Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
484
Cevap
25108
Tıklama
3
Öne Çıkarma
MARVEL'S WOLVERINE °EXCLUSIVE° [PlayStation 5 ANA KONU] / 2026
S
5 yıl (1888 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >

MARVEL'S WOLVERINE °EXCLUSIVE° [PlayStation 5 ANA KONU] / 2026






Insomniac Games tarafından geliştirilen, şu an için sadece PlayStation 5'e özel olarak geliştirildiği açıklanan MARVEL'S WOLVERINE'in PlayStation Showcase yayınınında "Duyuru TEASER"ı ile duyurusu yapıldı.




Teaser'da görüldüğü üzere, WOLVERINE bir Bar'da yer alıyor. Ve bir düşman veya bir topluluk tarafından gardı düşürülmeye çalışılıyor. TEASER'da tek gördüğümüz WOLVERINE'in ellerinden çıkan, kendine ait teçhizatı yani pençeleri.. Pençelerinin çıkmasıyla beraber TEASER sonlanıyor.




God of War Ragnarok için de çıkış tarihi vermeyen SONY, ilerleyen günlerde yayınlar düzenlemeye devam edecek ve bizleri MARVEL'S WOLVERINE hakkında da daha fazla haberdar edeceklerdir.




Insomniac Games'in Twitter'dan paylaştığı son gönderiyle beraber MARVEL's Wolverine'in "Motion Capture" çekimlerine başlanıldığına dair haberler çıkmaya başladı. [21.04.2022]



Uzun süren sessizliğinin ardından 25 Eylül 2025 tarihinde Marvel's Wolverine'a dair yeni bir oynanış videosu yayınlandı. Yayınlanan yeni videoyu incelediğimizde oyunun genel yapısına, hangi bölgelerde geçeceğine dair bilgiler edinmiş oluyoruz.

Oyun bir bölgede geçmeyecek. Birden fazla bölgede geçecek. Fragmanda gördüğümüz ve en azından şu anlık bilgilerimiz kadarıyla 3 bölgede geçeceğini biliyoruz. Oyun Japonya, Kanada ve Madrapoor bölgelerinde geçecek. Bu bölgelerin dışında başka hangi bölgelerde geçeceğine dair resmi bilgi bulunmamakta.

25 Eylül 2025'te yayınlanan videoyu incelediğimizde oyunun Wolverine karakterini çok güzel bir şekilde işlediğini görmekteyiz. Wolverine'in vahşiliğini, acımasız oluşunu işlemekten çekinmemişler.

Oyunda Logan ve Wolverine karakterlerini Liam Mcintyre isimli aktör canlandırıyor.

Oyun 2026 yılının sonbahar aylarından birisinde çıkış yapacak. Net çıkış tarihi henüz belli değil. Ancak oyunun büyük ihtimalle Eylül-Ekim aylarından birisinde çıkış yapacağı düşünülmekte.




25 Eylül'de yayınlanan oynanış videosunun ardından PlayStation Blog sayfasında Insomniac Games Kıdemli Topluluk Yöneticisi Aaron Jason Espinoza oyunla ilgili yazı paylaştı. Paylaştığı yazının çevirisi aşağıda yer almaktadır:


“O, yaptığı işte en iyisidir…”

Cesur, dayanıklı ve dengesiz… Wolverine, Insomniac’teki hepimizin Marvel Games ve Sony Interactive Entertainment’taki dostlarımızla birlikte keşfetmekten büyük heyecan duyduğu bir karakter. Marvel’s Spider-Man serimizde olduğu gibi, Marvel Comics’e dayanan, sevilen bir karaktere özgün bir yorum getirmek için güçlerimizi bir kez daha birleştiriyoruz.

Bizim Wolverine’imiz, yani Logan, ikonik karakterin öfkesini, acısını ve derinliklerini başarıyla yansıtan oyuncu Liam McIntyre tarafından canlandırılıyor. Bu hikâyede Logan, sürekli elinden kaçan karanlık bir geçmişin sırlarını ortaya çıkarmak için avda. Ne yazık ki bu dünyada, cevaplara ulaşmak için pençelerini derinlere saplaması gerekecek. Bu da çoğu zaman, onu durdurmak için her yolu deneyen amansız düşman sürülerini parçalamak anlamına geliyor.

Sarsılmaz dayanıklılığı (ve hızlı iyileşme faktörü) sayesinde Wolverine, görevini sürdürmek söz konusuysa kolay kolay yere düşmez.


“…ama en iyi olduğu şey pek de hoş değildir.”

