Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
33
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Mesleki acidan en uyumsuz evlilikler (2. sayfa)

0
01001101
2 ay (3014 mesaj)
ben de kadınların tamamen özgür olmalarını isterim (özgürlük derken maddi refah yani. yoksa kimse kafeste köle değil zaten), eşitlik isterim, katı bir cinsiyet eşitliğinin olduğu bir dünya hayal ederim. ancak, gerçek hayata baktığımızda bu düşüncelerimizin gerçekler ile uyuşmadığını görüyoruz. biz mantığımızı kullanarak bu düşüncelere ulaştık ancak gerçek hayata bakarsak şunu görürüz ki bizler birer insanız. insan dediğin biyolojik bir varlıktır ve insanın davranışlarını mantığı değil hormonları şekillendirir.

bu yüzden mantıksal çıkarımlar gerçek yaşamda patlıyor. biyolojik olarak kadınlar birlikte olacakları erkeğin kendilerinden üstün olmasını istiyorlar. biyolojik olarak kadınlar kendileri ile eşit seviyede gördükleri erkeklere ilgi duyamıyorlar. illa erkeğin daha çok maaş kazanmasına gerek yok, kadından daha az kazandığı halde otoriter tavrıyla karısının ilgisini çekip karısını tatmin eden erkekler de varlar ama bu azınlıktır. çoğu zaman kadının erkeği üstün görmesinin en kolay yolu erkeğin sosyal statüsünün daha yüksek olmasıdır.

bu yüzden. kanun gibi %100 doğru olmasa da, %90 ihtimalle kadının daha iyi mesleğe sahip olduğu ilişkiler sarsıntıya uğramaya meyillidir. hatta. kadın ile erkek aynı mesleğe sahip ise bu bile kadının ilişkiden elde edeceği tatmini düşürür.

bunun mantık ile izah edilir bir tarafı yok ama hormon ile izah edilir bir tarafı var. mantık aramayın yani.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 27 Mart 2020; 7:20:10 >


J
Jizzy Quuatily
2 ay (205 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Jocker35

Ben de hemşire için aynı şeyi düşünüyorum
Eşim hemşire, ben öğretmenim. Gerçekten inanılmaz uyumsuz. ASM'de falan çalışmadıkça hemşirelik yapılacak iş değil.

Ayda ortalama 13 gece yok. Doğru dürüst izni de yok. Öğretmen-öğretmen evliler var arkadaşlarımdan çok uyumlu oluyor. Tatiller falan ortak olunca değme keyiflerine...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jizzy Quuatily -- 27 Mart 2020; 7:49:49 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y
YigitErkin20
2 ay (3482 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Jizzy Quuatily

Eşim hemşire, ben öğretmenim. Gerçekten inanılmaz uyumsuz. ASM'de falan çalışmadıkça hemşirelik yapılacak iş değil.

Ayda ortalama 13 gece yok. Doğru dürüst izni de yok. Öğretmen-öğretmen evliler var arkadaşlarımdan çok uyumlu oluyor. Tatiller falan ortak olunca değme keyiflerine...

Alıntıları Göster
hocam neyi uyumsuz anlamadım ben bulmuşunuz beğenmiyorsunuz ülkede kadın bulamayan yüzlerce erkek var siz para kazanan bi kadın bulup beğenmiyorsunuz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J
Jizzy Quuatily
2 ay (205 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: YigitErkin20

hocam neyi uyumsuz anlamadım ben bulmuşunuz beğenmiyorsunuz ülkede kadın bulamayan yüzlerce erkek var siz para kazanan bi kadın bulup beğenmiyorsunuz

Alıntıları Göster
Başına gelmeden anlamaman son derece doğal. Eşimle hiçbir sorunum yok hocam. 1. yılımızdayız her şey çok güzel. Fakat neredeyse görüşemiyoruz. Sevgiliyken o çalışmıyordu ve daha çok görüşme şansımız oluyordu :) Şimdi dediğim gibi ortalama 13 gece yok. E Öyle olunca 13 de gündüz evde uyuyor akşama kadar. Ben o günlerde izinli olsam ne olur? Fedakarlık edip 4-5 saatlik uykuyla dursa bu sefer fiziksel olarak yorgunluk oluyor. Ben haftada 4.5 gün çalışırken eşimin x günü izinli diyemiyorum. haftada kocaman 2.5 gün iznim varsa neredeyse hiçbir zaman onun izni bana denk gelmiyor. Anlatabilmişimdir umarım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y
YigitErkin20
2 ay (3482 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Jizzy Quuatily

Başına gelmeden anlamaman son derece doğal. Eşimle hiçbir sorunum yok hocam. 1. yılımızdayız her şey çok güzel. Fakat neredeyse görüşemiyoruz. Sevgiliyken o çalışmıyordu ve daha çok görüşme şansımız oluyordu :) Şimdi dediğim gibi ortalama 13 gece yok. E Öyle olunca 13 de gündüz evde uyuyor akşama kadar. Ben o günlerde izinli olsam ne olur? Fedakarlık edip 4-5 saatlik uykuyla dursa bu sefer fiziksel olarak yorgunluk oluyor. Ben haftada 4.5 gün çalışırken eşimin x günü izinli diyemiyorum. haftada kocaman 2.5 gün iznim varsa neredeyse hiçbir zaman onun izni bana denk gelmiyor. Anlatabilmişimdir umarım.

Alıntıları Göster
hocam anladığım kadarıyla evliyiz ama görüşemiyoruz doğru düzgün diyorsunuz hemşirelik zor meslektir cidden yorucudur ve karınızdan ilgi görmemeniz bile doğal gerçekten çok mu az görüşüyorsunuz şanssızlıkmış bi nevi




J
Jocker35 Konu Sahibi
2 ay (486 mesaj)
Mesele güzellik ya da para degil .Ben karim için yazmıyorum bunları hemşirelik mesleği özelinde konuşuyorum ki eşim de rahatsız bu durumdan .Bos vakti oayan bir insan kendini ileriye tasiyabilir mi ?1 kitap bile okuyamadığın bir meslek .Çocuk olunca sıkıntıyı 2 ile çarp . Ben olmazdım mesleğine uygun baskasi olurdu mutlu olurdu o da.Yani mesele sen ya da ben değil mesleki uyumsuzluk
Ya calismiycak ya da başka meslek olacak bizin durum .





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 27 Mart 2020; 10:24:58 >


Bu mesajda bahsedilenler: @YigitErkin20

A
Asosyal Necmi
2 ay (0 mesaj)
Ben işsizim. Benim olduğum her şey olumsuz heralde.




U
Ucan Hollandalı
2 ay (271 mesaj)
Zabıta memuru ve uzman kadın doğum doktoru
2cocuklari var,5 yıldır evliler ama çocukları salmislar çayıra,ana babayi bilmiyorlar,yürümeyi,konuşmayı hep geç ogrediler.İki tarafında tahsilli olup,çalışması çok abes durum.Siddetli geçimsizlikte cabasi,bunu canlı gözle görünce evlilikte uzağım.Yasim 26,10 sene ertelemeye karar verdim





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


C
cagdas9292
2 ay (206 mesaj)
Kadının fazla para kazandıgı her meslektekı evlılıkler uyumsuzluk dogurur bu oran %80 dır hee bu kadın 2500 erkek 2400 alarak degıl kadın kurumsal bı fırmada devlette veya daha farklı bı meslekte 4 5 6 7 dıye gıden rakamlara calısırken sen 2500 3000 lıksen o ıste uyumsuzluk cıkar bunların tavanı doktor kadındır kurumsal fırma yonetıcısı kadındır saglam para kazanan avukat kadındır vs vs gıder bu burdakı durumu anca erkek terse cevırır nasıl erkek tarafı paralıdır ev araba arsa yat kat bırakacak veya bırakmıs bırıyse erkegın gelırı sadece maası degılse


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y
YigitErkin20
2 ay (3482 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cagdas9292

Kadının fazla para kazandıgı her meslektekı evlılıkler uyumsuzluk dogurur bu oran %80 dır hee bu kadın 2500 erkek 2400 alarak degıl kadın kurumsal bı fırmada devlette veya daha farklı bı meslekte 4 5 6 7 dıye gıden rakamlara calısırken sen 2500 3000 lıksen o ıste uyumsuzluk cıkar bunların tavanı doktor kadındır kurumsal fırma yonetıcısı kadındır saglam para kazanan avukat kadındır vs vs gıder bu burdakı durumu anca erkek terse cevırır nasıl erkek tarafı paralıdır ev araba arsa yat kat bırakacak veya bırakmıs bırıyse erkegın gelırı sadece maası degılse
boş yorum geçiniz işsiz kadınların çoğu boşanma davalarını açan taraf kadınlar kararsız ne istediği bilmeyen doyumsuz canlılardır nokta.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
cagdas9292
2 ay (206 mesaj)
.Konuyla ılgılı yorum yaptım ıssız kadınlar hakkında yorum yapmadım yada ıssız kadınlar normal calısanlar farklıda demedım.O zaman atladın hemen aradıgın yorumuda yapayım aılevı durumu ıyı olan ıssız kadınlarında ÇOĞU calısıpta erkekten daha cok kazananlar kadar uyumsuzdur.En ufak seyde babasının anasının malına mulkune guvenıp erkegı ezmeye calısır.

Canlıların doyumsuz oldugu kısmına tamamen katılıyorum bunda kısı statu karıyer maas dusunmeksızın hepımız doyumsuzuz o konuda katılırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @YigitErkin20

Y
YigitErkin20
2 ay (3482 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cagdas9292

.Konuyla ılgılı yorum yaptım ıssız kadınlar hakkında yorum yapmadım yada ıssız kadınlar normal calısanlar farklıda demedım.O zaman atladın hemen aradıgın yorumuda yapayım aılevı durumu ıyı olan ıssız kadınlarında ÇOĞU calısıpta erkekten daha cok kazananlar kadar uyumsuzdur.En ufak seyde babasının anasının malına mulkune guvenıp erkegı ezmeye calısır.

Canlıların doyumsuz oldugu kısmına tamamen katılıyorum bunda kısı statu karıyer maas dusunmeksızın hepımız doyumsuzuz o konuda katılırım.
Hocam açık ve net türk kadınlarının çoğunun gözü dışarda ve aranıyor sadık dediğimiz o evli kadınların bile ne düşünceleri var olay aslında para değil sevgili olunca bize ezmeye çalışan kadın dolu etraf temiz kız bulmak şart oğlu şart





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


N
nightsoldier
2 ay (12651 mesaj)
kafa uyuşuyorsa uyumsuz evlilik yoktur. Ama aynı iş kolunda olan çiftler, konuşacak pek bir şey bulamayabiliyorlar kısa zamanda. Hele aynı ofiste çalışıyorlarsa, günün 24 saati birlikte oldukları için evlilikleri çok kısa sürede çatırdamaya başlıyor. Bunun bir seviye üstü, kadının elit tabir edilen meslek kollarında bulunup, erkeğin standart bir iş yapıyor olmasıdır. ofiste patron eş, eve de bu mental halini taşıdığı zaman, erkek başka bir firmada iş de bulamazsa, evlilik yürümüyor.

en temizi, farklı sektörlerde olmak. kafa yapınız da uyuştu mu olay biter




T
TURQUAZ06
2 ay (59 mesaj)
şirketlerin İk veya Muhasebe bölümünde çalışan kadınlarla evlenmeyin. hiç işleri bitmez. ay başı ay sonu, vergi dönemi, yıl sonu, beyannameler....



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.