Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
69
Cevap
2369
Tıklama
3
Öne Çıkarma
Cevap: Mansur Yavaş'tan Kılıçdaroğlu'na: İnşallah bu parkın açılışına Cumhurbaşkanı olarak teşrif edersiniz (4. sayfa)
V
geçen hafta
Yarbay

Gençler imam hatip liseleleriyle zehirlendi biraz zor o.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Elma
Ç
geçen hafta
Teğmen

Amma boş yapmışsın.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yigitcan19901
C
geçen hafta
Yarbay

Mansur konuşmuyor etmiyor diye akıllı sanıyorsunuz ama çok da menem biri değil, vizyon 0. KK gibi birini yalıyor bir de ulan KK kim ki?



Y
geçen hafta
Teğmen

sen bir dolu yapta boş nasıl yapılmaz göster biz de öyle yapalım kardeş. malum profilin kapalı olduğu için yaptığın dolulardan yararlanamıyoruz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yigitcan19901 -- 24 Ocak 2023; 12:35:27 >


Bu mesajda bahsedilenler: @çiğküfte
-
geçen hafta
Yarbay

Kılıçdaroğlu aday olur ise bilin ki tayyip'ten yanadır. Siyaset'te her türlüsünü gördük olmaz demeyin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
geçen hafta
Yüzbaşı

Kılıçdaroğlu aday olsa da olmasa da 75 IQ'sundan dolayı zaten hep Erdoğan'a çalışıyor. Birinin IQ'su 75 ise onu siysetten çekersiniz! Aaa bu iyi niyetli aaa yok şekrim Kemal Bey'i beğeniyoruz gibi laflarla ülkeyi batırıyor işte halk!



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @-PoseidoN-
B
7 gün
Yarbay

Ankara'ya 4 yıl boyunca hiçbir şey yapmadı. Adamın icraatlerine baksanıza. Otobüs duraklarını kapatmayı düşünüyor insanları soğuktan korumak için. Otobüsler niye o kadar geç geliyor ve niye balık istifi gibi dolu diyeceğine saçma sapan uygulamalar peşinde. Metro desen sınıfta kaldı zaten 1 metre metro yapamadı. Çorbacı oldu lakabı. Çorba dağıtmaktan başka bir halta yaramıyor.



B
7 gün
Yarbay

Bir de bu Mansur nasıl iyi belediye başkanı olarak kabul ediliyor onu anlamıyorum. O fikri yazanlar uzayda yaşıyor heralde. Adam geldiğinden beri Ankara geriye gitti. 24 saat ulaşımı kaldırdı boşa elektrik, mazot vs gidiyor diye. Buna rağmen hala zarar ediyoruz diyor EGO olarak. Peki o zaman nasıl İstanbul'dan daha çok zam geliyor ulaşıma? Yürüyen merdivenlerin hiçbiri çalışmıyor 4 yıldır doğru dürüst çalışan yürüyen merdiven bulamazsınız. Verdiği sözlerin hiçbirini tutamadı. Metrolar, tramvaylar, fünikiler sözü vs vs. Bu adam hiçbirini yapamadı. En basit şey olan mesafeye göre ücret sistemini bile getiremedi. Bu adamdan bir yol olmaz. İyi belediye başkanı değil. Gitsin köy yönetsin.



S
7 gün
Yarbay

Siz hiç Abb meclis vidolarını izlemiyorsunuz belli. İzleseniz adama yaptırmıyorlar derdiniz. İşte böyle fikri olmayanın zikri oluyor. Ben biliyorum edası ile kendinizden emin emin yazabiliyorsunuz.

Böyle yazarak algı yaratmaya çalışıyorsunuz ama gülünç duruma düşüyorsunuz. Hadi elinizde internet var, biraz açın meclis videolarını izleyin bakalım.

"Sen meclise geleceksin metro parası istemeye görüşürüz" diyen mamak belediye başkanının sonrasında, "yanlış anlaşıldım" nidaları. Ben hangi birini sayayım size.

Oturduğunuz yerden ne güzel değerlendiriyorlar yaw :) Yanlı yorum var burada. Ankara'yı geri götürmüşmüş. İnsan bunu derken Melih ne yaptı diye sorar kendine..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
7 gün
Binbaşı

Ego otobüslerinin bazıları LNG kullanıyor.
Rusya, avrupaya gaz vermeyince LNG fiyatları resmen uçtu.

Fiyatın bu kadar artabileceği kimse bilmezdi zaten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
6 gün
Yarbay

İstanbul'da 24 saat ulaşım varken daha çok maliyet masraf varken nasıl aynı maliyete geliyor tam bilet fiyatı? Kabul edin Mansur bu işi başaramadı. Ayrıca mağdur edebiyatını da bırakın. Ekrem Mansur'dan belediye başkanı olarak 10 kat başarılı. Siyasi fikri HDP ile olan yakınlaşması falan beni ilgilendirmez. Mansur iyi bir belediye başkanı değil.



B
6 gün
Yarbay

O metro parası istemeye görüşürüz diyen Mamak Belediye Başkanı Murat Köse kendi twitter hesabında açıkladı bütçeyi onayladık diye. Hala neyi bekliyor o zaman Mansur? 1 metre metro yapamadı. Başlamak için de 5 yıllık görev süresinin bitmesini bekleyecek heralde. Sonra da diyecek ki yaptırmadılar ettirmediler vs vs.




Bu mesajda bahsedilenler: @Stones
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.