Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
42
Cevap
0
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Cevap: Malezya'da 1000'den fazla yasadışı bitcoin bilgisayarını yetkililer ezerek imha etti (3. sayfa)

T TechVET
geçen hafta (311 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: milyarderdahi

aynen aynen
İnan ne dediğinin farkında bile değilsin. Eğer farkına varırsan doğru yoldasın. Yok halen farkına varmazsan, sorun büyük. Ben bir şey yapamam.

Madencilik Bitcoin'in olmazsa olmazıdır. Madencilik yapılmasın, zincirde BTC yollayamazsın. BTC POW'dur. Bazı coinler POS olur. Onlarda madencilik yapman gerekmez. POW'da madencilik ŞARTTIR. Mesela altın çıkarmak POW'dur. Kazımazsan altın çıkartamazsın. Altına karşı değilim ama çıkarılmasına karşıyım diyorsun sen. Artık ne manaya geldiğine sen karar ver.

Söyleyeyim de ne dediğini bil. He sen yine "aynen aynen" demeye devam et.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Huseyin-ZST
7 gün (7346 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TechVET

İnan ne dediğinin farkında bile değilsin. Eğer farkına varırsan doğru yoldasın. Yok halen farkına varmazsan, sorun büyük. Ben bir şey yapamam.

Madencilik Bitcoin'in olmazsa olmazıdır. Madencilik yapılmasın, zincirde BTC yollayamazsın. BTC POW'dur. Bazı coinler POS olur. Onlarda madencilik yapman gerekmez. POW'da madencilik ŞARTTIR. Mesela altın çıkarmak POW'dur. Kazımazsan altın çıkartamazsın. Altına karşı değilim ama çıkarılmasına karşıyım diyorsun sen. Artık ne manaya geldiğine sen karar ver.

Söyleyeyim de ne dediğini bil. He sen yine "aynen aynen" demeye devam et.

Alıntıları Göster
Güzel örnek vermişsin.

Ben de bir şey ekleyeyim:

Altına hücum ABD ve Avustralya'da yaşanmış mevzulardır. Konu ile alakalı hangi belgeseli açsanız mesele şuna bağlanır:

"Altın arayışı için göç edip gelen bu kitlelerin çok büyük kesimi hüsran yaşadı. Bir kısmı son derece kötü koşullarda çok kötü ve kısa hayatlar yaşadı ve sefalet içinde öldü. Küçük bir kısmı zengin oldu. Ama kesin olan bir şey var ki, altına hücumun yarattığı ekonomi, sanayi ve nüfus artışı ülkenin kaderini sonsuza kadar değiştirdi..."

Hah! Kripto para da buraya bağlanacak. Dediydi dersiniz. Tabii ki fiziksel bir göç dalgası falan yaratmayacak; ama dünyanın işleyişini bir nebze değiştirecek. Belki bazı ülkelerde dolaylı olarak demografik yapıyı da minikten değiştirecek. Siz sevmeseniz de değiştirecek. Sevseniz de değiştirecek. Kızsanız da değiştirecek. Kızmasanız da değiştirecek.

Bir devrim yaratmayacak. Bunu iddia edenler fazla pembe bir dünyada yaşıyor. Klasik finans dünyası ile bu dünya entegre olacak. Hızla oluyor hali hazırda. Tamamen entegre olacak. Klasik finans dünyası kripto dünyasını, kripto dünyası klasik finans dünyasını bir nebze değiştirecek ve ortada buluşacaklar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T TechVET
7 gün (311 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

Güzel örnek vermişsin.

Ben de bir şey ekleyeyim:

Altına hücum ABD ve Avustralya'da yaşanmış mevzulardır. Konu ile alakalı hangi belgeseli açsanız mesele şuna bağlanır:

"Altın arayışı için göç edip gelen bu kitlelerin çok büyük kesimi hüsran yaşadı. Bir kısmı son derece kötü koşullarda çok kötü ve kısa hayatlar yaşadı ve sefalet içinde öldü. Küçük bir kısmı zengin oldu. Ama kesin olan bir şey var ki, altına hücumun yarattığı ekonomi, sanayi ve nüfus artışı ülkenin kaderini sonsuza kadar değiştirdi..."

Hah! Kripto para da buraya bağlanacak. Dediydi dersiniz. Tabii ki fiziksel bir göç dalgası falan yaratmayacak; ama dünyanın işleyişini bir nebze değiştirecek. Belki bazı ülkelerde dolaylı olarak demografik yapıyı da minikten değiştirecek. Siz sevmeseniz de değiştirecek. Sevseniz de değiştirecek. Kızsanız da değiştirecek. Kızmasanız da değiştirecek.

Bir devrim yaratmayacak. Bunu iddia edenler fazla pembe bir dünyada yaşıyor. Klasik finans dünyası ile bu dünya entegre olacak. Hızla oluyor hali hazırda. Tamamen entegre olacak. Klasik finans dünyası kripto dünyasını, kripto dünyası klasik finans dünyasını bir nebze değiştirecek ve ortada buluşacaklar.

Alıntıları Göster
Katılıyorum. Bu saatten sonra büyük büyük devrim hayal zaten. O kadar fazla fragment var ki bunlar birbirlerine entegre oluyorlar. Olmak zorundalar çünkü başka türlü yaşama şansı yok. Kocaman bir ekosistem var ve bu ekosistem içinde daha küçük(sub) ekosistemler oluşuyor.

BTC'nin ne olduğunu anlamayan için yapacak bir şey yok. Teknolojiyi(en iyi ihtimalle) bilgisayara aldıkları ekran kartı olarak bilenlere anlatmak imkansız. Deniz kabuğunu para olarak kullananlardan buraya kadar geldik.




D DH Misafiri
5 gün (74106 mesaj)
e normal dir müslüman ülkeler cahil ve yobaz.Teknolojiye karşı.




DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.