye skill atacağınız, hayalet bir şehir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
2 yıl
Er

Katılmıyorum :) Oynamadan görebileceğin bir kitle yok zira.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Chiehsheshuai
C
2 yıl
Yüzbaşı

İndirip oynadım hocam. Bir tane sura şehirde 1-2 skill atıp takılıyordu sadece. Onun haricinde PVM olarak iyi gibi ama günün sonunda bırakılan bir server gibi. Kitlesi fazla olsaymış olurmuş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @alpiepie
H
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Server mantığı iyi olduğu için biz de kitlesi artsın diye konuyu açtık zaten hocam :)




Bu mesajda bahsedilenler: @Chiehsheshuai
N
2 yıl
Çavuş

Sw güzel ama herkese göre değil p2w yapamayınca zor geliyor bazı oyunculara, elendikleri bir yönden iyi olmuş kitlesi baya iyi gibi, wom ve sgdeki toxic kokuyu almadım oyunda kasarlasmis bir kitlesi yok gibi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.