Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
1326
Cevap
0
Tıklama
86
Öne Çıkarma
Cevap: Mass Effect %100 Türkçe Yama [Yamanın yeni versiyonu ve dlc çevirileri eklendi] (69. sayfa)

E evilhuman Konu Sahibi
3 ay (877 mesaj)
Anımsatma yapmak istedim.

Arkadaşlar yorucu zamanlar geçiriyorum. Biraz kafa dinledikten sonra, bu yamanın modlarla uyumlu hâlini yayımlayacağımdan kuşkunuz olmasın. Keşke daha önce yapabilseydim ama gerçekten zaman bulamadım. Yeni yıla girmeden mutlaka bu işi de hâlletmeye çalışacağım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evilhuman -- 22 Ekim 2021; 0:57:43 >


B berk13141516
3 ay (231 mesaj)
Öncelikle emeğine sağlık

Arkadaşlar bi sorum olacak, ben bu oyunu uygun yollu nereden temin edebilirim. Steamde takip ediyorum indrimde bile 100TLye iniyor minimum, 2007 yılı oyunu yahu. Hem yamanın çalışacağı hem de tavsiye edeceğiniz bir platform var mıdır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Microphone Not Found
3 ay (428 mesaj)
EA Steam'e geri döndü diye sevindik te boşa sevinmişiz. Steam'e döndüğü ilk hafta tüm oyunlarına zam yaptı. Normalde 31₺'ydi, İndirimde 7₺'ye düşüyordu. Şimdi sonbahar indirimini VS bekleyin hocam, 32₺'ye düşebiliyor bazen Steam'de.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @berk13141516

B berk13141516
3 ay (231 mesaj)
Mass effect 1 steamde tek sürüm birde, dlc sini falan göremedim ben. Sen görüyor musun?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Microphone Not Found

B berk13141516
3 ay (231 mesaj)
DLC yama dosyasını indirebilen var mı? Bende hep world of tanks reklamı çıkıyor bi türlü indiremiyorum.




M Microphone Not Found
3 ay (428 mesaj)
Steam'de DLC'leri satılmıyor hocam.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @berk13141516

S Sirinle Beni Sirin Baba
2 ay (946 mesaj)
Yamanın ilk zamanlarından beri bekliyordum sonunda çıkmış. Elinize kolunuza sağlık çeviride emeği geçen herkese teşekkürler.

@evilhuman hocam dlc yama çeviri linki patlamış yenileyebilme şansınız var mı ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirinle Beni Sirin Baba -- 1 Aralık 2021; 12:11:2 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @evilhuman

S Sirinle Beni Sirin Baba
2 ay (946 mesaj)
Dlc yamalarını tekrar upload edebilecek birisi var mı ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E evilhuman Konu Sahibi
geçen ay (877 mesaj)
Yeniden yüklüyorum. Bilgi için teşekkürler.




Bu mesajda bahsedilenler: @Sirinle Beni Sirin Baba

E evilhuman Konu Sahibi
geçen ay (877 mesaj)
Bağlantı yenilendi. İyi eğlenceler.


https://www.mediafire.com/file/81u4a6hi0r029a8/ek_paket_yama_v.1.0.7z/file





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evilhuman -- 20 Aralık 2021; 12:9:6 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sirinle Beni Sirin Baba

O Ottway
geçen ay (1340 mesaj)
Elinize sağlık. Bu arada yamanın modlarla uyumlu halinin durumu nedir, öğrenme imkanımız var mıdır ? Teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @evilhuman

E evilhuman Konu Sahibi
3 hafta (877 mesaj)
Teşekkür ederim.

Aslında yeni yıla girmeden tamamlayacaktım ama iş yüküm çok fazla olduğu için zaman bulamadım. Umarım Şubat ayının ortalarına doğru yamayı modlarla uyumlu olacak biçimde paylaşacağım.




Bu mesajda bahsedilenler: @Ottway
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.