Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir
8345
Cevap
473788
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Mafia II (2011) [ANA KONU]

P
Project Scorpio Konu Sahibi
13 yıl (32424 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >

Steam Linki: http://store.steampowered.com/app/50130
___________________________________________________________


Başarım Rehberi: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=178344885

Tür:Aksiyon
Yapımcı:2K Czech
Dağıtımcı:2K Games
Platform:PC,PS3,Xbox 360
Web:http://www.2kgames.com/mafia2/
Çıkış tarihi:27 Ağustos 2010
Engine:Illusion Engine
Yaş sınırı:18
Alternatif:L.A Noire
Demo:Steam den indirebilirsiniz

Mesaj ve başlık XanthiN tarafından düzenlenmiştir.



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >

Ulan cod,bf,ac, gibi oyunlar her sene çıkar böyle oyunlarda 8 senede bir çıkar heralde
Yoruma Git
Yorumun Devamı luganoguz - 6 yıl +7
Mr.Salieri sends his regards
Yoruma Git
barsav12 - 4 yıl +4

S
spice boy
13 yıl (1217 mesaj)
Vayyy beee
EFSANE GER DÖNÜYOR




N
nForcer
13 yıl (10342 mesaj)
NİHAYET!

Gerçi ilk oyununu oynamadım ama güzel olduğunu biliyorum.




B
beyazpiyon
13 yıl (2548 mesaj)
Alla alla ?

Neyse bekleyip görelim...

edit: nForcer 1 sn.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyaz_piy10 -- 17 Ağustos 2007; 22:46:03 >


N
Nitrogliserin
13 yıl (4801 mesaj)
mafianın yapımcıları yeni bir oyun yapıyorlar onun tanıtımını yapıcaklar leipzigde.
mafia 2 demek bildiğimiz oynadığımız mafianın devamı geliyor demek değil




F
feriox
13 yıl (2793 mesaj)
Bu sefer inanalımmı
Pinky_Demon diyorsa doğrudur




S
seF[o]
13 yıl (6468 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: nForcer

NİHAYET!

Gerçi ilk oyununu oynamadım ama güzel olduğunu biliyorum.

Arkadaşım 1. oyunu mutlaka oyna.Bitirdikten sonra diyeceksinki Vayy Anasını meğersem oynadığım oyunlar yalanmışBen bitirdiğimde aynen böyle dedim




C
CanTnçr
13 yıl (28802 mesaj)
ÇOk güzel bir haber.İLk oyunu çok büyük bir zevkle oynamış ve bitirmiştim.Diğer favorilerim gotfather ve scarface ama mafia nın yeri başka tabiki




M
[email protected]
13 yıl (2244 mesaj)
sonunda be.




B
bykanca
13 yıl (2619 mesaj)
5 senedir bunu bekliyordum. Insallah 2008 yilinin icinde cikar




_
__MeHMeT__
13 yıl (566 mesaj)
Adamlar açık kapı bırakmadılar ya kesin çok farklı bi senaryo ile dönecekler.




L
Leingrad
13 yıl (14026 mesaj)
Walla Süper olucak keşke bi video ss fln olsaydı




V
V1CT0RY
13 yıl (11126 mesaj)
daha bundan 2 hafta önce pc çıkış tarihleri konusunda sölemiştim pinky ye oyun çıkacak diye pinky fake diye yazmıştı oraya
herkesin her dediğine inanmayalım lütfen
quote:

Orjinalden alıntı: feriox

Bu sefer inanalımmı
Pinky_Demon diyorsa doğrudur




R
Reaglew
13 yıl (2259 mesaj)
ilki gibi yapabilirlermi acaba mafianın ilk oyununu çok beğenmiştim inş buda onun kadar güzel olur




S
soryy
13 yıl (1938 mesaj)
güzellllllll




O
O_S_M_N_8_9
13 yıl (1166 mesaj)
demiştim size....

ben daha çıkmadan size söyliyim...

oyun 2009dan önce zor çıkar...çünkü adamlar ilk oyunun gölgesinde kalmamak için çok uğraşcaklar ancak önsezilerim diyor ki () ilk oyunu geçemeyecek bir oyun yapacaklar...yine de oyun oynamaya değer, çok güzel bir oyun olacak....

sistem ihtiyaçları çok yüksek olmaz (mafia gibi bir oyunun kendini grafikle göstermeye ihtiyacı yok) çünkü adamlar işin sırrını biliyorlar; ATMOSFER...

heralde bağımsız bir hikaye yaparlar...bambaşka bir konusu olur...ilk oyunla alakası olmaz (ama belki ilk oyunu hatırlatacak küçük süprizler koyarlar)....

bu arada hislerim yayınlanacak videonun oyun içi hiçbir öğe içermeyeceğini de söylüyor...sadece oyunun çıkacağını müjdeleyen küçük bir trailer olacaktır....

bu arada sonkez söylüyorum...hatta ben söylemiyorum bakın kim söylüyor...

< Resime gitmek için tıklayın >




F
Flywer
13 yıl (2313 mesaj)
geliyo efsane gelsin özledik




P
Paramedik 112
13 yıl (8794 mesaj)
Özlem bitiyor, efsane geri dönüyor.

Godfather beni pek sarmamıştı zaten.




F
feriox
13 yıl (2793 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: therack

daha bundan 2 hafta önce pc çıkış tarihleri konusunda sölemiştim pinky ye oyun çıkacak diye pinky fake diye yazmıştı oraya
herkesin her dediğine inanmayalım lütfen
quote:

Orjinalden alıntı: feriox

Bu sefer inanalımmı
Pinky_Demon diyorsa doğrudur




orayada yazmıştım inşallah doğrudur diye
pinky forumun oyun konusunda sıkı takipçilerinden bu yüzden vardır bir bildiği demek istedim...




C
chazy
13 yıl (429 mesaj)
kesin yine güzel bişeyler yapıcaklar mafia 1 çıktıgında way anasını 3 cd oyun dedim bi yükledim o zamanlar 40gb hdd vardı yuh yaa 1.80gb yer kaplıyo demiştim tabi o zamanın en kapsamlı ve grafik olarak en güzel oyunuydu ve bence halada öyle heralde bu mafia 2 5 DVD olarak ve 20gb falan çıkar :D