Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
14
Cevap
629
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Manes'te yaşanan CZ genel tablosu. /PK_Video

X xaan Konu Sahibi
12 yıl (192 mesaj)
Oyunda sürekli PM atıp Vs için çağıranlarla karşılaştığımdaki reaksiyonlarına tanık olacaksınız;


http://www.youtube.com/watch?v=rZSXRTPBHL0




Not: Karakter Tanıtımı - Resimler - Videolar bölümüne açtığımı sanıyordum, hata için kusura bakmayın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xaan -- 6 Kasım 2009; 19:29:36 >


_ _MeMeNto_
12 yıl (2006 mesaj)
bulmuşsun ezıklerı kws tabi :)




N Never:SayDie
12 yıl (624 mesaj)
Koptum yaa mi mi hepsi kaçıoo




Y YoungI
12 yıl (503 mesaj)
Hala neden youtube kullanılıyor başka yar mi kalmadı ?




I Iromy
12 yıl (324 mesaj)
haha hepsi kacıo sondakide tam topuklarken




H Halit.
12 yıl (1747 mesaj)
Lamer Time.




J Johnny Bravo
12 yıl (3439 mesaj)
hem minör combo yapıp hem kaçarken , skill bar'da hp pot olmamasına rağmen hp potu nasıl basıyorsun diye sorarlar adama




X xaan Konu Sahibi
12 yıl (192 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: James Hetfield

hem minör combo yapıp hem kaçarken , skill bar'da hp pot olmamasına rağmen hp potu nasıl basıyorsun diye sorarlar adama


Genel oynanışın aksine Mouse'un sağ tıkında HP pot ayarlı. Bazen skill vurmayı kesip sol elim ile minor sağ elim ile hp pot basıp tekrar çift el klavyede devam ediyorum diye cevap verirler adama. "puro_içen_saçma_surat"




Ö Özgü®
12 yıl (6298 mesaj)
hehe süper müziğe bittim zaten

bide tam gıdım can kalınca kaçan asaslara acayip uyuz oluyom hepde sana denk gelmişler




L L.J
12 yıl (13001 mesaj)
Bip Bip! Pınk Pınk Pınk
Canım Looney Tunes izlemek istedi şimdi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.J -- 7 Kasım 2009; 2:56:48 >


J Jami
12 yıl (310 mesaj)
çok güzel... şarkılarda güzel pipip




S SarajevoHatıRasI
12 yıl (595 mesaj)
ben izlerken sinir oldum sen peşlerinde delirmişindir




C CappyHappy
12 yıl (61 mesaj)
vsden kacınca insan cok gıcık oluyo




E edesat
12 yıl (473 mesaj)
geçen sene bn snn karşında olsaydım da vs görseydin ah ülen hacklendik bnde maneste karustum minor cd de yoktu tabi 72 lwl asasla 270k np kasmıştım clan evrakaydı




X xaan Konu Sahibi
12 yıl (192 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BURSALENA

ben izlerken sinir oldum sen peşlerinde delirmişindir


İşe zaten asabiyetle giriştim ancak öfkemi daha eğlenceli ve alaycı bir yöne çevirdim. İyi ki de yapmışım :)



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.