Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Matematiğin Ezber Yüzü
B
2 yıl
Er
Konu Sahibi

Biraz önce Matematiğin Güler Yüzü kanalından trigonometri videosunu izliyordum, soru çözüm videolarını beğendiğim için bu videosunun güzel olacağını düşündüm ama daha ilk dakikalardan al şunu ezberle diyip veriyordu her şeyi, trigonometriyi az çok biliyorum ve neredeyse her şeyin ezber olmadığını ve neyin nereden geldiğinin mantığını öğrenmiştim. Ama bu hoca çok az şeyin mantığına değiniyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu kanal hakkında?



1
2 yıl
Er

Soruya yaklaşım tarzını beğeniyorum ben 👍



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

S
2 yıl
Er

İşinize yarayan kısımlarından faydalanın hocam



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

P
2 yıl
Er

Konu öğretmez güzel sorular çözer, konuyu başka yerden izleyip güzel sorular için soru çözüm videolarına bakın bence



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
2 yıl
Yarbay

Temelim var oldugu icin konuları gayet iyi anlıyorum ben genel olarak kanalı beğeniyorum ben. Beğenmiyorsanız izlemezsiniz.



U
2 yıl
Yüzbaşı

Sınava az zaman kaldıysa en kolay bu hocadan öğrenirsin. Bu ezber kavrama olayı tartışılır bir konu mantığını anlamak için bile ezber bilmen gerekiyor zaten konuda. İntegralde kitaptan toplam 10 soru çözmeden sınavdaki 4 sorunun 3'ünü yapabildiysem bu hoca sayesindedir.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

A
2 yıl
Teğmen

Aynen mesela cos karenin acilimini mantigiyla nerden geldigini ogrendim gerektiginde kendim cikariyorum fiziktede oyle f=m.a mesela bir suru formul cikar burdan



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

M
2 yıl
Yarbay

matematiğin ezber kısmı vardır zaten. şu an İTÜ de calculus 1 alıyorum. yine ezber kısımları var. her soruya yaklaşırken baştan sıfır bilgiyle uğraşmak saçma. merakını gidermek için kanıt olarak yine bir gör de matematikte her şeye saf mantıkla yaklaşayim demek gereksiz bence.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.