Logan, içindeki canavarı serbest bırakmanın sonuçlarıyla boğuşan, isteksiz bir kahramanın vücut bulmuş hâlidir. Pençeler bir kez çıktığında, Wolverine kendini tutmaz. İradesi dışında bir silaha dönüştürülmüş yaşayan bir silah olarak, düşmanlarını alt etmek için jilet keskinliğindeki adamantiumu ve dizginlenemez berserker öfkesini kullanır.

Savaş alanında ivme kazanmak için hızlı, akıcı ve sert saldırılar gerçekleştirir; yoluna çıkan herkesi parçalayabilir ya da kemiklerini kırabilir. Wolverine mesafeli biri olabilir, ancak iş ciddiye bindiğinde yakın temasa girmekten asla çekinmez.

Karanlık bir geçmiş onu yutmakla tehdit ediyor

Bağımsızlık genellikle Wolverine’in yoludur; ancak dikkatli hayranlar, yolculuğu sırasında karşılaşacağı bazı tanıdık yüzleri fark etmiş olabilir. Bunlar arasında gizemli Mystique ya da acımasız gücüyle bilinen Omega Red gibi karakterler yer alıyor. Kimileri, tüm zorluklara rağmen Logan’ın yanında savaşacak; kimileri ise kahramanımıza karşı tüm güçleriyle saldıracak.

Buna örnek olarak, düşman fraksiyonlarından biri olan Reavers’ı verebiliriz. Reavers, Wolverine’in içgüdülerini sürekli tetikte tutacak. İçgüdüler demişken, fragmanımız ikonik ama bir o kadar da ürkütücü, mor renkli bir prototip robot ile sona eriyor.

Bu küresel gerilimde, Wolverine’in cevap arayışı onu dünyanın dört bir yanında tehlikeli yolculuklara sürükleyecek. Bunlar arasında:

•Madripoor adlı ada ülkesi,

•Kanada’nın buzlarla kaplı vahşi doğası,

•ve Tokyo’nun dar şehir sokakları yer alıyor.

Bu mekânların her biri; sert, kanlı ve yıkıcı çatışmalar için potansiyel birer savaş alanı olacak.


Bir kahramanın kalbindeki maskeyi düşür

Marvel’s Wolverine, PlayStation 5 konsolları için en baştan itibaren geliştirildi. Süper kahraman konusundaki birikimimizi bu yeni maceraya aktararak, Logan’a ve onun ikonik, adamantium merkezli yetenek setine özgün bir yorum getiriyoruz… yani daha süslü bir ifadeyle: pençeler.

Amacımız, Insomniac’ın alametifarikası hâline gelen unsurlar üzerine kurulu nihai Wolverine fantezisini sunmak:

•hızlı, akıcı ve vahşi dövüş sistemi,

•nefes kesen, aksiyon dolu sahneler,

•kapsamlı erişilebilirlik özellikleri,

•ve çizgi roman tarihinin en etkileyici karakterlerinden birinin özünü yakalayan, sürükleyici bir hikâye.

Wolverine ile evet, yeni bir alan açıyoruz; ancak kahramanların devasa zorlukların üstesinden gelişini anlatma konusundaki tutkumuz her zamanki kadar güçlü. Logan’ın hikâyesini seninle birlikte keşfetmek ve onun, Insomniac’tan alışık olabileceğinden çok daha karanlık ve acımasız olan kendine özgü kahramanlık anlayışını ortaya koymak için sabırsızlanıyoruz.

Marvel’s Wolverine, 2026 Sonbaharında PlayStation 5 konsolları için çıkış yaptığında aksiyonun tam ortasına dalabileceksin. Ancak seni uzun süre askıda bırakmayacağız; 2026 İlkbaharında paylaşılacak yeni bilgiler için gözlerini dört aç, pençelerini ise her daim keskin tut.

O zamana kadar en güncel haberler için bizi sosyal medyada takip etmeyi unutma:
@InsomniacGames — X, Instagram, Bluesky ve Facebook’ta.





Videoyu izlemek için tıklayınız
25 Eylül 2025 Oynanış Videosu

Videoyu izlemek için tıklayınız




< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SIE Santa Monica -- 19 Ocak 2026; 12:33:22 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Arkadaşlar, oyunun sızan fotoğraflarını ve videolarını spoiler içerisine alır mısınız. Çıkmamış bir oyunun sızan görüntülerini açıktan paylaşmak hoş değil. Spoiler butonu...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Venomstr - 2 yıl +11
Sadece Playstation 😏bundan sonra böyle🍳
Yoruma Git
Yorumun Devamı Intergalactic_1907 - 3 ay +8
Bizim kendi içimizde de sorun var ki. Türkçe gelmeyince ohh olsun sizin gibilere diyenler mi dersin. Gidin İngilizce öğrenin diyenler mi dersin. Ben daha önce yazmıştım ciddi ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı harunwq - geçen hafta +6
M
5 yıl (3777 mesaj)
Yarbay

2024-2025'den evvel gelmez gibi ama çıldırmamak elde değil.



