|
Marvel's Wolverine 1. Sıradan PlayStation Store'da birçok bölgede ön siparişe açıldı! • US 🇺🇸: No.1 • UK 🇬🇧: No.1 • Canada 🇨🇦: No.1 • Italy 🇮🇹: No.1 • Spain 🇪🇸: No.1 • Malaysia 🇲🇾: No.1 • Türkiye 🇹🇷: No.1 • Singapore 🇸🇬: No.1 < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > https://x.com/Zuby_Tech/status/2062599389936283901 |
Henüz gelmemişler Sanki bizde ingilizce yok. Kendi dilimizde oynamanın verdiği haz bambaşka. Ama adamlara anlatamıyoruz 🙂 |
| Dediğiniz gibi ilk spiderman oyunundaki peter parker ile ikincisi arasında baya bir fark vardı. Direk bu moda geçerlerse, logan'n gerçek hikayesi olmaz, cünkü logan başta böyle biri değildi. Bu olgunlaşması, pişmanlıkları, aldığı kararların sonuçlarının ağırlığı ile piştiğini gözlemlemek bence daha değerli olur. |
| Siyasi bir durum olduğu çok açık buna rağmen insanlara İngilizce öğrenin yok korsan indiriyorsunuz sizin yüzünüzden deyip oyuncuları suçlamak çok acımasızca. |
| sony'lik bişey yok hocam bu olay artık direk marvel'ın garezine döndü,spiderman oyunlarında da yaptılar aynısını,o seneler çıkan sony exc'lerin %70-80'i altyazılı çıktı spiderman'e ısrarla getirmediler,o zaman sanırım ps tr açıktı,sorulduğunda bizlik bişey yok marvel izin vermedi demişlerdi,şuanda da aynı sorun belli ki devam ediyor,ben oyuna ön sipariş verdim ama sağlam bi topluluğumuz olsa marvel ürünleri boykot vs deseler vallahi yapıp tepki koyulur ancak elimiz o kadar güçlü değil malesef,mecbur alıp oynuyoruz veya dizileri filmleri izleyip geçiyoruz,böyle garip bi olay bu oyunda ki altyazı olayıda kimse çözemedi 😁 |
| Bizim kendi içimizde de sorun var ki. Türkçe gelmeyince ohh olsun sizin gibilere diyenler mi dersin. Gidin İngilizce öğrenin diyenler mi dersin. Ben daha önce yazmıştım ciddi bir akıl tutulması var. İlerde araştırılmalı bu konu ciddiyim. |
| evet bide o modeller var,ne yazık ki 😁 |
Aynı etkinlikte God of War Laufey ile Wolverine'i görmek baya epic oldu. Devam... |
| Bu devirde bunun politik olmadığını söyleyene üzülürüm cidden. En kötü yapay zekaya yaptırırsın, başa da not düşersin, tam doğru olmayabilir diye, bu kadr insan talep ediyor sonuçta. |
|
2009'daki oyunda karakter iyileşirken kıyafetteki hasarlar kalıyordu, yeni oyunda kıyafet de düzeliyor. https://www.youtube.com/watch?v=00zMtUYqmEo |
|
Savaşı Tokyo'ya taşıyın, Marvel's #WolverinePS5'in ana hikaye mekanlarından biri olan bu yere! https://x.com/insomniacgames/status/2065486882327183539 |
Ben daha çok böyle bir dönemin de görmek isterdim.
Spider-Man gibi daha renkli bir ortamı olmuş hissettirdi, düşmanlar filan hiç o ağırlığı vermiyor.
Kan vs var ama daha karanlık temaya sahip olabilirdi.
Büyük ihtimalle Gow gibi devam oyunu gelirse bu hallerini görebilirz.
2018'de Kratos'un dönüşü gibi olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >