Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Memtest86 Sonuçları Bi El Atar mısınız :)

M
melek12345 Konu Sahibi
5 ay (529 mesaj)
https://s2.dosya.tc/server12/ywg09x/MemTest86.log.html

** "2020-01-12 03:29:46 - Attempting to retrieve the root directory of the data partition." kısımdan başlıyor. Önce deneme yapmıştım da.

Memtest86 Log burda. Bir sıkıntı gözüküyor mu? Neden soruyorum çünkü gece 3.30'da bıraktım pcyi halletsin diye. Sabah 10'da kalktım. Ama yatmadan monitörü kapamıştım. Şimdi memtest86 bitince (komple) pc kendini resliyor mu? Yoksa o memtest86 boot menüsünde duruyor mu? Bir de hani bilgisayarda monitörü ellemezsek "NO SIGNAL" yazısı gelir ya siyah ekran olur gibi. Şimdi ben monitörü kapamıştım sabah açtığımda NO SIGNAL vardı klavyeye tıkladım rastgele ekran siyah ama hala bir şey olmadı bende kapadım bekledım 2dk ve açtım. Direk açıldı.Bios'a baktım yaptığım ayarlar duruyor . Size de log'u attım. Çünkü şmdi ben monitörü kapadım ve 7saat ellenmedi ya, acaba normal pc açıkkenki gibi monitör uykuya mı giriyo? Yoksa ERROR yedik ram'dan dolayı siyah ekran mı? LOG'uma bakarsanız sevinirim. Fikirlerinizi bekliyorum.




S
spyae
4 ay (1047 mesaj)
Finished pass #4 (of 4) (Cumulative error count: 0)

Hata vermeden 4 tekrarı da tamamlamış

Saat 10 da yeniden testi başlatıp yarıda kesmişsin sanki





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spyae -- 13 Şubat 2020; 14:31:59 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
melek12345 Konu Sahibi
4 ay (529 mesaj)
Merhabalar hocam, teşekkürler dönüşünüz için :D Beklemiyordum konu ölüp gitmiştir sandım. Neyse sağolun yorum için.
Şöyle oldu. cok uzun sürecek diye oyun oynayacaktım ilk başta 15 20dk bekledi sora hadi dedim kapayım. Sora gitim gece yatmadan açtım ve bıraktım. İŞTE ben burda monitörüde elektrik yemesin diye kapadım gücü. Açtıgımda siyah ekrandı. Alla alla dedim acaba pc AFK ye mi yattı? ama pc calısıyo monitör yok sadece görüntü. YANİ ACABA PC RES YEDİ HATA OLUP SORA ÖYLE KALDI MI SİYAH EKRAN? İŞTE ORAYI BILMIYORUM. PROGRAMIN CALISMA STİLİNİ BİLSEM ANLARDIM BİŞELER DE YOK :// Sora tekrar açıp pcyi "log" a girdim ve sora tekrar açtım denemek için onun log daki yerini sildim size atmadan. bilmiyorum yani :D he
yaptıgım ryzen calculator ayarlayıyla "fast" modda kullanıyorum. hiç bir sıkıntı olmadı fakat ns 70 den hala yukarda. kabul edilebilir 70 altı dendi bana
ACABA SİZCE "EXTREME" Ayarı denemeli miyim? bilmiyom birz korkutucu da :D





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melek12345 -- 13 Şubat 2020; 22:56:23 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @spyae

S
spyae
4 ay (1047 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: melek12345

Merhabalar hocam, teşekkürler dönüşünüz için :D Beklemiyordum konu ölüp gitmiştir sandım. Neyse sağolun yorum için.
Şöyle oldu. cok uzun sürecek diye oyun oynayacaktım ilk başta 15 20dk bekledi sora hadi dedim kapayım. Sora gitim gece yatmadan açtım ve bıraktım. İŞTE ben burda monitörüde elektrik yemesin diye kapadım gücü. Açtıgımda siyah ekrandı. Alla alla dedim acaba pc AFK ye mi yattı? ama pc calısıyo monitör yok sadece görüntü. YANİ ACABA PC RES YEDİ HATA OLUP SORA ÖYLE KALDI MI SİYAH EKRAN? İŞTE ORAYI BILMIYORUM. PROGRAMIN CALISMA STİLİNİ BİLSEM ANLARDIM BİŞELER DE YOK :// Sora tekrar açıp pcyi "log" a girdim ve sora tekrar açtım denemek için onun log daki yerini sildim size atmadan. bilmiyorum yani :D he
yaptıgım ryzen calculator ayarlayıyla "fast" modda kullanıyorum. hiç bir sıkıntı olmadı fakat ns 70 den hala yukarda. kabul edilebilir 70 altı dendi bana
ACABA SİZCE "EXTREME" Ayarı denemeli miyim? bilmiyom birz korkutucu da :D
Ben de calculator dan aldığım fast ayarlarda kullanıyorum. Gayet de yeterli oluyor.
Hızdan daha önemlisi bir yerden sonra stabilite oluyor.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.