Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
34
Cevap
564
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Maksimum 29bin TL araç tavsiye

A anemik Konu Sahibi
8 yıl (245 mesaj)
-LPG & Dizel farketmez.
-2007 ve üstü olursa iyi olur.
-Manuel istiyorum.
-Sattığım araç Linea idi 1.3 dizel. 2009 model. performans çok kötü değildi.sollarken rahattım.sadece kalkış kötüydü gerisi iyiydi.rampada filan tırmanıyodu kedi gibi.
1.6 lpg li focus yada golf filan 1.3 multijetten daha mı iyi performans verir ? kalkışta iyidirde ara hızlanmalarda filan iyimidir ? 1.6 lpg alıp üzülmek istemiyorum.

Tekrardan Linea mı alsaaam yoksa farklı araç mı alsam karar veremedim.Bu siteye çok güveniyorum yorumlarınızı bekliyorum :)

Son param bu.başka param yok üstüne kredi filan çekemem :/ Elimdekiyle mutlu olurum :))

Şimdiden teşekkür ederim. yardımlarınız için.




L Last Man
8 yıl (1888 mesaj)
Megane 2




Bu mesajda bahsedilenler: @anemik

B bozak07
8 yıl (4961 mesaj)
29 bin tlye çok temiz bir honda jazz alınır lpg ile sorunsuz binilir usta .


Onun dışında c sınıfı düşünürsen Leon bakabilirsin benzin+lpgli


Golfün temizini hele o paralara bulmak zor 2003 falan golflerın temizine o parayı istiyorlar.

1.6 benzınlı araç bazen bazı yokuşlarda üzebilir seni. Linea gibi temiz çıkmayabilir. kalkışta gayet rahat edersin. yakır olarak biraz fazla yakar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozak07 -- 30 Aralık 2013; 17:40:20 >


A anemik Konu Sahibi
8 yıl (245 mesaj)
Megane 2 güzel fakat lpg olarak piyasası yok gibi bişi sanırım.piyasada çok yok.

Linea gibi temiz yok evet böyle giderse tekrardan donanımsız bi linea alıcam kolay satarım hem :/


Golf ten uzak duruyorum model düşük ve parça pahalı oluyor.
Passat gibi düşük model yüksek kalite istiyodum ama onlardada vergi korkuttu beni 2.0 motor yada 1.8T olucak ve yakıtı fazla olucak onlarında.

Focus - Corolla bakayım o zaman olurmu? onların 1.6 sı nasıl ? beni üzermi ?
Leon a baktım ama temiz bulamadım değişenli çoğu yada km yüksek.

Honda civic v-tec baktım ama piyasası çok yüksek 2005 model olanına çok farklı fiyat çekiyolar. 25-28 bin arası diyolar.herşey güzel performans harika ama kasa eski ve yere yakın.




- -Discovery
8 yıl (245 mesaj)
Scrnic bide cam tavan olursa mis



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y ykpnrgz
8 yıl (2644 mesaj)
http://www.sahibinden.com/opel-vectra-1.6-design-edition?a5_min=2005&a5_max=2005&viewType=List&sorting=price_desc





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykpnrgz -- 30 Aralık 2013; 19:06:20 >


R recep2131
8 yıl (1 mesaj)
magane almayı döşünüyorum 120000 de alınırmı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S selim6638
8 yıl (180 mesaj)
bende şirketimin bana tahsis etiiği linea 1.3 dizele biniyorum performansından memnunum ama kalite bence yok, arkadaşta 2006 ibiza dizel mevcut 1,4 çok daha iyi performansta güzel konforda müthişş




A anemik Konu Sahibi
8 yıl (245 mesaj)
seat lar gözüme çarpmaya başladı hadi hayırlısı o zaman onlarla konuşayım ilk bakalım.

Opel vectra için 1.6 lpg lere çok hantal diyorlar.yoksa kasası harika fakat 1.8-2.0 aşağısı kesmez o kasayı.




S shinnok
8 yıl (1196 mesaj)
29 bin tl ye alınacak en iyi araç 2007 ve üstü Honda Civic temiz olmak şartıyla tabi. 2007 dream veya premium bulunabilir, elegance lar 1500 - 2000 tl daha fazla.

Diğer alternatif Toyota Corolla.. Japon olsun sorunsuz olur diğerlerinden daha sağlam ve uzun ömürlüdür malum japonlar.

Hayırlı olsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shinnok -- 30 Aralık 2013; 20:48:51 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E Estonya Feribotu
8 yıl (4361 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: shinnok

29 bin tl ye alınacak en iyi araç 2007 ve üstü Honda Civic temiz olmak şartıyla tabi. 2007 dream veya premium bulunabilir, elegance lar 1500 - 2000 tl daha fazla.

Diğer alternatif Toyota Corolla.. Japon olsun sorunsuz olur diğerlerinden daha sağlam ve uzun ömürlüdür malum japonlar.

Hayırlı olsun.

Hocam o fiyata temizi değil hiç civic yok
jazz mı demek istediniz yoksa ?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


A atom239
8 yıl (2809 mesaj)
Bu araçlar 29a alınır bence.Ve bu fiyata alabileceğiniz en iyi arabalardandır.%100 safkan japon bir arabadır.Ancak alırsanız ömürlük binersiniz.2. Eli pek hareketli değildir.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-2010-model-cok-temiz-60-000-de-lancer-lpgli-far-yagmur-sensorlu-148458626/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-sahibinden-mitsubishi-lancer-1.6-invite-bayandan-az-kullanilmis-146557200/detay



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


M Master_Evil
8 yıl (34485 mesaj)
leon da bakabilirsin




D Disconnectus_Erectus
8 yıl (3717 mesaj)
Kardeş 110luk dizel focustan sonra atmosferik punto almıştım bana hiç keyif vermedi.
atmosferik benzinli alırsan dizelin torkunu çok ararasın , rampada girdiğin hızla çıkıyorsun ya şimdi, atmosferikte o olmuyor.
Bence dizelden devam et. Ben makyajlı kasa orta donanım focusumu 29'a vermiştim.
Fiyatlar şu an ne alemde ama 1.6 110 hp dizel focus müthiş bi araba.
İçeriye gürültü alıyor bu tek kusuru diyebilirim . Hele sürüş keyfi ayrı bi alem ..
dikkat etmen gereken en önemli konu km düşürme..
2.el araçta sağlamlık sorunsuzluk da çok önemli, o yüzden ben şahsen Fransızlara güvenmezdim .
Ford , japon ve almanlar ön plana çıkar . Ama dediğim gibi lpg'li araç turbo dizelden sonra hoşunuza gitmeyebilir..
O yüzden dizel focus derim ben




A anemik Konu Sahibi
8 yıl (245 mesaj)
Lancer kullandım harika bi yol tutuşu ve yüksek devirde performansı var ama 6 bin deviri görmeden araç ağır biraz :/ lpg de düşünemiyorum

Civic çok baktım ama yok piyasada.hepsi kazalı yada hasar kayıtlı.32-33bin olmadan 2007 civic yok . Civic lerin piyasa düşmüyor. 2005 V-tec eski kasa civic 25-26bine satılıyor :) çok saçma.


Kardeş sen 110 bp dizel focus gibi bi canavardan sonra 1.4 punto atmosferike binince normaldir.1.4 77 hp çok kötü puntonun.ben 1.6 lpg lerden bahsediyorum 1.3 multijet kullandığımdan onu aratmaz diye düşünüyorum ama hiç kafa kafaya denemedim 1.3 dizel le 1.6 lpg yi :/ merak ettiğim bu.Kimsede 1.6 lpg den 1.3 dizele geçmemiş sanırım :)

Böyle giderse dediğiniz gibi dizele bakıcam ama korkuyorum çok devirli kullandığımdan turbosu motoru vs arza olayı olmasın diye.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R raif efendi
8 yıl (855 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: anemik

-LPG & Dizel farketmez.
-2007 ve üstü olursa iyi olur.
-Manuel istiyorum.
-Sattığım araç Linea idi 1.3 dizel. 2009 model. performans çok kötü değildi.sollarken rahattım.sadece kalkış kötüydü gerisi iyiydi.rampada filan tırmanıyodu kedi gibi.
1.6 lpg li focus yada golf filan 1.3 multijetten daha mı iyi performans verir ? kalkışta iyidirde ara hızlanmalarda filan iyimidir ? 1.6 lpg alıp üzülmek istemiyorum.

Tekrardan Linea mı alsaaam yoksa farklı araç mı alsam karar veremedim.Bu siteye çok güveniyorum yorumlarınızı bekliyorum :)

Son param bu.başka param yok üstüne kredi filan çekemem :/ Elimdekiyle mutlu olurum :))

Şimdiden teşekkür ederim. yardımlarınız için.

Mondeo baktın mı hocam



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


A anemik Konu Sahibi
8 yıl (245 mesaj)
C sınıfından çıkmıyorum hocam.Yoksa D sınıfı bakardım ama eski kasa E200 müz vardı sütten ağzımız yandı masrafları çok ağır oluyor :/ ben öğrenciyim ist-yalova arası git gel yapıyorum şehir içinde kullanıyorum vs.. 1.6 lpg yada 1.3-1.6 dizel max olur bana.




K Kayaalp20
8 yıl (5763 mesaj)
O fiyata dizel focus trend, lpgli focus,lpg li civic, lpgli 308 veya dizel 308,lpgli bravo

Bu araclardan biri olabilir ama lpg nin pek avantaji kalmadi artik ben olsam dizel tercih ederim.. c segmenti daha iyi olacaktir linea b segmenti ve kaliteden yoksun bir arac. C segmenti dizel bir arav tercih edin derim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C cLk
8 yıl (6295 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: shinnok

29 bin tl ye alınacak en iyi araç 2007 ve üstü Honda Civic temiz olmak şartıyla tabi. 2007 dream veya premium bulunabilir, elegance lar 1500 - 2000 tl daha fazla.

Diğer alternatif Toyota Corolla.. Japon olsun sorunsuz olur diğerlerinden daha sağlam ve uzun ömürlüdür malum japonlar.

Hayırlı olsun.

piyasa arttı. 29 bine temiz 2006 es oluyor.

2007 ve üstü temiz civic 33+




A anemik Konu Sahibi
8 yıl (245 mesaj)
Peki o zaman LPG yi iptal ettim dizelde kafayı kesinleştirdim. inş bulursam.
Sabah Accent Era 1.5 dizel otomatik 4 ileriyi kullandım ESP var araçta ve eski manuel era mız gibi otomatiğide harika.araç rampalarda banamısın demiyor.16 jant + lastikle o araç harika olur gibi ESP de var ama ?

C sınıfı değil işte sorun o .Dizel focus bu paraya tek olan araba bide pejo 308.bunlara bakıyorum

Herşeyin için Allah razı olsun :)) Çok teşekkür ederim gönlünüze göre olsun herşey.

Focus bakıyorum öncelik.olmassa Pejo 308 filan bakıcam. Hiç olmadı şimdilik era otomatikte bakabilirim ESP li olandan.


Bu mesaja 1 cevap geldi.