Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
37
Cevap
772
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Menajerin Günlüğü geri dönüyor....

D darklifes Konu Sahibi
8 yıl (590 mesaj)
Merhaba arkadaşlar,
Bundan 7-8 ay öncewww.menajeringunlugu.com diye bir site başlatmıştım. Amacım ingiltere 6. liglerinden güney ligindeki chelmsford city yi yönetirken bir yandanda başımdan geçenleri gerçekten yaşanıyormuş gibi anlatmaktı. yaklaşık 1 -2 ay kadar oynadıktan sonra pc çöktü save ler gitti bende siteyi güncellemeyi bırakmıştım. Şimdi siteyi daha hoş bir temayla ve daha önce yaptığım hataları tekrar yapmadan tekrar yayına sokmaya karar verdim. Şu an daha başlangıçta olduğu için içerik yok ama 1-2 hafta boyunca videolarlada destekleyerek oynamaya devam etmeyi planlıyorum. Fikirlerinizi almak isterim. Şimdiden teşekkürler...




D derartikel
8 yıl (440 mesaj)
Söyle bir göz attım gerçekten harika takipteyim !




W writer7
8 yıl (112 mesaj)
Çok iyi fikir güncellendikçe bakacağım




D darklifes Konu Sahibi
8 yıl (590 mesaj)
Teşekkürler arkadaşlar,
Bu arada benzer bir şey denemek ve para vermek istemiyorsanız sizlere ücretsiz subdomain verebilirim. Kullandığım hosting firması sınırsız alan,trafik ve subdomain kullanmama izin veriyor. Sonuçta toplu yapıldığında insanlar birbirleriyle bilgi alışverişinde bulunduğunda herşey daha eğlenceli hale geliyor...




S Simitci01
8 yıl (1103 mesaj)
Güzele benziyor hocam takipteyim bende




D David Beckham
8 yıl (151 mesaj)
Takipteyim.




D darklifes Konu Sahibi
8 yıl (590 mesaj)
Yeni yazı geldi arkadaşlar. Hafiften videolarda gelmeye başlayacak futbolcu pazarlıkları ve maçlar başladığında... Biraz yavaş ilerliyorum kusura bakmayın. futbolcuların resimlerini ayarlamak biraz zaman tüketiyor...




S Stannis Baratheon.
8 yıl (1615 mesaj)
Takip




D darklifes Konu Sahibi
8 yıl (590 mesaj)
Güncellemeye devam son yazıda geldi. Videolarda eklendi ve eklenmeye devam ediyor. Daha öncede söylediğim gibi arkadaşlar benzer bişe yapmak isteyenlere subdomain verebilirim.

23 Temmuz 2012 - Sözleşmeler İmzalanıyor!

Bu arada şu an kullandığım taktiğe alternatif taktik verebilecek biri var mı? Ama malum düşük liglerde çalışması lazım malum oyuncular biraz kazma oluyor :(




S Shepherd.
8 yıl (2482 mesaj)
Takip.




Y yavemmo1
8 yıl (288 mesaj)
takip




D darklifes Konu Sahibi
8 yıl (590 mesaj)

W White Devil
8 yıl (2871 mesaj)
taktiğiniz bence sıkıntı yaratabilir, oyuncuların hız gibi orta açma gibi özellikleri düşük olacağından ataklardan sonuç alamayabilirsiniz, pres yüzünden ileride kondisyon düşeceğinden kontra yapayım derken kontra yiyebilirsiniz, bence düşük ligler için ortadan baskılı taktikler daha uygun olur. 2. yarı bu taktiği koyup kanatlardan aşırı baskıya geçebilirsiniz, ayrıca pas türü ve odağı bence karışık olmasın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O OneMoreChance
8 yıl (1200 mesaj)
Takipteyim bende




D darklifes Konu Sahibi
8 yıl (590 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: White Devil

taktiğiniz bence sıkıntı yaratabilir, oyuncuların hız gibi orta açma gibi özellikleri düşük olacağından ataklardan sonuç alamayabilirsiniz, pres yüzünden ileride kondisyon düşeceğinden kontra yapayım derken kontra yiyebilirsiniz, bence düşük ligler için ortadan baskılı taktikler daha uygun olur. 2. yarı bu taktiği koyup kanatlardan aşırı baskıya geçebilirsiniz, ayrıca pas türü ve odağı bence karışık olmasın.

Şöyle bir taktik düşündüm işe yarar mı? : İkinci sırada Taktikler


Güncellemeye devam: 3 Ağustos 2012 – Kötü haberlere devam…




W White Devil
8 yıl (2871 mesaj)
geniş alanda kısa paslar oyuncuları yorabilir veya pas hatası yaptırabilir, ayrıca kısa paslarda temponun yavaş olması yerine hızlı olması lazım, ataklar defanstan doğacağı için dikkat etmek lazım veya tam tersi de olabilir kısa yavaş yaparsın alanı genişletirsin rakip takımın aklı karışır, en iyisi hazırlık maçlarında bakmak lazım, oyuncuların maç içindeki davranışlarına göre taktiğinizi ayarlarsınız ayrıca ana kulüp bulabilirseniz iyi olur, bedavaya iş yapacak oyuncu verirler.

bu arada canım çok çekti fm oynamak tatildeyim laptopta 2010 var amatör lig açıp başlayayım, wrexham town'u alıcam size komşu köy sizi okudukça gaza geldim




E erdimdegeldim
8 yıl (546 mesaj)
Hocam güzel bir çalışma olmuş beğendim cidden



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L LaMorel
8 yıl (1440 mesaj)
Sağlam çalışma olmuş hocam. Takipteyim..




P Professional Geek
8 yıl (5431 mesaj)
takip




C CAVUSm
8 yıl (95 mesaj)
Takip