D
5 yıl (17804 mesaj)
Yarbay

Gecenin sürprizi oldu yerimizi alalım önlerden.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
5 yıl (5449 mesaj)
Yarbay

Çıktığı gün oynarım ah birde Türkçe desteği ile geliyormuş.



S
5 yıl (1888 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Eski zamanlardan beri temennim çok kaliteli bir Wolverine oyunu oynamaktı hocam. İstek parçacıkları yerine oturuyor sanırım



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dark Saga
D
5 yıl (17804 mesaj)
Yarbay

Öyle hocam ama daha çok beklyicez gibi en erken 2023 olur çıkış.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SIE Santa Monica
L
5 yıl (8083 mesaj)
Yarbay

insomniac games olmasıyla birlikte gecenin en iyi haberi , bekle bekle gelmez şimdi bunun çıkış tarihi :)



A
5 yıl (31080 mesaj)
Yarbay

K
5 yıl (2402 mesaj)
Binbaşı

Çıkış tarihi 2025 olur herhalde. Keşke Spider Man yerine önce bunu ele alsalardı.



S
5 yıl (1888 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Hocam belki önceliği WOLVERINE'a da verebilirler. Spider-man nasıl olsa bilindik marka.. Ama WOLVERINE tamamen yeni IP olduğu için uğraşı bir tık daha fazla olduğu için onu geliştirmekte biraz pervalı olabilirler
NOT:/ Bu arada ben nedense konuyu güncelleyemiyorum. Neden kaynaklanıyor olabilir? Lütfen yardımcı olabilir misiniz? Teşekkür ederim hjj





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SIE Santa Monica -- 10 Eylül 2021; 12:33:4 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dark Saga
K
5 yıl (3328 mesaj)
Yarbay

Insomniac'ın üzerine çok yük biniyor, umarım altından kalkabilirler. Bu oyun ve Spiderman 2 ile birlikte 4 yılda 4 tane AAA oyun geliştirmiş olacaklar ki bu durum onları işin kolayına kaçıp birbirinin kopyası olan içeriğe yöneltmez umarım. İnşallah 2018'de çıkan ilk Spiderman oyunu kadar yaratıcı ve zevkli oynanışı olan, sürükleyici bir hikayeye sahip Wolverine adının hakkını veren oyunla karşılaşırız 2024 yılında (daha geç olmamasını temenni ediyorum).



T
5 yıl (19043 mesaj)
Yarbay

Oyun daha geliştirmenin başlarındaymış. Çıkış tarihi rahat 2024-2025’i bulur.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: Doom

Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
5 yıl (17804 mesaj)
Yarbay

Umarım öyle olur hocam ve önce çıkar Gow dan sonra en çok heyecanlandıran bu oldu.. Henüz çok yeni hocam fazla bir bilgi de yok zamanla gerekli güncellemeyi yaparsınız.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SIE Santa Monica
S
5 yıl (31608 mesaj)
Yarbay

Wolverine'nin iyi kötü orta karar bir oyununu oynamıştık. Keşke Daredevil yapsalarmış.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
5 yıl (3296 mesaj)
Yüzbaşı

Yalnız o şapka ve gömleğin bordo oluşu, sonrasında pençelerde işin içine girince bana Elm Sokağında Kâbus serisindeki Freddy Krueger dayıyı direk anımsattı. Hey gidi yıllar... XD



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
5 yıl (1888 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Hocam iyi oyunlar tanıtılıyor tanıtılmasına ama bunları nasıl pazarlayacaklar, çıkışları nasıl ve ne zaman olacak merak ediyorum.. O kadar geç olmaz umarım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sinmeister
M
5 yıl (3777 mesaj)
Yarbay

Wolverineden sonra başka bir süper kahraman oyunu daha yapmak isterlerse muhtemelen daredevil gelicek hocam.




Bu mesajda bahsedilenler: @Spider-Man
C
5 yıl (17577 mesaj)
Yarbay

İlk mesajda 'Insomniac' markasını belirtmemişsin. Bu detay atlanmaz. :) Hatta konu başlığını ''Marvel's Wolverine"" yapabilirsin zira resmi adı o şekilde oyunun. ''Marvel's Spider-Man'' ile eş değerde.

Oyuna gelirsek dün akşamın bende heyecan yaratan 3 oyunundan biri oldu. Diğerleri KOTOR remake ve GoW Ragnorok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
5 yıl (13256 mesaj)
Yarbay

Deadpool'da yer alsın bol bol doğrayalım onu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >