Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
8
Cevap
386
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Mars serverinda _MuRDeReRS_ GUİLDİMZE 35+AKTİF OYUNUCU ARANMAKTADIR
T
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

_MuRDeReRS_ GUİLDİMZ YENİ KURLDU MASTER:BiG_sMoKe isteyen pm atabilr hic kimse guilde para wermicektir 5 lvl yapabilecek imkanım wardır herkesi bekleriz lvl ım 50 vede ii bir union hazırdır. sadece siz kasın vede guildde sohbet edelim guild savasları vede kerwan theflik hunterlık yapalım tüm arkları bekleriz ama online olanları



_
15 yıl
Onbaşı

Ben varım ama şu anda yeni çar açtım 11 lwl 1 hafta sonra 35 lwl im sana pm atarım bana yer ayır


Bu mesaja 2 cevap geldi.
R
15 yıl
Er

KANKİ BANA DA YER AYIR GUILDINE GELİRİM ZATEN AMA KENDI HUILDIMI SATABIRSEM LWL IM 74 LWL NİCK _TuKS_CraZYS OK İİ KASMALAR



R
15 yıl
Er

HA KANKY NİCKİM WAR KENE NİCK YAZDIM DA BEN BI 3-4 HAFTADIR KASAMIYOM 74 LWL OLE DURUYO 15 TATILDE İİ KASARIM AMA BOTTA ALCAM ZATEN OK BY BOL SOS LAR KANKA


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
15 yıl
Teğmen

bende geliiim lvl 45 im oyunda sana pm atarım


Bu mesaja 2 cevap geldi.
G
15 yıl
Yüzbaşı

ben de guildimden çıkarım gelirim...40 lv rouge oyundaki nickim _ErDeMs_ senn nick neydi??


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: deliboy

ben de guildimden çıkarım gelirim...40 lv rouge oyundaki nickim _ErDeMs_ senn nick neydi??

BiG_sMoKe



T
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: gececi26

bende geliiim lvl 45 im oyunda sana pm atarım


senin charın adıneydi


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
15 yıl
Çavuş

Kardeş Benim Nick : DrFucsh lvl 38 rogue yim clanina gelmek istiyorum . senin oyunda Nick in neydi?



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.