Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
2
Cevap
476
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Max 2000 TL i5 işlemcili Full HD ekranlı laptop tavsiye

M mericx Konu Sahibi
7 yıl (844 mesaj)
merhaba arkadaşlar,

çok şey istedim farkındayım.Belki bir kampanya göreniniz olmuştur.Yardım ederseniz sevinirim.

max 2000 lira , Full HD ekranlı laptop arıyorum.i5 işlemci olursa iyi olur.




B berkayy23
7 yıl (567 mesaj)
Varmiymis oyle bi dunya.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M Mega Therion
7 yıl (4469 mesaj)
valla fhd 2300 un altı gormedim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.