Şu iki tetik tuşu olayı m.platform oyunlarda da cok iyi giderdi be (fpslerde özellikle) ama microsoftun eskimiş gamepadi yuzunden m.platformlara asla getiremeyecekler bu özelliği |
|
Sırf kötülemek için videodan oyun mu yerilir yani :) |
xbox a yıl sonuda gelir gamepass e ozman oynarlar:))) |
|
Nereden başlasam bilemiyorum, özün özü her PS5 sahibi bu deneyimi yaşamalı diyorum. Eğer Astro Playroom’daki Dualsense desteğini beğendiyseniz onu üç beş adım daha yukarı taşıyın. Hayatımda ilk defa bir titreşim motorunun ses efekti için kullanıldığına şahit oldum. Şahsen aklım gitti. Çünkü şu zamana kadar sadece ehh, iyi işte dediğim, hatta Xbox SX gamepedine göre nispeten dudak büktüğüm DS adeta bambaşka bir cihaza dönüştü bu oyunda. Yağmurun şiddetlenmesinden tutun da zemin efektlerine, parçacık ve hasar efektlerinden tutun da atmosfer efektlerine kadar, karakterinizin yaşadığı her şeyi, ama her şeyi size birebir aktarıyor. Öyle anlık on/off titreşimlerle de değil üstelik. Anlık değişen ve sağ-sol birbirinden tamamen bağımsız olarak. Tetik tuşlarının kullanımı muazzam. Sanki bu oyuna özel bir gamepad çıkmış gibi hissediyorsunuz. Sol tetik artık sadece nişan almak için değil, ikincil silah modu için de kullanılıyor. DS’in size verdiği feedback öyle başarılı ki alışmak için zaman harcamıyorsunuz bile. Touchpad kullanımı yine titreşimle harmanlanmış ve menü geçişlerinde de bu durum devam ediyor. Oyun ise herkesin ilk görüşte beğeneceği türden bir yapım değil ve iyi düzeyde İngilizce istiyor. Aksi halde sadece sinematiklerle olay örgüsünü ve ekipman içeriğini çözmeniz biraz sıkıntı yaratabilir. Ancak dil gelişimi için güncel ve genel geçer terimleri kullanıyor olmasıyla size çok büyük katkı sağlayacaktır. Jedi Fallen Order’da olduğu gibi 3D bir harita yapısı var ve ilk başta zorlansanız dahi çözdükten sonra istediğimiz konuma gitmemiz için, özellikle fast travelın da etkisiyle, büyük kolaylık sağlıyor. Düşman saldırıları ve boss dövüşleri çok keyifli, geliştikçe ve oyun hızına alıştıkça daha da keyifli hale geliyor. Silah ve alternatif saldırıların da çeşitlenmesiyle sürekliliği korumuşlar. Ses efektleri muazzam, özellikle 3D ve surround bir deneyim olarak şuan sanırım ortam dengesini daha iyi sunan bir yapım bulunmuyor. Bu konuda çok ciddi emek harcanmış. Kısaca Sony her şeyin grafikten ibaret olmadığını ve elinin çok kuvvetli olduğunu, gerek 3d ve surround ses kullanımıyla, gerek Dualsense desteği ile, bu oyunla açık bir şekilde ortaya koymuş. Öncesinde de belirttiğim gibi her PS5 sahibi bu deneyimi mutlaka yaşamalı. Bir gerçek var ki “tam anlamıyla” PS5 desteğine kavuşan oyunlar bize hiç alışık olmadığımız bir deneyim sunacaklar. Herkese iyi oyunlar. |
Sardı oyun beni de guzel, merak uyandiriyor. |
|
Bende Halo serisine hiç ısınamadım xbox varken çok denedim ama yok abi olmuyor oynayamıyorum tabi zevkler ve renkler meselesi bu o oyunu kötü yapmaz; herkes bir oyunu beğenmek zorunda değil Edit : Returnal benim için müthiş bir oyun hem tür olarak hem atmosfer olarak o ayrı konu :)) |
Bu oyun bana nedense controlu andırdi, daha guzeli ama. |
Türkçe altyazı olmaması büyük eksiklik. |
|
Videoları izlerken daraldım karanlıktan. Çekilecek gibi değil. Bana hitap etmiyor sanırım. Dev bir indirim olursa ancak oynarım. |
Gameplay videolarını izleyince hiç ilgimi çekmedi ama bu kadar ovulunce insan merak etmiyor değil. |
Returnal: Housemarque Pushes PlayStation 5 HARD - With Spectacular Results Videoyu izlemek için tıklayınız |
Bu oyunu ilk gördüğüm zaman orta halli vasat bir oyun diye düşünmüştüm beklediğimden daha iyi duruyor. İncelemelere pek güvenmem ama konusu ve hızlı oynanışı belli bir seviyenin üstünde duruyor. Yalnız benim için büyük bir sıkıntıya sahip aşırı karanlık oyunlardan bunalıyorum. Oynamam zor duruyor. |
50 kere öldüm oyunda |
|
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle