Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
110
Cevap
0
Tıklama
303
Öne Çıkarma
Cevap: Mansur Yavaş Fırtınası (6. sayfa)

V
vforfreedom
geçen hafta (2654 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: atmaca57

Ankara Büyükşehir'de Mansur Yavaş ilk belediye meclis toplantısından "O yetki benim, şu yetki benim, bu yetki benim..." diyerek meclis üyelerinin "çoğunluğunun" toplantıya devam edelim demesine rağmen oturumu apar topar kapatıp gitti!
Diktatörlük mü?
Hele durun bakalım!
HACI BEY SELAM


https://twitter.com/haciykk/status/1117147270200348672


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
orh01
geçen hafta (481 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: muratuysal86

Dikdatorlukten baska bir sey degil.
Anayasaya aykiri isler yapmak sizce nedr?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D
duzah
geçen hafta (481 mesaj)
Belediye Meclis üyeleri karşısında hukuk mezunu bir adam olduğunu bilmeden, kanun ne yazıyor bilmeden kafasına göre önerge verirse olacağı bu. Alışmışlar kanun dışı maddeleri çatır çutur meclisten geçirmeye, şimdi karşısında kitapta yazan neyse o diyen bi adam var. Yetkiyi kanun verir, yasama yürütmenin görevine el koyamaz, belediye meclisi bir nevi yerel yasama organıdır.




N
napolyon07
geçen hafta (2007 mesaj)
helal olsun! yeter artık




F
fromhellhound
geçen hafta (3077 mesaj)
Adam vardır bir lafı ile adqmı yere serer
Mansur Yavaş





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
Sphygmus
geçen hafta (686 mesaj)
Mansur Yavaş

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
Sharparrow
geçen hafta (576 mesaj)
Ulan alayınız mı kör lan sizin? Aklı başında tek bir tane adam yok burda





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


T
trojana
geçen hafta (2878 mesaj)
Akape donemindeki yolsuzluk miktari 200 milyar dolar, siz karar verin bakalim yam yam kimmiş, sanirim birisi bunlara dolar diğer taraftada geçiyor deyip iyi bir kafalamiş.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
Peace Sells..
geçen hafta (909 mesaj)
Yalnız başkan öyle bir koymuş ki yankıları bu konudaki bazı yorumlardan bile hissediliyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B
Brky1905
geçen hafta (386 mesaj)
Öyle ölmezler hidrojen bombası at başkanım




S
shifisitert
geçen hafta (4984 mesaj)
takıp




H
hunkar159
geçen hafta (81 mesaj)
HDPlisi CHPlisi PKKlısı Faziletlisi, sözde iyi partili fetöculer hepiniz birleştiniz de ancak 2partiyi geçe bildiniz sizin milliyetçiliğiniz buysa hainliğiniz nasıl olur Allah muhafaza...





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


H
Huseyin-ZST
geçen hafta (6802 mesaj)
Şark kurnazı, yiyicilikten geçinen, belediye şirketlerinden peşkeşle ihale alanlar ve bu insanların yemlediği "küçük belediye bürokratları" yavaş yavaş, debelene debelene yitip gidecek. Hakettikleri küçük esnaf pozisyonlarına geri dönecekler...

Akılları varsa sermaye sahibi olanları artık yavaştan bir işe yarar adam olmaya çalışsınlar. Gitsinler bir üretim için yatırım falan yapsınlar. Bu memleketin bir işine yarasınlar.

"Kan emicileri besletmeyeceğiz. Bu ülkenin işine yarayacak insanlara da, kim olurlarsa olsunlar, engel olmayacağız."

Doğru üslup bu olmalı. Mansur bu yolda doğru ilerleyecek mi, göreceğiz. İlerlemez ise, Melih Başgan'a yaptığım muhalefeti aynen Mansur'a da yapmaya devam ederim. Merak etmeyin. BEN DANSÖZ DEĞİLİM. PARA İÇİN DE ŞEREFİMİ NAMUSUMU SATMAM. Kendime güvenirim. Kendime yetecek parayı ne olsa kazanırım. Bunun için kimseye yalanmam gerekmez. Herkese de tavsiye ederim.

Belediye rantından nemalananlara da tavsiye ederim. Hiçbir şey için geç değildir. Bugüne kadar sülük olarak gelmiş olabilirsiniz, üretken olmaya yönelinirseniz, geçmişteki hatalarınızı ve ayıplarınızı görmezden gelebilirim. Asla unutmam. Ama görmezden gelebilirim.

-----------------

Bu birkaç günde gördüğüm kadarı ile, Mansur başkan düzenbazları üzecek. Umarım böyle devam eder.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 16 Nisan 2019; 20:14:27 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
serafon
geçen hafta (1670 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

Şark kurnazı, yiyicilikten geçinen, belediye şirketlerinden peşkeşle ihale alanlar ve bu insanların yemlediği "küçük belediye bürokratları" yavaş yavaş, debelene debelene yitip gidecek. Hakettikleri küçük esnaf pozisyonlarına geri dönecekler...

Akılları varsa sermaye sahibi olanları artık yavaştan bir işe yarar adam olmaya çalışsınlar. Gitsinler bir üretim için yatırım falan yapsınlar. Bu memleketin bir işine yarasınlar.

"Kan emicileri besletmeyeceğiz. Bu ülkenin işine yarayacak insanlara da, kim olurlarsa olsunlar, engel olmayacağız."

Doğru üslup bu olmalı. Mansur bu yolda doğru ilerleyecek mi, göreceğiz. İlerlemez ise, Melih Başgan'a yaptığım muhalefeti aynen Mansur'a da yapmaya devam ederim. Merak etmeyin. BEN DANSÖZ DEĞİLİM. PARA İÇİN DE ŞEREFİMİ NAMUSUMU SATMAM. Kendime güvenirim. Kendime yetecek parayı ne olsa kazanırım. Bunun için kimseye yalanmam gerekmez. Herkese de tavsiye ederim.

Belediye rantından nemalananlara da tavsiye ederim. Hiçbir şey için geç değildir. Bugüne kadar sülük olarak gelmiş olabilirsiniz, üretken olmaya yönelinirseniz, geçmişteki hatalarınızı ve ayıplarınızı görmezden gelebilirim. Asla unutmam. Ama görmezden gelebilirim.

-----------------

Bu birkaç günde gördüğüm kadarı ile, Mansur başkan düzenbazları üzecek. Umarım böyle devam eder.
Alışmış kudurmuştan beterdir. Rantçılığa alışan nerde çalışıp da kazanacak! Zaten becerisi olmayan adam bizde en üstlere, en kaymaklara talip olur! Siyasete öyle kurallar getireceksin ki, gerçekten çalışmayacak adama para versen bile gelmeyecek!




S
Shadeforty-5
geçen hafta (46 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: vforfreedom

HACI BEY SELAM


https://twitter.com/haciykk/status/1117147270200348672

Alıntıları Göster
Kafamız nasıl güzel ama




M
madhane
geçen hafta (437 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: oshinankara

Sen Mustafa Tunayı yada MElihi ne kadar tanıyorsun. Ne kusması ben öğrendiklerimi acıklıyorum. Bol keseden iskembeden sallamak kolaydır. Dinlesin halkı bakalım. İlk toplantıda danısman maası ile gorduk ne kadar dusundugunu. Bos muhabbet yeri değil bunlar gercekler. Ben Kırşehirde yasıyorum ama Ankarada her haftasonuda geliyorum cogu zaman. Bende isterim trafik sorun olmasın ama cok zor. Mustafa Tuna dediğin adam iyiydi ne melih ne mansur yanasamazlar ona. Ama sans gosterilmedi. Mansurum cevresi akbaba dolu ama zor iş uretir. Bakalım gorecegiz. Neler değişecek Angarada...

Alıntıları Göster
merak etme sincan belediye başkanlığından beri tanirim , melihide oranı istimlak ettiğinden beri ikisinin defalarca kahvesini içmişmişim vardır ama niyeyse o kahvelerin bile hatrı kalmadi ;)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
oshinankara
geçen hafta (579 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: madhane

merak etme sincan belediye başkanlığından beri tanirim , melihide oranı istimlak ettiğinden beri ikisinin defalarca kahvesini içmişmişim vardır ama niyeyse o kahvelerin bile hatrı kalmadi ;)

Alıntıları Göster
Afiyet olsun ne diyeyim demekki goturen ekiptensin yada kara kutusun ne diyeyim. Adamlar goturmeyi biliyor demkki.




B
blackjack8696
geçen hafta (195 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: paradiso35

Bizimkiler yaparsa sorun yok diyorsun yani? &#128512;
Yanlışı yanlışla savunamazsın

Alıntıları Göster
Kaç yıldır iktidarda olan sizinkiler valla bu haltları da yiyen sizinkiler dolayısıyla. Biraz mantık...




B
blackjack8696
geçen hafta (195 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: EtrüskTürkü

Ak parti'nin hatası açılım süreci ile pkk terörünü biterebileceğine inanmasıydı, yoksa kendi içimizde çıkan bu vatanın öz evlatlarının kötü niyetli olduğunu nasıl düşünmeye elimiz varır.

Alıntıları Göster
Kusura bakmayın ama açılım süreci gibi aptalca , 5 yaşındaki çocuğun bile aklına yatmayacak bir süreçle terörün bitirilebilineciğine inanıyorsanız akıl hastalığı yaşıyorsunuz demektir. Dünyada terör nasıl bitirilir , ne yapılması gerekir sorularının cevabı olarak ülkeler genelinde birçok örnek var, ben terörü gerçekten bitireceğim demek yeterli...

Birde o akil insan denen şeref yoksunlarına bir dünya maaş bağladılar. Devleti rant kapısına çevirdi akp iktidarı. Bu süreç üzerinden bile rant - çıkar sağladı kendisine. Tayyip denen adamın gürcü yahudi kırması olduğunu , yahudi cesaret madalyası alıp bu ülkeyi yönettiğini ülkemizdeki koyunlar hariç dünya biliyor zaten, öz evlat falan değil yani...