Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
5
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Max. 20k oyun dizüstü tavsiyesi

W Weycell 61 Konu Sahibi
2 yıl (8509 mesaj)
Arkadaşlar 4K çözünürlüklü IPS ekran + RTX 2080 + en az 17" ekran kombinasyonu barındıran oyuncu dizüstü arıyorum.

Aslında günlerdir inceliyorum ama Asus ve MSİ gibi kaliteli markaların bu kombinasyonda 4K çözünürlüklü laptopu yok gibi bir şey ya da ben bulamadım.

Monster Tulpar V18.3.1 var tam bu istediğim kombinasyonları barındıran ama o modelin ekranında arka ışık sızması olduğu falan söylendiğinden almak istemiyorum.

Marka olarak önceliğim Asus ROG veya MSİ Titan serisi ama diğer önerilere de açığım.

Tşk.




W Weycell 61 Konu Sahibi
2 yıl (8509 mesaj)
Hocam aslında tam istediğim dizüstü ama fiyatı biraz bütçemin üzerinde.

Birde newegg den hiç alışveriş yapmadım Trabzon da yaşıyorum sorun olur mu kaç günde ulaşır?




Bu mesajda bahsedilenler: @simtoecoten

W Weycell 61 Konu Sahibi
2 yıl (8509 mesaj)
Hocam aslında üstteki güzelmiş ama 15.6" ve freedos olması biraz sıkıntı benim için küçük ekran istemiyorum birde ayrıca windows a para veremem ama yinede takip listeme aldım güzel dizüstü.

Alttaki 1080p hocam bu saatten sonra full hd dizüstü alınmaz bana göre yani tercih ve bütçe meselesi tabi alana bişey demem.




Bu mesajda bahsedilenler: @ProSniper

W Weycell 61 Konu Sahibi
2 yıl (8509 mesaj)
https://www.ebrarbilgisayar.com/dell-alienware-m17-tn8s95d512w321n-i9-8950hk-32gb-1tb-512gb-ssd-8gb-rtx2080-173-windows-10-pmu362151

Bu laptop için görüşleriniz nelerdir arkadaşlar?

Sanırım TN panel olması dışında çok büyük bir eksiği gözükmüyor. Birde ebrarbilgisayar güvenilir midir?



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.