Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
238
Cevap
0
Tıklama
550
Öne Çıkarma
Merhaba Dostlarım, Engelliyim, Youtube Kanalımı Kurdum. Desteğinize İhtiyacım Var.

L
leomessii Konu Sahibi
3 ay (65 mesaj)
BU BİR REKLAM DEĞİLDİR DESTEK TALEBİDİR. Adminlerden Yöneticilerden Ricam Lütfen Bu Konuyu Göz Ardı Edin, Reklam Olarak Algılamayın. Sadece Destek İstiyorum.

Merhaba Arkadaşlar, Yardımınıza Desteğinize ve Görüşlerinize İhtiyacım Var. Ben Engelliyim Gelire İhtiyacım Var O Yüzden Youtube'ye Başladım.

Sizden Maddi Değil, Manevi Destek İstiyorum. Kanalıma Abone Olmanızı ve Abone Ol Butonunu Yanındaki Zil Tuşunada Basmanızı ve Videolarımı 3/5 Dakikada Olsa İzlemenizi Rica Ediyorum.

Bu İsteğimi Çok Görmemenizi Diliyorum.

Destek Olmanız İçin Engelliğimi Kullanmıyorum Normal İnsanlardan Daha Çok Desteğe İhtiyacımız Var.


Engelli Olduğuma İnanmayanlar İçinde İnstagramım: https://www.instagram.com/corcemektas/

Destek Olmak İsteyenler İçin Youtube Kanalım: https://www.youtube.com/channel/UCDpO5AydB2xZOTKXBL11K8g?view_as=subscriber



Şimdiden Herkese Teşekkür Eder, Rahatsızlık Verdiysem Özür Dilerim. Konuyuda Öne Çıkarırsanız İyi Olur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leomessii -- 14 Ocak 2020; 10:10:49 >

Saol hocam o zaman sen abone olma
Yoruma Git
dublex06 - 3 ay +37
Merhaba kardeşim, bende bir engelliyim, kendi çabamla bu kanalı kurdum az çok izleniyor, sorması ayıp olmasın ne gibi bir engelin var. Başarılar dilerim
Benim engelim boy kısalığı var bende.
Yoruma Git
Yorumun Devamı Hayalci - 3 ay +21
Ben de yüzde 85 görme engelliyim
Abone oldum kardeşim
Başarılar
ben de YouTube kanalıma burada paylaşmak için bir konu açacaktım ama linç yerim diye açmadım€...
Yoruma Git
Yorumun Devamı receep 32 - 3 ay +21
Merhaba dostum, yıllardır YouTube kullanırım. Sanırım bildirim zilini açtığım ilk ve son kişi sen olacaksın. Videolarının devamını beklerim.
Yoruma Git
Aelfwig - 3 ay +21
ABONE OLANA ABONE OLURUM
Yoruma Git
Osiris34 - 3 ay +20
%90’üstü engelliliğim var hayata 5-0 geride başlamışım. Bırakta yardım isteyeyim onuda prim olarak görme. Normal sağlıklı olsam çalışır paramla reklam verirdim merak etme Hocam. Te...
Yoruma Git
Yorumun Devamı leomessii - 3 ay +19
Konuya gelen ilk 5 mesaja dikkat edin.Hepsi de sahte üye.

Edit:Admin,şikayet sonrası mesajları kaldırdı.

Yoruma Git
Yorumun Devamı Vega - 3 ay +17
Konuyu şikayet ettim
Yoruma Git
Dark_Knife - 3 ay +16

O
Osiris34
3 ay (491 mesaj)
kanal adı güzelmiş ad soyad mı yoksa siz mi buldunuz :)





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
Osiris34
3 ay (491 mesaj)
ABONE OLANA ABONE OLURUM





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dublex06

D
dublex06
3 ay (297 mesaj)
Saol hocam o zaman sen abone olma





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Osiris34

B
BrokenDream
3 ay (112 mesaj)
Tebrikler! şuan videolarını izliyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
Skörtıl_Nimo
3 ay (2999 mesaj)
Abone oldum dostum, başarılar 👍





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
leomessii Konu Sahibi
3 ay (65 mesaj)
Çok Teşekkürler Hocam Desteğiniz Çok Önemli.




Bu mesajda bahsedilenler: @Skörtıl_Nimo

L
leomessii Konu Sahibi
3 ay (65 mesaj)
İyi ki varsınız hepiniz teşekkür ederim. Bu desteğinizi unutmayacağım. Hepinizin desteğine çok ihtiyacım var.




Bu mesajda bahsedilenler: @BrokenDream

L
leomessii Konu Sahibi
3 ay (65 mesaj)
Ad Soyad Hocam. Teşekkürler iltifatınız için.




Bu mesajda bahsedilenler: @Osiris34

P
PAUL WALKER
3 ay (1180 mesaj)

L
leomessii Konu Sahibi
3 ay (65 mesaj)
Sizler Sayesinde Daha Çok Güçleniyorum. Teşekkür Ederim Hepinize.




Bu mesajda bahsedilenler: @PAUL WALKER

A
Aelfwig
3 ay (371 mesaj)
Merhaba dostum, yıllardır YouTube kullanırım. Sanırım bildirim zilini açtığım ilk ve son kişi sen olacaksın. Videolarının devamını beklerim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
Hakan..
3 ay (8626 mesaj)
emre durmusun kanalında katıl diye secenek eklenmiş sende yapabilirsen bi bak istersen


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
leomessii Konu Sahibi
3 ay (65 mesaj)
Çok çok teşekkürler, ne diyeceğimi bilmiyorum. Gerçekten çok teşekkür ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Aelfwig