Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
11
Cevap
371
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Mahmut Uslu : ''Bu sezon e-bilet uygulamasını uygulamayacağız.''
S
8 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Biraz önce NTVSpor'da açıklama yaptı. Gerekirse cezayı da karşılayıp , uygulamayı kabul etmiyor bu sene Fenerbahçe. Bir sonraki sezon için de taraftarı mağdur etmeden bir yol düşüneceğiz dedi.



P
8 yıl
Binbaşı

Zaten rize maci cezali geriye bi tane mac kaliyo bu sezon



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 5 cevap geldi.
S
8 yıl
Teğmen

Hele şükür we have mahmut uslu they don't


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
8 yıl
Yarbay

söylenen sebep: "taraftarı mağdur etmeyen bir yol bulacağız"
gerçek sebep : "kulübe daha fazla kar sağlayan bir yol bulacağız"


Bu mesaja 4 cevap geldi.
G
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: ornitolog

söylenen sebep: "taraftarı mağdur etmeyen bir yol bulacağız"
gerçek sebep : "kulübe daha fazla kar sağlayan bir yol bulacağız"

yandaşlar kazanacağına kulüp kazansın zaten böyle saçma uygulama olmaz umarım seneye de uygulamayız umarım bu uygulama yakın zamanda kalkar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
8 yıl
Yüzbaşı

E zaten 40bine yakın kombine var.10 bin bilet için taraftarı mağdur etmemeleri normal.Sponsor bileti vs. halledilir kalan kısımda stat dolar yine



U
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Irun_Each_Team

Zaten rize maci cezali geriye bi tane mac kaliyo bu sezon

Caktirma.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
8 yıl
Yarbay

İ
8 yıl
Binbaşı

ADAMSIN MAHMUT USLU ADAM...



C
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Irun_Each_Team

Zaten rize maci cezali geriye bi tane mac kaliyo bu sezon

Yine ceza ödeyeceksiniz. Kadın ve cocuklar var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
8 yıl
Yarbay

Şuana kadar ülkemizde futbolun içinde yer alan yönetici olsun medya mensubu olsun hepsi uygulama karşısında olumsuz tavır sergiliyor...

Sadece tff istiyor diye uygulama hayata geçiyor, Tff kimler için kurulduğunu unutuyor sanırım



O
8 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: ornitolog

söylenen sebep: "taraftarı mağdur etmeyen bir yol bulacağız"
gerçek sebep : "kulübe daha fazla kar sağlayan bir yol bulacağız"

aktifbank mı kazansın? her maçta sanki çok güzel bir hizmet verecekmiş gibi extra para alacaklar mı kazansın? taraftarı fişleyenler mi kazansın?



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.